DATA & WEB ANALYTICS

Wdrożenie i konfiguracja Google Analytics 4

Wdrażamy GA4, pomagamy w konfiguracji i pokazujemy, jak sprawnie się po nim poruszać.

GA4 to potężne narzędzie analityczne, które wspiera  działania online z wykorzystaniem strony internetowej lub aplikacji.  Umożliwia gromadzenie danych, estymowanie ich, tworzenie raportów i co najważniejsze pozwala czerpać z nich wiedzę podczas podejmowania kolejnych kroków w biznesie, oferując przy tym dokładność i kompatybilność w analizowaniu zachowań użytkowników.

ZAUFALI NAM

DLACZEGO WARTO?

Co wyróżnia Google Analytics 4?

Zdarzenia zamiast sesji

GA4 nie wykorzystuje sesji jako podstawy mierzenia zachowań użytkownika tak, jak było to do tej pory w UA. Nowa wersja narzędzia opiera się na zdarzeniach, co pozwala precyzyjnie śledzić zachowanie strony, kliknięcie buttona, rozwinięcie tekstu lub dokonanie transakcji. W GA4 każde zdarzenie użytkowników na stronie i w aplikacji mobilnej. Dzięki zdarzeniom możesz analizować niemal każdy krok - scrollowanie może wykorzystywać więcej parametrów, a same sesje nadal pozostaną dostępne jako jeden z wymiarów.

Identyfikacja użytkowników

Wdrożenie i poprawna konfiguracja GA4 pozwalają spojrzeć na ścieżkę użytkownika w zupełnie nowy sposób. GA4 wykorzystuje m.in. cookiesy, ale także identyfikatory nadawane zalogowanym użytkownikom (tzw. User ID, które są teraz efektywniej używane niż w UA) oraz Google Signals, które pozwala identyfikować użytkowników pomiędzy urządzeniami oraz dokładnie badać ich zachowanie. Dzięki temu możesz analizować ruch z aplikacji i strony w jednym miejscu oraz odtworzyć całą ścieżkę zakupową, a następnie zlokalizować jej najmocniejsze i najsłabsze punkty.

E-commerce

Wdrażamy zaawansowane rozwiązania analityczne dla sklepów internetowych dowolnej wielkości. Nasze działania dotyczą m.in. technicznej analizy witryny, zachowań Twoich klientów i optymalizacji ścieżki zakupowej. Dzięki temu możesz korzystać z danych, które pomogą Ci poprawić widoczność Twojego sklepu, zwiększyć konwersję, zredukować liczbę porzuconych koszyków oraz zoptymalizować koszty kampanii reklamowych.

B2C & B2B

Realizujemy działania analityczne dla sektora B2C i B2B, koncentrując się na analizie witryny oraz prowadzonych działań marketingowych. Dzięki temu możemy identyfikować źródła najbardziej wartościowych klientów, optymalizować customer journey oraz rekomendować zmiany w zakresie UX oraz CRO. W ramach współpracy dostarczamy szczegółowe analizy w wygodnej formie wizualnej oraz strategiczne rekomendacje dotyczące wdrożeń, które mogą przełożyć się na wzrost efektywności uruchamianych kampanii oraz generowanie wysokiej jakości konwersji.

Nowe podejście do danych

GA4 wprowadza nowe modele atrybucji i strategie analizowania informacji, a także wykorzystuje modelowanie danych. Dzięki temu możesz łatwiej określić najbardziej rentowne źródła ruchu, analizować zachowania poprzedzające transakcję oraz mierzyć przychody z wielu transakcji realizowanych przez tego samego użytkownika. Strumienie danych pozwalają zestawiać ze sobą wiele różnych informacji i analizować je z różnych perspektyw.

Eksploracje

Szukasz nowych rozwiązań, które trudno ubrać w standardowe ramy? Planujesz kampanię, która ma zaangażować wiele kanałów marketingowych i potrzebujesz big idea? Nasz zespół może wesprzeć Cię również w procesie kreatywnym. Tworzymy rozbudowane koncepcje wokół szeroko pojętej komunikacji, a następnie planujemy i skutecznie realizujemy kolejne kroki, aby pomysł wcielić w życie.

Wydawnictwa & NGO

Współpracujemy z wydawnictwami, magazynami i fundacjami o wielu profilach, które tworzą własne publikacje. Nasze rozwiązania analityczne pozwalają w pełni zrozumieć preferencje czytelników, zidentyfikować najpopularniejsze treści oraz optymalizować strategie dotyczące wzrostu świadomości, ruchu i content marketingu. Dzięki danym możesz podejmować działania, które pomagają budować lojalność Twoich odbiorców oraz docierać do zupełnie nowych grup docelowych.

Twój biznes

Wdrażamy rozwiązania, tworzymy raporty i analizujemy dane, których naprawdę potrzebujesz. Skupiamy się na indywidualnym podejściu do Twojego biznesu i niezależnie od branży, w której funkcjonuje Twoja firma, możemy zaproponować rekomendacje, które pozwolą Ci uzyskać jak najbardziej wartościową wiedzę o Twoich klientach i wynikach. Niestandardowy raport, który zestawia dane z różnych źródeł? Heatmapa Twojego landing page’a? Szkolenie z GA4? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

PODEJŚCIE

Jak możemy pomóc Twojej firmie?

Obrazek akordeonu
Wdrożenie i konfiguracja GA4

Nasi specjaliści i specjalistki z działu Analityki sprawdzą Twój serwis, a następnie przeprowadzą z Tobą konsultacje, aby poznać kluczowe wskaźniki dla Twojego biznesu. Dzięki temu przeprowadzimy wdrożenie GA4, a następnie zaproponujemy najbardziej optymalną konfigurację GA4, co pozwoli w wygodny i zupełnie nowy sposób analizować istotne dane.

Logo Certified Partner Cookiebot Badge
badge Microsoft Advertising Partner 2025

Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?

GTM

Konfigurujemy Google Tag Managera w Twojej witrynie, wpinamy konieczne skrypty śledzące oraz zarządzamy wszystkimi tagami w uporządkowany sposób. Dzięki temu minimalizujemy ryzyko błędów w śledzeniu użytkowników i gromadzeniu danych oraz zapewniamy łatwy dostęp do analiz dotyczących zachowań na stronie.

Cookiebot (CMP)

Jako oficjalny reseller w Polsce, wdrażamy Cookiebot by Usercentrics. To platforma zarządzania zgodami na cookies (Consent Management Platform), która nie tylko zapewnia zgodność z aktualnymi przepisami i poprawny cookie baner. Ułatwia także uzyskanie wyższego wskaźnika zgód oraz pomaga zbudować zaufanie do serwisu wśród jego użytkowników, którzy mogą łatwo dostosować swoje preferencje prywatności.

Dowiedz się więcej >

Consent Mode v2

Wdrażamy Tryb Zgody od Google, czyli Consent Mode v2, co gwarantuje zachowanie zgodności z nowymi regulacjami Unii Europejskiej (Digital Markets Act), umożliwia korzystanie z remarketingu w ramach Google Ads oraz ułatwia modelowanie konwersji w GA4.

Dowiedz się więcej >

CRO

Analizujemy zachowania użytkowników na Twojej stronie i lokalizujemy problemy, które mogą powodować zmniejszoną liczbę konwersji. Na podstawie danych tworzymy rekomendacje, których wdrożenie może pomóc Ci uzyskać więcej kluczowych z perspektywy biznesu zdarzeń i akcji w witrynie.

Tracking server-side

Wprowadzamy rozwiązania po stronie serwera, dzięki czemu zachowujemy większą kontrolę nad danymi udostępnianymi do zewnętrznych narzędzi, a same dane mogą być dokładniejsze. Wdrożenie rozwiązań server-side pozwala nam także na modyfikowanie oraz wzbogacanie danych, danymi z innego źródła, co przekłada się na szersze wnioski i rekomendacje.

BiqQuery

Pracujemy z dużymi zbiorami danych w ramach BigQuery. Dzięki temu możemy analizować szereg danych pochodzących z różnych źródeł także w ujęciu historycznym. Dla Twojego biznesu oznacza to jeszcze więcej wniosków popartych liczbami, które możesz przełożyć na rozwój swojego biznesu.

Raporty w Looker Studio

Zestawiamy ze sobą dane z różnych systemów - w tym Google Analytics, Google Ads, Google Search Console, wizytówek Google, BigQuery, Meta, Pinterest, TikTok, Ceneo, Bing, Shoper, Baselinker czy Edrone, a następnie przedstawiamy je w jednym, interaktywnym raporcie w Lookerze. Możemy przygotować dla Ciebie dowolny raport, który integruje kluczowe dla Twojego biznesu dane.

UX

Tworzymy analizy UX-owe skoncentrowane na intuicyjności obsługi Twojej strony lub aplikacji dla użytkowników. Razem z analizą przekazujemy także szczegółowe rekomendacje dotyczące elementów, które wymagają modyfikacji m.in. w kontekście CRO lub web accessibility.

Heatmapy

Tworzymy tzw. mapy ciepła, opierając się m.in. na scrolltrackingu, clicktrackingu i eyetrackingu. Dzięki temu dowiesz się, jakie obszary na Twojej stronie najbardziej angażują Twoich użytkowników, a które elementy UX i UI wymagają poprawy. W ten sposób możemy wspólnie pracować nad rozwiązaniami, które przełożą się na wyższą konwersję i niższy współczynnik odrzuceń.

Audyt analityki

Wykonujemy audyty Google Analytics 4, wskazujemy obszary do poprawy oraz pomagamy w poprawnym wdrożeniu dodatkowych rozwiązań. Dzięki audytowi Twój zespół może rozpocząć prace analityczne w uporządkowanym systemie i pełną gwarancją, że dane są zbierane we właściwy sposób.

Audyt kont Ads

Analizujemy aktywne konta reklamowe w Google Ads, Meta Ads i innych systemach pod kątem poprawności konfiguracji i prowadzonych kampanii. W przypadku błędów rekomendujemy określone kroki, które pomogą Ci zoptymalizować budżet reklamowy i zwiększać ROAS. 

Audyt SEO

Realizujemy kompleksowe audyty SEO, analizując Twoją witrynę, jej widoczność i pozycje, a także działania konkurencji. Dzięki temu otrzymujesz szczegółowe informacje o obecnej kondycji Twojej strony oraz zestaw wskazówek, które warto wdrożyć, aby lepiej ją pozycjonować.

Audyt social media

Przeprowadzamy analizę mediów społecznościowych pod kątem komunikacji organicznej i prowadzonych kampanii reklamowych. Weryfikujemy zaangażowanie Twoich odbiorców, zasięgi, działania konkurencji, styl komunikacji, sentyment oraz konta adsowe, a następnie przygotowujemy rekomendacje do wdrożenia.

Audyt treści

Przeprowadzamy szczegółowy audyt contentu dostępnego na Twojej stronie. Sprawdzamy jak performują istniejące treści, weryfikujemy dobór tematów pod kątem search intent i potencjału SEO, analizujemy jakość artykułów oraz koncentrujemy się na szeregu dodatkowych aspektów, w tym analizie linków wewnętrznych, statusach obecnych URLi, grafik, nagłówków Hx i meta danych.

Niestandardowe dane

Jeżeli posiadasz problem z analityką, który wymaga eksperckiego podejścia, z chęcią pomożemy Ci go rozwiązać. W przypadku niekonwencjonalnych zadań wspólnie ustalamy to, czego potrzebujesz i kładziemy nacisk na dostarczenie usług i rozwiązań na miarę Twoich potrzeb.

Szkolenia

Przeprowadzamy szkolenia dotyczące analityki internetowej oraz obsługi narzędzi analitycznych. Koncentrujemy się na praktycznych aspektach, dzięki czemu Twój zespół jest gotowy do samodzielnej pracy z danymi i może szybko wdrożyć zdobytą wiedzę w codziennej pracy. To idealny sposób, aby efektywnie pracować nad analityką in-house, co przełoży się na zwiększenie efektywności i osiągnięcie lepszych wyników biznesowych. 

Nie wierz nam na słowo. Sprawdź nasze efekty.

0

sesji z SEO

0
0 PLN

zarządzany budżet ads

0 PLN
0 PLN

przychód dla Klientów

0 PLN

Pogłębiona analityka internetowa jest elementem wszystkich naszych działań z zakresu digital marketingu.  Dzięki właściwym danym możemy podejmować właściwe decyzje i przekuwać je w skuteczne strategie. Wiesz, kto jest Twoim idealnym klientem – a my wiemy, jak zachowuje się w sieci i jak do niego dotrzeć. Przekonasz się?

Setki udanych kampanii dla liderów rynku

Zobacz nasze case study

NASZ ZESPÓŁ

Za wszystkimi działaniami analitycznymi stoją nasi specjaliści i specjalistki. Poznaj zespół, który będzie pracować nad analityką dla Twojej witryny.

Analityka to kluczowy składnik sukcesu

Analityka to nie tylko narzędzia i liczby - to klucz do głębszego zrozumienia naszych klientów, rynku i własnego biznesu. Dzięki precyzyjnym analizom i inteligentnym rozwiązaniom, możemy odkryć ukryte wzorce, identyfikować nowe możliwości i podejmować trafne decyzje biznesowe. Nasza praca w dziale analityki to nie tylko zbieranie danych, ale także interpretacja, przekładanie ich na język biznesowy i wspieranie strategii rozwoju firmy. Wierzymy, że analityka jest kluczowym elementem sukcesu każdej organizacji, umożliwiającą podejmowanie świadomych decyzji, maksymalizację efektywności oraz osiąganie przewagi konkurencyjnej. Nasze podejście do analityki opiera się nie tylko na technologii, ale również na ludziach - intuicji naszych klientów, kompetencjach naszych specjalistów i motywacji do odkrywania nowych perspektyw i doskonalenia naszych rozwiązań. W dziale analityki nieustannie dążymy do tego, aby nasze działania przekładały się na realne korzyści dla naszych klientów, wspierając ich w osiągnięciu wyznaczonych celów i sukcesu biznesowego.

Dokładniejsze raporty i dopasowanie

Moim zdaniem, jako analityczki, dużą zaletą GA4 są eksploracje, bo dają możliwość tworzenia nawet bardziej skomplikowanych raportów już w narzędziu. Fakt, że można modyfikować raporty standardowe, dodawać i usuwać je z panelu, dzięki czemu narzędzie można spersonalizować pod konkretne potrzeby, jest ogromnym ułatwieniem i rozszerzeniem wspierającym naszą pracę każdego dnia.

Dlaczego warto z nami współpracować?

Partnerskie relacje

Pracujemy nad tym, co jest dla Ciebie ważne. Bierzemy pod uwagę Twoje realne potrzeby biznesowe i działania prowadzone w innych kanałach digital.

Elastyczne podejście

Od gotowych schematów wolimy dostosowane do Ciebie działania. Proponujemy indywidualne rozwiązania, mając na uwadze Twoje cele i realny budżet.

Kompleksowe strategie

Bazujemy na danych, zwiększamy sprzedaż, pozyskujemy leady. Koncentrujemy się na wynikach i możemy wesprzeć Twoją firmę także w innych obszarach digital marketingu.

Chcesz, abyśmy zajęli się wdrożeniem GA4 dla Twojej firmy? Porozmawiajmy!

Nasz zespół Digital Strategy z przyjemnością zajmie się Twoim zapytaniem.