Z radością ogłaszamy, że jako agencja MBridge – Marketing Experts, po raz czwarty z rzędu, zyskaliśmy prestiżowy status Google Partner Premier 2024. To niezmiennie najwyższe odznaczenie przyznawane jedynie 3% agencji marketingowych w kraju, które spełniają surowe kryteria i osiągają doskonałe wyniki w kampaniach prowadzonych w Google Ads.
Program Google Partners 2024
Google Partners to program stworzony dla agencji marketingowych i innych podmiotów, które administrują kontami Google Ads w imieniu marek i firm, dla których świadczą usługi. Po przystąpieniu do tego programu agencje mogą uzyskać dostęp do wielu benefitów, w tym m.in.:
-
- dedykowanych szkoleń,
- spersonalizowanych rekomendacji dla prowadzonych kont,
- raportów branżowych,
- promocyjnych ofert,
- konkursów z nagrodami,
- indywidualnych konsultacji z opiekunami Google.
- Program oferuje trzy poziomy członkostwa: Uczestnika, Partnera i Partnera Premium. Ten ostatni, czyli tegoroczny status Google Partner Premier 2024 otwiera drzwi do najszerszego zakresu korzyści i możliwości współpracy z Google, ale jego uzyskanie wymaga spełnienia określonych wymagań.
Google Partner Premier 2024 - wymagania
Otrzymanie statusu Google Partner Premier wiąże się z 3 kategoriami wymagań, które dotyczą:
- skuteczności, co jest potwierdzeniem tego, że agencja potrafi konfigurować i optymalizować kampanie Google Ads, a także ma pełną kontrolę nad kontami reklamowymi,
- wydatków, które wskazują, że agencja potrafi zarządzać dużymi kampaniami,
- certyfikatów, co potwierdza wiedzę i umiejętności specjalistów i specjalistek pracujących nad kampaniami performance’owymi.
Patrząc stricte na liczby, zarejestrowane konto Google Partners Ads Manager musi mieć minimalny wynik optymalizacji na poziomie 70%, utrzymywać 90-dniowe wydatki na reklamę w wysokości 10 000 USD na zarządzanych kontach, a także mieć co najmniej 50% specjalistów certyfikowanych w Google Ads z co najmniej jednym certyfikatem w każdym obszarze produktowym i z wydatkami na kampanię w wysokości 500 USD lub więcej w ciągu 90 dni.
Jak widać, już na samym początku poprzeczka stawiana jest wysoko. Jednak agencje, które starają się o otrzymanie najwyższego statusu, a więc Google Partner Premier 2024, musiały spełnić znacznie bardziej restrykcyjne wymagania, które dotyczyły m.in.:
- wzrostu liczby obecnych klientów — wzrost wydatków na reklamy rok do roku oraz wydatków na reklamy wśród istniejących klientów Google Ads.
- wzrostu liczby nowych klientów — wzrost wydatków na reklamy porównywany rok do roku i wydatków na reklamy wśród istniejących klientów Google Ads po raz pierwszy.
- utrzymania klientów — odsetek klientów z aktywnymi wydatkami w Google Ads, których kontami zarządza dana agencja i z roku na rok podejmują stałą współpracę
- zróżnicowanego wachlarza usług — inwestycje w asortyment produktów poza wyszukiwarką, mierzone procentem wydatków poza wyszukiwaniem w YouTube, Display & Video 360, Display, Apps i Shopping w każdym roku kalendarzowym,
- rocznych wydatków na reklamę — inwestycje w Google Ads lub Google Marketing Platform, które oceniane są na podstawie wydatków na zarządzanych kontach w każdym roku kalendarzowym.
Analizując wszystkie oczekiwania względem agencji, nic dziwnego, że te, które otrzymały status Google Partner Premier 2024, często zaliczane są do najlepszych. Wszystko to podkreśla fakt, że ocena jest obiektywna i przysługuje tym, którzy spełnią warunki. Dodatkowo, na otrzymanie statusu należy pracować stale, co nie pozwala spocząć w walce o jak najlepsze wyniki.
MBridge ze statusem Google Partner Premier 2024
Jak wspomnieliśmy na początku, status Google Partner Premium 2024 otrzymało tylko 3% najlepszych agencji w kraju, a MBridge, jako jedna z nielicznych w Polsce, utrzymuje się w tej ekskluzywnej grupie już 4 rok z rzędu. To potwierdza nie tylko nasze umiejętności i doświadczenie, ale także zaangażowanie w dążeniu do doskonałości.
Spełnienie wymagań dotyczących utrzymania obecnych klientów i rozwoju świadczonych dla nich usług wskazuje, że jesteśmy godną zaufania agencją, która skutecznie realizuje założenia biznesowe. Natomiast wzrost nowych klientów i różnicowanie wachlarza naszych usług udowadnia, że nie zwalniamy tempa!
Przez to, że nasza agencja regularnie zdobywa status Google Partner Premier, łatwo zauważyć, że kompetencje, które posiadamy w zarządzaniu kampaniami reklamowymi Google Ads, sprawdzają się nawet w długoletniej perspektywie.
Otrzymanie statusu Google Partner Premier 2024 jest dla nas dużym wyróżnieniem i dowodem, że to zaangażowanie, transparentność i konsekwencja kierują naszą pracą. Rok 2023 był dla nas wyjątkowy, ale wiemy, że dzięki temu prestiżowemu wyróżnieniu, będziemy w stanie jeszcze skuteczniej wspierać naszych Klientów, dostarczając im wyniki, na jakich im zależy.
Ciągłe utrzymanie tytułu Partnera Premium w programie Google to dla nas potwierdzenie, że nasza recepta na sukces — oparta na dopasowanych do klienta strategiach i efektywnej optymalizacji kampanii Google Ads — jest właściwa. Status Google Partner Premier 2024 nie tylko świadczy o naszych umiejętnościach, ale także o skuteczności naszego podejścia, które zbliża naszych klientów do realizacji ich biznesowych celów.
Piotr Świniarski
Performance Marketing Specialist
Nie zapomnijmy o tym co najważniejsze!
Nie można w tym przypadku zapomnieć także o gratulacjach! Należą się one naszym specjalistom i specjalistkom, których doskonała praca i dbałość o każdy detal w prowadzonych kampaniach przyczyniły się do osiągnięcia odznaki Google Partner Premier 2024. Jesteśmy pewni, że dzięki Waszemu profesjonalnemu podejściu i nieustannej ciekawości względem branżowych nowości, osiągniemy jeszcze więcej w kolejnych latach, podtrzymując nasze coroczne osiągnięcie.
Zaufanie, które okazują nam nasi klienci to również składowa tego sukcesu i przede wszystkim niesamowity czynnik motywujący. Bez wątpienia wyróżnienie Google Partner Premier 2024 to kolejne potwierdzenie na to, że warto powierzyć nam swoje kampanie, bo nasze działania są skuteczne i przynoszą efekty! Jesteśmy gotowi na kolejne wyzwania i z niecierpliwością oczekujemy na kolejne możliwości, jakie przyniesie nam partnerstwo z Google w 2024 roku!
Jeżeli chcesz z nami współpracować, skontaktuj się z nami.
Kilka słów o agencji MBridge
MBridge – Marketing Experts to agencja digital marketingu, która od lat wspiera klientów na wielu obszarach. Zajmuje się tworzeniem niestandardowych strategii online, które dostosowują się do konkretnych potrzeb i celów każdego biznesu.
Zespół #MarketingExperts skupia specjalistów nie tylko z Performance Marketingu, ale także z zakresu SEO, content marketingu, analityki internetowej, reklam społecznościowych, CRM, UX i doradztwa strategicznego.
Koncentrując się na elastyczności i partnerstwie, MBridge zapewnia wysokie wyniki biznesowe dzięki holistycznemu podejściu do marketingu online. Łącząc wiedzę specjalistyczną z różnych dziedzin i dogłębną analizę rzeczywistych danych, agencja sprawia, że jej praca przekłada się na rzeczywistą wartość dla klientów.
Podejście, które objęła agencja, skutkuje między innymi wieloletnimi współpracami, ciekawymi, nowymi projektami oraz docenieniem w oczach takich gigantów, jak Google Partner Premier 2024 (lub Microsoft Advertising Partner Program 2024)!