Podsumowanie I kwartału 2024 w MBridge

Rok 2024 zaczęliśmy z przytupem i nie ma w tym krzty przesady. Nowe biuro, pierwszy w historii Diament Forbes, kolejne wyróżnienie Google Partner Premier 2024 i poważne zmiany w strukturze organizacyjnej firmy – każde z tych osiągnięć napawa nas dumą! Co jeszcze wydarzyło się w pierwszych trzech miesiącach roku? Oto krótkie podsumowanie minionego kwartału.

Publikacja Kalendarza Marketera 2024

W pierwszych dniach stycznia światło dzienne ujrzała kolejna edycja Kalendarza Marketera, który jest skarbnicą inspiracji na content w social mediach. Zebraliśmy w nim nie tylko mnóstwo pomysłów na różne okolicznościowe treści, ale także szereg porad i wskazówek od naszych specjalistów. Co ważne, kalendarz jest dostępny za darmo dla wszystkich. Jeśli jeszcze nie masz swojego egzemplarza, możesz go pobrać w każdej chwili. 

Nasz pierwszy Diament Forbes i kolejne wyróżnienie od Google

Luty to czas publikacji rankingu Diamenty Forbesa. W tym roku agencja MBridge po raz pierwszy znalazła się wśród wyróżnionych firm z województwa mazowieckiego. To dla nas wielki zaszczyt i  motywacja do kolejnych wyzwań. Jako agencja zdecydowanie nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa. Chcemy dalej się rozwijać i próbować sił w coraz bardziej ambitnych projektach.

Więcej informacji znajdziesz w dedykowanym artykule o Diamentach Forbes.

Cieszy także wyróżnienie od Google’a, który czwarty rok z rzędu przyznał MBridge status Google Partner Premier 2024. Oznacza to, że spełniliśmy wszystkie wymagania stawiane przez Google (jest ich niemało!) i jesteśmy wśród 3% najlepszych agencji performance marketingu w Polsce, które uczestniczą w programie. Warto wiedzieć, że status GPP to więcej niż prestiż. W nagrodę Google oferuje nam personalizowane rekomendacje, roczne raporty, dzięki którym zyskujemy jeszcze więcej danych do analizy oraz liczne szkolenia dla naszych specjalistów. Wszystko to powinno zaowocować jeszcze wyższą efektywnością naszych kampanii. 

Poważne zmiany w strukturze agencji i nowi specjaliści na pokładzie 

Wraz z początkiem roku powołaliśmy team Digital Strategy. W związku z tym Piotr Grabarczyk, nasz Digital Strategist otrzymał rolę Team Leadera działu. Obecnie Piotr łączy obowiązki związane z projektowaniem strategii digitalowych z funkcją Team Leadera i rozbudowywaniem swojego zespołu. W lutym dołączył do niego Konrad Borkowski, który objął stanowisko Digital Strategist.

Czytaj więcej: Piotr Grabarczyk obejmuje stanowisko Digital Strategist, Team Leader 

Niemałą metamorfozę przeszedł również dział Contentu, który zmienił się w dział Content & Creative Strategy. Jak nietrudno się domyślić, obecnie tworzą go dwa piony: SEO Content, nad którym czuwa Team Leaderka Urszula Żupnik oraz Creative. Oba człony podlegają pod managera całego działu – Mateusz Kwiatkowski, który w lutym objął stanowisko Content & Creative Strategy Managera. Zmiany w zespole objęły również Aleksandrę Adamczyk, która z SEO Content Specialist stała się Creative Strategy Specialist. 

W lutym świętowaliśmy również trzy awanse. Oliwia Brajewska i Łukasz Rusek zatrudnieni dotychczas na stanowiskach juniorskich objęli stanowiska specjalistyczne. Oliwia jest obecnie zatrudniona jako Performance Marketing Specialist, natomiast Łukasz jako SEO Specialist. Zakończył się również staż Kamili Trojanowskiej, która dołączyła do działu Content & Creative Strategy (konkretniej do pionu SEO Content) w roli Junior SEO Content Specialist. 

Mówiąc o rozbudowie zespołu, nie sposób nie wspomnieć również o rekrutacji na stanowisko Graphic Designer. W ciągu 7 dni otrzymaliśmy aż 493 zgłoszenia, co daje średnio 3 aplikację na godzinę! Tylko przez pierwszą dobę dostaliśmy aż 120 CV i portfolio. Wybór, spośród tak wielu zgłoszeń był trudny, jednak wiemy już, że podjęliśmy dobrą decyzję!

Otwarcie nowego biura w biurowcu Kliwer przy Bukowińskiej 22

Zwieńczeniem pierwszego kwartału była przeprowadzka do nowego biura przy Bukowińskiej 22 w Warszawie. Towarzyszył jej zjazd zespołu (na co dzień pracujemy zdalnie i hybrydowo) oraz integracja. Nowe biuro na co dzień będzie służyć przede wszystkim osobom z Warszawy, ale podczas cokwartalnych zjazdów bez trudu pomieści cały zespół, o czym mieliśmy ostatnio okazję się przekonać. Najpierw wygodnie rozlokowaliśmy się przy biurkach (niektóre z nich mają nawet widok na panoramę miasta), a następnie przesiedliśmy się na ogromne kanapy, które okazały się idealnym miejscem do wielogodzinnych rozmów i rozgrywek w planszówki.

Zobacz więcej zdjęć z nowego biura i relację z integracji

Jak co roku szykujemy się również do Biegu Firmowego. To już 12. edycja wydarzenia, które za każdym razem wspiera podopiecznych fundacji Everest. Tym razem udało nam się zebrać 3 pięcioosobowe drużyny. Bieg ma formę sztafety po 5 kilometrów, które można przebiec lub przejść. Co ważne wydarzenie odbywa się zdalnie, co jest niemałym ułatwieniem dla naszego rozproszonego zespołu. Na starcie ustawiamy się 11 maja – na pewno zrelacjonujemy, ile kilometrów ostatecznie wspólnie pokonaliśmy.

Udostępnij:

Możemy Ci pomóc w zakresie digital marketingu?

Porozmawiajmy!

Szukasz wsparcia w digital marketingu? Porozmawiajmy!