mbridge
o nas
oferta
zespół
klienci
kontakt
kariera
case study
ebooki
blog
pl
en
Najnowsze wpisy
Szybkość ładowania strony – jak ją mierzyć i jaka powinna być?
Praktycznie każdy audyt SEO uwzględnia prędkość ładowania serwisu czy wyniki z narzędzia Page Speed Insight. Google ocenia strony przede wszystkim przez pryzmat użytkownika, a więc
...
Big data w marketingu – jak mądrze wykorzystać dane?
Niemal nieskończona ilość danych, czyli big data, to dziś podstawa praktycznie wszystkich działań marketingowych. Historie zakupów, aktywność w witrynie, informacje dostarczane przez Google – analiza
...
Snapchat Trends — co to za narzędzie i jak go używać?
Snapchat to aplikacja mobilna istniejąca od 2011 roku. Jej użytkownicy mogą dzielić się zdjęciami i nagraniami, a także tworzyć społeczności skupione wokół różnych wydarzeń, które
...
USP produktu – czym jest unikalna propozycja sprzedaży (unique selling proposition)?
USP produktu to coś więcej niż zachęta do kupna danej rzeczy – to jeden ze sposobów na zaznaczenie swojej obecności spośród konkurencji i pokonanie rynkowych
...
Strategia penetracji rynku – na czym polega i co ma wspólnego z tortem?
Marki, które chcą szybko zyskać rozpoznawalność, chwytają się różnych taktyk. Jedną z nich jest strategia penetracji rynku. Czym się charakteryzuje? Jakie są jej cechy szczególne?
...
Poszukiwany, poszukiwana – specjalista/tka oraz stażysta/tka do działu SEO
Rozpoczęliśmy kolejną rekrutację w MBridge – tym razem rozglądamy się za osobami, które wzmocnią nasz dział SEO. Chcesz dowiedzieć się, jak wygląda praca na takim
...
Pokolenie płatków śniegu – czy istnieje? Czym wyróżnia się generacja Z?
Kim są przedstawiciele pokolenia płatków śniegu? Co o nich wiemy? Jakie wartości wyznają? I najważniejsze: jak marki powinny się z nimi komunikować? Pokolenie płatków śniegu
...
Blog firmowy w erze Instagrama – czy w 2021 roku nadal ma to sens?
Blog firmowy to jedna z bazowych form komunikacji w Internecie, jednak obecnie prowadzenie tego kanału wymaga znacznie więcej zaangażowania niż kiedyś. Wszystko przez rosnącą rolę
...
MBridge – Marketing Experts rozpoczyna współpracę z drogerią Way to Beauty
Z początkiem czerwca br. agencja interaktywna MBridge – Marketing Experts rozpoczęła współpracę z Way to Beauty – drogerią online oraz właścicielem ogólnopolskiej sieci sklepów Way
...
Marketing Mix 7P – co kryje się pod tym pojęciem?
Marketing mix to jedna z wielu metod, która pozwala marketerom ulepszać działania sprzedażowe i wizerunkowe. Ma ona kilka wariantów, zaczynając od tradycyjnej formuły 4P, kończąc
...
Podsumowanie 2021 roku w MBridge – nowi klienci, zmiany w zespole, ogólne wyniki
Jak zarządzać ponad 200 placówkami w Google Moja Firma? Działania dla SMYK – case study
MBridge – Marketing Experts dla MediaMarkt
ZOBACZ
Mierzenie efektów działań marketingowych online w branży nieruchomości
ZOBACZ
Jak dodać konto do Google Analytics?
ZOBACZ
Jak usunąć opinie z wizytówki Google Maps?
Nawigacja po wpisach
<
1
2
3
4
5
…
17
>
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Zgoda
Polityka prywatności