SEO w branży modowej: jak generować ruch z bezpłatnych wyników Google dla e-sklepu z branży fashion?

Joanna Kasiedczak,

Strategia działań marketingowych, aby była skuteczna musi być przede wszystkim dopasowana do specyfiki branży. Skupienie się na obszarze istotnym dla naszego e-commercu może przynieść tylko pozytywne efekty.

Branża fashion należy do branż, która rządzi się swoimi prawami, szczególnie tymi marketingowymi. Maciej Brożonowicz, COO w MBridge – Marketing Experts w materiale dla portalu Fashionbusiness.pl omawia specyfikę dziedziny oraz odpowiada na kilka pytań m.in.:

  • Jak w SEO radzą sobie liderzy branży fashion?
  • Jak długo trzeba czekać na efekty działań?
  • Jakie działania SEO należy wdrożyć w przypadku e-commercu modowego?

Więcej informacji o artykule znajdziecie na LinkedIn Macieja Brożonowicza pod linkiem.

Cały materiał możecie przeczytać pod linkiem.

 

Joanna Kasiedczak

Joanna Kasiedczak

PR Specialist w MBridge – Marketing Experts. Odpowiada za działania komunikacyjne oraz wizerunkowe. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Z branżą public relations związana od trzech lat. Wcześniej doświadczenie zdobywała w agencjach Walk PR oraz Clear Communication Group.