Wdrażamy GA4, pomagamy w konfiguracji i pokazujemy, jak sprawnie się po nim poruszać.
GA4 to potężne narzędzie analityczne, które wspiera działania online z wykorzystaniem strony internetowej lub aplikacji. Umożliwia gromadzenie danych, estymowanie ich, tworzenie raportów i co najważniejsze pozwala czerpać z nich wiedzę podczas podejmowania kolejnych kroków w biznesie, oferując przy tym dokładność i kompatybilność w analizowaniu zachowań użytkowników.
ZAUFALI NAM













Co wyróżnia Google Analytics 4?
Zdarzenia zamiast sesji
GA4 nie wykorzystuje sesji jako podstawy mierzenia zachowań użytkownika tak, jak było to do tej pory w UA. Nowa wersja narzędzia opiera się na zdarzeniach, co pozwala precyzyjnie śledzić zachowanie strony, kliknięcie buttona, rozwinięcie tekstu lub dokonanie transakcji. W GA4 każde zdarzenie użytkowników na stronie i w aplikacji mobilnej. Dzięki zdarzeniom możesz analizować niemal każdy krok - scrollowanie może wykorzystywać więcej parametrów, a same sesje nadal pozostaną dostępne jako jeden z wymiarów.
Identyfikacja użytkowników
Wdrożenie i poprawna konfiguracja GA4 pozwalają spojrzeć na ścieżkę użytkownika w zupełnie nowy sposób. GA4 wykorzystuje m.in. cookiesy, ale także identyfikatory nadawane zalogowanym użytkownikom (tzw. User ID, które są teraz efektywniej używane niż w UA) oraz Google Signals, które pozwala identyfikować użytkowników pomiędzy urządzeniami oraz dokładnie badać ich zachowanie. Dzięki temu możesz analizować ruch z aplikacji i strony w jednym miejscu oraz odtworzyć całą ścieżkę zakupową, a następnie zlokalizować jej najmocniejsze i najsłabsze punkty.
E-commerce
Wdrażamy zaawansowane rozwiązania analityczne dla sklepów internetowych dowolnej wielkości. Nasze działania dotyczą m.in. technicznej analizy witryny, zachowań Twoich klientów i optymalizacji ścieżki zakupowej. Dzięki temu możesz korzystać z danych, które pomogą Ci poprawić widoczność Twojego sklepu, zwiększyć konwersję, zredukować liczbę porzuconych koszyków oraz zoptymalizować koszty kampanii reklamowych.
B2C & B2B
Realizujemy działania analityczne dla sektora B2C i B2B, koncentrując się na analizie witryny oraz prowadzonych działań marketingowych. Dzięki temu możemy identyfikować źródła najbardziej wartościowych klientów, optymalizować customer journey oraz rekomendować zmiany w zakresie UX oraz CRO. W ramach współpracy dostarczamy szczegółowe analizy w wygodnej formie wizualnej oraz strategiczne rekomendacje dotyczące wdrożeń, które mogą przełożyć się na wzrost efektywności uruchamianych kampanii oraz generowanie wysokiej jakości konwersji.
Nowe podejście do danych
GA4 wprowadza nowe modele atrybucji i strategie analizowania informacji, a także wykorzystuje modelowanie danych. Dzięki temu możesz łatwiej określić najbardziej rentowne źródła ruchu, analizować zachowania poprzedzające transakcję oraz mierzyć przychody z wielu transakcji realizowanych przez tego samego użytkownika. Strumienie danych pozwalają zestawiać ze sobą wiele różnych informacji i analizować je z różnych perspektyw.
Eksploracje
Szukasz nowych rozwiązań, które trudno ubrać w standardowe ramy? Planujesz kampanię, która ma zaangażować wiele kanałów marketingowych i potrzebujesz big idea? Nasz zespół może wesprzeć Cię również w procesie kreatywnym. Tworzymy rozbudowane koncepcje wokół szeroko pojętej komunikacji, a następnie planujemy i skutecznie realizujemy kolejne kroki, aby pomysł wcielić w życie.
Wydawnictwa & NGO
Współpracujemy z wydawnictwami, magazynami i fundacjami o wielu profilach, które tworzą własne publikacje. Nasze rozwiązania analityczne pozwalają w pełni zrozumieć preferencje czytelników, zidentyfikować najpopularniejsze treści oraz optymalizować strategie dotyczące wzrostu świadomości, ruchu i content marketingu. Dzięki danym możesz podejmować działania, które pomagają budować lojalność Twoich odbiorców oraz docierać do zupełnie nowych grup docelowych.
Twój biznes
Wdrażamy rozwiązania, tworzymy raporty i analizujemy dane, których naprawdę potrzebujesz. Skupiamy się na indywidualnym podejściu do Twojego biznesu i niezależnie od branży, w której funkcjonuje Twoja firma, możemy zaproponować rekomendacje, które pozwolą Ci uzyskać jak najbardziej wartościową wiedzę o Twoich klientach i wynikach. Niestandardowy raport, który zestawia dane z różnych źródeł? Heatmapa Twojego landing page’a? Szkolenie z GA4? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Jak możemy pomóc Twojej firmie?

Nasi specjaliści i specjalistki z działu Analityki sprawdzą Twój serwis, a następnie przeprowadzą z Tobą konsultacje, aby poznać kluczowe wskaźniki dla Twojego biznesu. Dzięki temu przeprowadzimy wdrożenie GA4, a następnie zaproponujemy najbardziej optymalną konfigurację GA4, co pozwoli w wygodny i zupełnie nowy sposób analizować istotne dane.
Wiemy, że GA4 wymaga zmiany podejścia do analityki webowej, dlatego po wdrożeniu i konfiguracji narzędzia, możemy przeprowadzić szkolenie dla Twojego zespołu. Przygotujemy także specjalny Handbook, który wprowadzi w GA4 osoby odpowiedzialne za marketing oraz odpowiednią dokumentację wdrożenia i wersję dla programistów.
Poza pomocą we wdrożeniu GA4 możemy zaproponować także szereg innych rozwiązań dotyczących analityki internetowej i nie tylko. Konfigurujemy konta Ads i GSC, wdrażamy platformy consent management oraz tryb consent mode, a także generujemy przejrzyste raporty w Looker Studio. Zapewniamy także doradztwo biznesowe, wspierając m.in. dobór wskaźników które warto śledzić w przypadku Twojego biznesu i wskazujemy obszary analityczne, na których warto się skupić.
Google umożliwia automatyczną migrację z Universal Analytics do nowej wersji narzędzia, jednak taki sposób wdrożenia GA4 może sprawiać, że nie wszystkie dane będą zbierane poprawnie lub ich analizowanie będzie znacznie utrudnione.
W MBridge nie tylko uruchamiamy analitykę od podstaw, ale także oferujemy konfigurację GA4, wprowadzając szereg zmian i poprawek zgodnie z potrzebami Twojego biznesu. Nawet jeśli na Twoim koncie dokonano już automatycznej migracji i obawiasz się o jakość gromadzonych danych, po konsultacji z Tobą jesteśmy w stanie zaprowadzić tam porządek, aby mieć pewność, że Twój GA4 zbiera dane, których naprawdę potrzebujesz.




Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?
GTM
Konfigurujemy Google Tag Managera w Twojej witrynie, wpinamy konieczne skrypty śledzące oraz zarządzamy wszystkimi tagami w uporządkowany sposób. Dzięki temu minimalizujemy ryzyko błędów w śledzeniu użytkowników i gromadzeniu danych oraz zapewniamy łatwy dostęp do analiz dotyczących zachowań na stronie.
Cookiebot (CMP)
Jako oficjalny reseller w Polsce, wdrażamy Cookiebot by Usercentrics. To platforma zarządzania zgodami na cookies (Consent Management Platform), która nie tylko zapewnia zgodność z aktualnymi przepisami i poprawny cookie baner. Ułatwia także uzyskanie wyższego wskaźnika zgód oraz pomaga zbudować zaufanie do serwisu wśród jego użytkowników, którzy mogą łatwo dostosować swoje preferencje prywatności.
Consent Mode v2
Wdrażamy Tryb Zgody od Google, czyli Consent Mode v2, co gwarantuje zachowanie zgodności z nowymi regulacjami Unii Europejskiej (Digital Markets Act), umożliwia korzystanie z remarketingu w ramach Google Ads oraz ułatwia modelowanie konwersji w GA4.
CRO
Analizujemy zachowania użytkowników na Twojej stronie i lokalizujemy problemy, które mogą powodować zmniejszoną liczbę konwersji. Na podstawie danych tworzymy rekomendacje, których wdrożenie może pomóc Ci uzyskać więcej kluczowych z perspektywy biznesu zdarzeń i akcji w witrynie.
Tracking server-side
Wprowadzamy rozwiązania po stronie serwera, dzięki czemu zachowujemy większą kontrolę nad danymi udostępnianymi do zewnętrznych narzędzi, a same dane mogą być dokładniejsze. Wdrożenie rozwiązań server-side pozwala nam także na modyfikowanie oraz wzbogacanie danych, danymi z innego źródła, co przekłada się na szersze wnioski i rekomendacje.
BiqQuery
Pracujemy z dużymi zbiorami danych w ramach BigQuery. Dzięki temu możemy analizować szereg danych pochodzących z różnych źródeł także w ujęciu historycznym. Dla Twojego biznesu oznacza to jeszcze więcej wniosków popartych liczbami, które możesz przełożyć na rozwój swojego biznesu.
Raporty w Looker Studio
Zestawiamy ze sobą dane z różnych systemów - w tym Google Analytics, Google Ads, Google Search Console, wizytówek Google, BigQuery, Meta, Pinterest, TikTok, Ceneo, Bing, Shoper, Baselinker czy Edrone, a następnie przedstawiamy je w jednym, interaktywnym raporcie w Lookerze. Możemy przygotować dla Ciebie dowolny raport, który integruje kluczowe dla Twojego biznesu dane.
UX
Tworzymy analizy UX-owe skoncentrowane na intuicyjności obsługi Twojej strony lub aplikacji dla użytkowników. Razem z analizą przekazujemy także szczegółowe rekomendacje dotyczące elementów, które wymagają modyfikacji m.in. w kontekście CRO lub web accessibility.
Heatmapy
Tworzymy tzw. mapy ciepła, opierając się m.in. na scrolltrackingu, clicktrackingu i eyetrackingu. Dzięki temu dowiesz się, jakie obszary na Twojej stronie najbardziej angażują Twoich użytkowników, a które elementy UX i UI wymagają poprawy. W ten sposób możemy wspólnie pracować nad rozwiązaniami, które przełożą się na wyższą konwersję i niższy współczynnik odrzuceń.
Audyt analityki
Wykonujemy audyty Google Analytics 4, wskazujemy obszary do poprawy oraz pomagamy w poprawnym wdrożeniu dodatkowych rozwiązań. Dzięki audytowi Twój zespół może rozpocząć prace analityczne w uporządkowanym systemie i pełną gwarancją, że dane są zbierane we właściwy sposób.
Audyt kont Ads
Analizujemy aktywne konta reklamowe w Google Ads, Meta Ads i innych systemach pod kątem poprawności konfiguracji i prowadzonych kampanii. W przypadku błędów rekomendujemy określone kroki, które pomogą Ci zoptymalizować budżet reklamowy i zwiększać ROAS.
Audyt SEO
Realizujemy kompleksowe audyty SEO, analizując Twoją witrynę, jej widoczność i pozycje, a także działania konkurencji. Dzięki temu otrzymujesz szczegółowe informacje o obecnej kondycji Twojej strony oraz zestaw wskazówek, które warto wdrożyć, aby lepiej ją pozycjonować.
Audyt social media
Przeprowadzamy analizę mediów społecznościowych pod kątem komunikacji organicznej i prowadzonych kampanii reklamowych. Weryfikujemy zaangażowanie Twoich odbiorców, zasięgi, działania konkurencji, styl komunikacji, sentyment oraz konta adsowe, a następnie przygotowujemy rekomendacje do wdrożenia.
Audyt treści
Przeprowadzamy szczegółowy audyt contentu dostępnego na Twojej stronie. Sprawdzamy jak performują istniejące treści, weryfikujemy dobór tematów pod kątem search intent i potencjału SEO, analizujemy jakość artykułów oraz koncentrujemy się na szeregu dodatkowych aspektów, w tym analizie linków wewnętrznych, statusach obecnych URLi, grafik, nagłówków Hx i meta danych.
Niestandardowe dane
Jeżeli posiadasz problem z analityką, który wymaga eksperckiego podejścia, z chęcią pomożemy Ci go rozwiązać. W przypadku niekonwencjonalnych zadań wspólnie ustalamy to, czego potrzebujesz i kładziemy nacisk na dostarczenie usług i rozwiązań na miarę Twoich potrzeb.
Szkolenia
Przeprowadzamy szkolenia dotyczące analityki internetowej oraz obsługi narzędzi analitycznych. Koncentrujemy się na praktycznych aspektach, dzięki czemu Twój zespół jest gotowy do samodzielnej pracy z danymi i może szybko wdrożyć zdobytą wiedzę w codziennej pracy. To idealny sposób, aby efektywnie pracować nad analityką in-house, co przełoży się na zwiększenie efektywności i osiągnięcie lepszych wyników biznesowych.
Nie wierz nam na słowo. Sprawdź nasze efekty.
sesji z SEO
zarządzany budżet ads
przychód dla Klientów

Pogłębiona analityka internetowa jest elementem wszystkich naszych działań z zakresu digital marketingu. Dzięki właściwym danym możemy podejmować właściwe decyzje i przekuwać je w skuteczne strategie. Wiesz, kto jest Twoim idealnym klientem – a my wiemy, jak zachowuje się w sieci i jak do niego dotrzeć. Przekonasz się?
Setki udanych kampanii dla liderów rynku











Zobacz nasze case study
Za wszystkimi działaniami analitycznymi stoją nasi specjaliści i specjalistki. Poznaj zespół, który będzie pracować nad analityką dla Twojej witryny.

Koordynuje i dba o prace działu Analityki. Specjalizuje się w analityce internetowej oraz optymalizacji konwersji. Absolwentka zarządzania na Akademii Leona Koźmińskiego, które ukończyła ze specjalizacją w marketingu. Interesuje się szeroko pojętym marketingiem i UX, dzięki czemu w codziennej pracy nie widzi tylko liczb, ale przede wszystkim użytkowników. Prywatnie szuka nowych miejsc na wege-mapie Warszawy i jest fanką psów!
Katarzyna Soja
Web Analytics Manager

Anna Szewczyk
Web Analyst

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, z zamiłowaniem do UX. W MBridge realizuje działania analityczne, przeprowadza kompleksowe audyty oraz wdraża niezbędne dla Klientów procesy. Nie jest obojętna na sztukę, która stanowi jedną z ważniejszych inspiracji w jej życiu. Równowagę w życiu odnajduje w praktyce jogi.
Maria Antoniewicz
Web Analyst

Marcin Wilczyński
Marketing Automation Specialist

Katarzyna Soja
Web Analytics Manager
Analityka to kluczowy składnik sukcesu
Analityka to nie tylko narzędzia i liczby - to klucz do głębszego zrozumienia naszych klientów, rynku i własnego biznesu. Dzięki precyzyjnym analizom i inteligentnym rozwiązaniom, możemy odkryć ukryte wzorce, identyfikować nowe możliwości i podejmować trafne decyzje biznesowe. Nasza praca w dziale analityki to nie tylko zbieranie danych, ale także interpretacja, przekładanie ich na język biznesowy i wspieranie strategii rozwoju firmy. Wierzymy, że analityka jest kluczowym elementem sukcesu każdej organizacji, umożliwiającą podejmowanie świadomych decyzji, maksymalizację efektywności oraz osiąganie przewagi konkurencyjnej. Nasze podejście do analityki opiera się nie tylko na technologii, ale również na ludziach - intuicji naszych klientów, kompetencjach naszych specjalistów i motywacji do odkrywania nowych perspektyw i doskonalenia naszych rozwiązań. W dziale analityki nieustannie dążymy do tego, aby nasze działania przekładały się na realne korzyści dla naszych klientów, wspierając ich w osiągnięciu wyznaczonych celów i sukcesu biznesowego.
Dokładniejsze raporty i dopasowanie
Moim zdaniem, jako analityczki, dużą zaletą GA4 są eksploracje, bo dają możliwość tworzenia nawet bardziej skomplikowanych raportów już w narzędziu. Fakt, że można modyfikować raporty standardowe, dodawać i usuwać je z panelu, dzięki czemu narzędzie można spersonalizować pod konkretne potrzeby, jest ogromnym ułatwieniem i rozszerzeniem wspierającym naszą pracę każdego dnia.

Anna Szewczyk
Web Analyst
Dlaczego warto z nami współpracować?
Partnerskie relacje
Pracujemy nad tym, co jest dla Ciebie ważne. Bierzemy pod uwagę Twoje realne potrzeby biznesowe i działania prowadzone w innych kanałach digital.
Elastyczne podejście
Od gotowych schematów wolimy dostosowane do Ciebie działania. Proponujemy indywidualne rozwiązania, mając na uwadze Twoje cele i realny budżet.
Kompleksowe strategie
Bazujemy na danych, zwiększamy sprzedaż, pozyskujemy leady. Koncentrujemy się na wynikach i możemy wesprzeć Twoją firmę także w innych obszarach digital marketingu.
