Same Day Delivery — nowa propozycja od InPost

MBridge - Marketing Experts,

Same day delivery

InPost wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, wprowadzając Same Day Delivery, czyli dostawę tego samego dnia. Jak wynika z wypowiedzi prezesa zarządu firmy InPost, aż 80 procent klientów deklaruje, że będzie kupować częściej, jeżeli skróci się czas dostawy. Stąd decyzja, aby osoby, którym zależy na czasie, mogły otrzymać przesyłkę niemal natychmiast. Sprawdź, na czym dokładnie polega nowa usługa InPostu, i dowiedz się, jak wykorzystać ją w swoim biznesie.

Same Day Delivery, czyli InPost wyprzedza konkurencję

Firma InPost uruchomiła nową usługę 14 września. Na razie Same Day Delivery dostępne jest tylko w Warszawie i Łodzi. Do końca roku skorzystanie z usługi ma być możliwe w 20 największych polskich miastach. Jak podkreśla InPost, usługa skierowana jest głównie do nadawców e-commerce, którzy chcą jak najszybciej dostarczyć przesyłkę do klienta. Mogą być nią zainteresowane firmy z wielu branż – modowej, medycznej, a zwłaszcza spożywczej.

Jak działa Same Day Delivery?

Usługa Same Day Delivery, nazywana także usługą Kuriera Lokalnego, umożliwia dostarczenie przesyłki do jednego z Paczkomatów w granicach administracyjnych jednego miasta jeszcze tego samego dnia. Cena dostawy w ramach usługi InPost Same Day Delivery zaczyna się od 16,35 zł. InPost oferuje trzy warianty:

  • Standard – czas doręczenia przesyłki wynosi 5 godzin.
  • Express – przesyłka ma dotrzeć maksymalnie w ciągu 2 godzin.
  • Super Express – przesyłka ma zostać doręczona w możliwie najkrótszym czasie. W tym przypadku jedynym czynnikiem, który wpływa na dostawę, jest dystans między nadawcą a adresatem.

Warto zaznaczyć, że zrealizowanie usługi Same Day Delivery InPost jest możliwe, jeśli przesyłka trafi do lokalnego centrum dystrybucji do godziny 16:30.

Same Day Delivery – opcja, którą warto mieć na uwadze

InPost chce być liderem na rynku e-commerce, dlatego dba o jakość swoich usług i bierze pod uwagę oczekiwania konsumentów. Same Day Delivery jest na to najlepszym dowodem. Dzięki temu, że spółka inwestuje w rozwój infrastruktury i technologii IT oraz nowe paczkomaty i Punkty Obsługi klienta, usługę udało się uruchomić bardzo szybko w dwóch największych polskich metropoliach, a niedługo także w innych miastach.

Nie jest wykluczone, że Same Day Delivery zachęci Polaków do jeszcze częstszych zakupów online. Uruchomienie usługi może też skutkować tym, że błyskawiczna dostawa stanie się standardem w niektórych branżach. Dlatego jeśli prowadzisz biznes online, przyjrzyj się dokładniej oferowanym opcjom wysyłki i zastanów się, czy Same Day Delivery nie jest rozwiązaniem dla Ciebie. Nowa usługa może sprawić, że Twoja oferta zyska na atrakcyjności w oczach potencjalnych klientów. 

Dowiedz się, w jaki jeszcze sposób możesz wpłynąć na wzrost liczby transakcji, wykorzystując między innymi Google Shopping. Po więcej marketingowych wskazówek, na przykład dotyczących KPI, współczynnika konwersji czy porównywarek cenowych, zapraszamy na bloga MBridge.

Autorzy

Aleksandra Adamczyk – Stażystka w MBridge – Marketing Experts. Na co dzień wspiera działania działu Contentu, stale zgłębiając tajniki pracy w agencji marketingowej. Pierwsze kroki w branży motywują zainteresowanie szeroko pojętym copywritingiem oraz tematyką SEO. Absolwentka Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie. Prywatnie entuzjastka podcastów i dobrego kina.

Marta Ogonowska – Stażystka w MBridge – Marketing Experts. Wspiera działania Contentu i zajmuje się tworzeniem różnego rodzaju treści dla klientów agencji. Absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Warszawskim. Wciąż pogłębia swoją wiedzę na temat poprawnej polszczyzny. Interesuje się copywritingiem i marketingiem internetowym. Po pracy uwielbia czytać i oglądać dobre filmy.

 

Zdjęcie tytułowe: Unsplash

MBridge - Marketing Experts

MBridge - Marketing Experts

Polska agencja marketingowa, obecna na rynku od 2016 r., która zajmuje się projektowaniem i realizacją strategii marketingowych w internecie. Specjalizuje się w SEO, SEM, content marketingu, analityce internetowej, social ads, CRM, performance UX oraz doradztwie strategicznym z zakresu marketingu online. Obecnie realizuje działania m.in. dla Unilever, Smyk, MediaMarkt, Netia, Signify, Recman.