Postaw na influencer marketing, który angażuje
Starannie dobieramy twórców zgodnie z wartościami Twojej marki i dbamy o efekty realizowanych działań.
Podejmujemy współpracę z influencerami, których wyróżnia autentyczność, a ich fani i fanki są zaangażowani i pokrywają się z Twoją grupą docelową. Przejmujemy odpowiedzialność za koncepcję kampanii, nawiązanie współpracy, negocjacje, briefing, wysyłkę produktów i przeprowadzenie skutecznych działań. Priorytetem wszystkich prowadzonych kampanii jest osiągnięcie konkretnych wyników, na których Ci zależy.
ZAUFALI NAM













Czy Influencer Marketing jest dla Twojej marki?
Marki konsumenckie
Twoja firma skupia się na produktach lub usługach dla odbiorców z sektora B2C? Dzięki współpracy z influencerami, którzy mają zaufanie ze strony swoich odbiorców, możesz budować świadomość brandu, zwiększać zaangażowanie oraz przekuwać to w konwersje. Nasze działania opierają się na precyzyjnym doborze influencerów, tworzeniu autentycznych treści i monitorowaniu efektów, aby osiągnąć maksymalne korzyści dla Twojej marki.
Marki usługowe
Influencerzy, dzięki swojej pracy online, budują grupę osób, które ufają ich rekomendacjom. W sektorze usług autentyczność i wspomniane zaufanie są kluczowe, a konkurencja o zdobycie lojalności klientów jest wysoka. Dzięki takiej promocji możesz docierać do klientów w sposób subtelny i przekonujący. Nasze podejście obejmuje zarówno makro- jak i mikro-influencerów, aby zapewnić różnorodność i właściwe dotarcie do grupy docelowej.
Marki konsumenckie
Twoja firma skupia się na produktach lub usługach dla odbiorców z sektora B2C? Dzięki współpracy z influencerami, którzy mają zaufanie ze strony swoich odbiorców, możesz budować świadomość brandu, zwiększać zaangażowanie oraz przekuwać to w konwersje. Nasze działania opierają się na precyzyjnym doborze influencerów, tworzeniu autentycznych treści i monitorowaniu efektów, aby osiągnąć maksymalne korzyści dla Twojej marki.
Marki usługowe
Influencerzy, dzięki swojej pracy online, budują grupę osób, które ufają ich rekomendacjom. W sektorze usług autentyczność i wspomniane zaufanie są kluczowe, a konkurencja o zdobycie lojalności klientów jest wysoka. Dzięki takiej promocji możesz docierać do klientów w sposób subtelny i przekonujący. Nasze podejście obejmuje zarówno makro- jak i mikro-influencerów, aby zapewnić różnorodność i właściwe dotarcie do grupy docelowej.
Branża e-commerce
Influencerzy, dzięki swojej pracy online, budują grupę osób, które ufają ich rekomendacjom. W sektorze usług autentyczność i wspomniane zaufanie są kluczowe, a konkurencja o zdobycie lojalności klientów jest wysoka. Dzięki takiej promocji możesz docierać do klientów w sposób subtelny i przekonujący. Nasze podejście obejmuje zarówno makro- jak i mikro-influencerów, aby zapewnić różnorodność i właściwe dotarcie do grupy docelowej.
Branża B2B
Choć często kojarzony głównie z branżą konsumencką, Influencer Marketing jest również skutecznym narzędziem w środowisku B2B. Dzięki naszym strategiom identyfikujemy kluczowe osoby w Twojej branży, tworzymy treści ukierunkowane na specyficzne potrzeby Twojego sektora oraz kontrolujemy przebieg działań, tak aby zapewnić maksymalne korzyści dla Twojego biznesu. Dobrze zaplanowana i poprowadzona współpraca z influencerem wygeneruje leady, które następnie zamienisz w umowy biznesowe.
Branża e-commerce
Influencerzy, dzięki swojej pracy online, budują grupę osób, które ufają ich rekomendacjom. W sektorze usług autentyczność i wspomniane zaufanie są kluczowe, a konkurencja o zdobycie lojalności klientów jest wysoka. Dzięki takiej promocji możesz docierać do klientów w sposób subtelny i przekonujący. Nasze podejście obejmuje zarówno makro- jak i mikro-influencerów, aby zapewnić różnorodność i właściwe dotarcie do grupy docelowej.
Branża B2B
Choć często kojarzony głównie z branżą konsumencką, Influencer Marketing jest również skutecznym narzędziem w środowisku B2B. Dzięki naszym strategiom identyfikujemy kluczowe osoby w Twojej branży, tworzymy treści ukierunkowane na specyficzne potrzeby Twojego sektora oraz kontrolujemy przebieg działań, tak aby zapewnić maksymalne korzyści dla Twojego biznesu. Dobrze zaplanowana i poprowadzona współpraca z influencerem wygeneruje leady, które następnie zamienisz w umowy biznesowe.
Kampanie influencerskie szyte na miarę

Określenie celów oraz audyt Twojej marki są kluczowymi elementami, jakie podejmujemy przy współpracy. Sprawdzamy, czy działania influencerskie pasują do aktualnego etapu strategii marketingowej i rekomendujemy kroki, jakie należy podjąć w celu realizacji kampanii. Dokładnie analizujemy Twoje wartości i sposób obecnej komunikacji firmy, tak aby dopasowanie pomiędzy marką a influencerem było na najwyższym poziomie.
Na podstawie celów kampanii i profilu influencerów opracowujemy spójną strategię. Zajmujemy się briefingiem, budżetem, harmonogramem publikacji, koncepcją przekazu, określeniem treści zakazanych oraz warunkami współpracy. Tworzymy angażujące i kreatywne komunikaty, mając na uwadze specyfikę kanału publikacji oraz grupy docelowej.
W Twoim imieniu nawiązujemy współpracę oraz negocjujemy warunki, na których Ci zależy. Ustalamy niezbędne szczegóły kampanii, takie jak zakres współpracy, rodzaj publikacji, ich częstotliwość i terminy. Monitorujemy realizację ustaleń, stopień zaangażowania i kontrolujemy wypełnianie warunków umowy.
Działamy transparentnie, więc otrzymujesz od nas raporty, które są przejrzyste i pozwolą Ci zrozumieć, na co przeznaczony został Twój budżet oraz jak przełożył się na efekt. Na podstawie otrzymanych wyników możemy też zarekomendować kolejne działania lub objęcie ambasadorstwa Twojej marki przez wybranych twórców.




Poznaj potencjał influencer marketingu
Wiarygodność i zaufanie
Łatwiej ufa się osobie, która reklamuje konkretny produkt, niż produkującej go firmie. Rekomendacje influencerów są postrzegane jako bardziej autentyczne i wiarygodne przez ich obserwatorów, a to przekłada się na większe zaufanie do marki.
Zwiększone zaangażowanie
Treści stworzone i publikowane przez influencerów często generują większe zaangażowanie użytkowników niż tradycyjne reklamy. W końcu komunikacja wychodzi od osoby, z którą większość jej odbiorców ma już emocjonalne powiązanie. Dzięki temu, reklamy Twojego produktu zyskują więcej interakcji.
Nowe grupy docelowe
Współpraca z różnymi influencerami umożliwia dotarcie do różnorodnych grup odbiorców. To przekłada się na rozszerzenie zasięgu, dotarcie do nowych klientów oraz identyfikację nowych grup docelowych.
Generowanie konwersji
Rekomendacje influencerów mogą przekonać potencjalnych klientów do zakupu produktów lub skorzystania z usług, co przekłada się na zwiększoną konwersję i sprzedaż.
Więcej niż tylko posty
W zakres pracy influencera naturalnie wchodzi tworzenie autorskich treści. Jednak po udostępnieniu publikacji ważne jest również wchodzenie w interakcje z odbiorcami. Dzięki zaangażowaniu wybranych influencerów możesz mieć pewność, że content dotyczący Twojej marki będzie jeszcze bardziej angażujący.
Większa wiedza
Influencer marketing możemy zaangażować także w proces tworzenia usługi lub produktu, pozyskując wartościowe informacje i feedback od szerokiej publiczności wybranych twórców. Odbiorcy mają większe zaufanie do marek, które mogą współprojektować.
Nie wierz nam na słowo. Sprawdź nasze efekty.
sesji z SEO
zarządzany budżet ads
przychód dla Klientów

Influencer marketing to naturalna forma reklamy Twojej marki. To dzięki niemu produkty lub usługi wplatane są w codzienność obserwowaną przez tysiące osób z Twojej grupy docelowej.
Pogłębione i autentyczne poczucie potrzeby u klienta to klucz do finalizowanego z sukcesem procesu zakupu i właśnie to pozwala osiągać dobrze zaplanowany i skutecznie prowadzony Influencer Marketing.

Z branżą marketingową związany od 2014 roku. Najpierw jako copywriter-freelancer, obecnie ma pod opieką dwa działy w agencji - Content & Creative Strategy oraz Brand Marketingu. Odpowiada za koncepcje i kampanie kreatywne, wysokiej jakości treści, komunikację i promocję agencji. Wcześniej pracował w branży fotograficznej, skąd jego duże zamiłowanie do contentu wizualnego.
Mateusz Kwiatkowski
Content & Creative Strategy Manager
Influencer marketing to nie reklama. To relacje.
W naszym podejściu do kampanii z influencerami koncentrujemy się przede wszystkim na dokładnym poznaniu marki oraz dobraniu odpowiednich twórców, którzy posiadają zaangażowaną grupę odbiorców oraz są autentyczni. Nie zawsze stawiamy na duże i zasięgowe konta, które w wybranych przypadkach mogą być obserwowane z powodu popularności, ale nie zawsze oznacza to zaangażowanie, zaufanie i silne relacje. W naszych działaniach dobieramy influencerów i influencerki, którzy mówią językiem zbliżonym do marki, tworzą jakościowy content i wchodzą w interakcję ze swoimi fanami i fankami. Dzięki temu ich komunikacja jest naturalna, a rekomendacje częściej przekładają się na budowanie świadomości lub konwersję.
Setki udanych kampanii dla liderów rynku











Zobacz nasze case study
Dlaczego warto z nami współpracować?
Partnerskie relacje
Pracujemy nad tym, co jest dla Ciebie ważne. Bierzemy pod uwagę Twoje realne potrzeby biznesowe i działania prowadzone w innych kanałach digital.
Elastyczne podejście
Od gotowych schematów wolimy dostosowane do Ciebie działania. Proponujemy indywidualne rozwiązania, mając na uwadze Twoje cele i realny budżet.
Kompleksowe strategie
Bazujemy na danych, zwiększamy sprzedaż, pozyskujemy leady. Koncentrujemy się na wynikach i możemy wesprzeć Twoją firmę także w innych obszarach digital marketingu.
