cover photo Google Partner Premiere 2024 dla MBridge

Google Partner Premier 2024 – MBridge kolejny raz z najwyższym statusem od Google

Z radością ogłaszamy, że jako agencja MBridge – Marketing Experts, po raz czwarty z rzędu, zyskaliśmy prestiżowy status Google Partner Premier 2024. To niezmiennie najwyższe odznaczenie przyznawane jedynie 3% agencji marketingowych w kraju, które spełniają surowe kryteria i osiągają doskonałe wyniki w kampaniach prowadzonych w Google Ads.

Program Google Partners 2024

Google Partners to program stworzony dla agencji marketingowych i innych podmiotów, które administrują kontami Google Ads w imieniu marek i firm, dla których świadczą usługi. Po przystąpieniu do tego programu agencje mogą uzyskać dostęp do wielu  benefitów, w tym m.in.:

  • dedykowanych szkoleń,
  • spersonalizowanych rekomendacji dla prowadzonych kont,
  • raportów branżowych,
  • promocyjnych ofert,
  • konkursów z nagrodami,
  • indywidualnych konsultacji z opiekunami Google.

Program oferuje trzy poziomy członkostwa: Uczestnika, Partnera i Partnera Premium. Ten ostatni, czyli tegoroczny status Google Partner Premier 2024 otwiera drzwi do najszerszego zakresu korzyści i możliwości współpracy z Google, ale jego uzyskanie wymaga spełnienia określonych wymagań.

Google Partner Premier 2024 – wymagania

Otrzymanie statusu Google Partner Premier wiąże się z 3 kategoriami wymagań, które dotyczą:

  • skuteczności, co jest potwierdzeniem tego, że agencja potrafi konfigurować i optymalizować kampanie Google Ads, a także ma pełną kontrolę nad kontami reklamowymi,
  • wydatków, które wskazują, że agencja potrafi zarządzać dużymi kampaniami,
  • certyfikatów, co potwierdza wiedzę i umiejętności specjalistów i specjalistek pracujących nad kampaniami performance’owymi.

Patrząc stricte na liczby, zarejestrowane konto Google Partners Ads Manager musi mieć minimalny wynik optymalizacji na poziomie 70%, utrzymywać 90-dniowe wydatki na reklamę w wysokości 10 000 USD na zarządzanych kontach, a także mieć co najmniej 50% specjalistów  certyfikowanych w Google Ads  z co najmniej jednym certyfikatem w każdym obszarze produktowym i z wydatkami na kampanię w wysokości 500 USD lub więcej w ciągu 90 dni.

Jak widać, już na samym początku poprzeczka stawiana jest wysoko. Jednak agencje, które starają się o otrzymanie najwyższego statusu, a więc Google Partner Premier 2024, musiały spełnić znacznie bardziej restrykcyjne wymagania, które dotyczyły m.in.:

  • wzrostu liczby obecnych klientów — wzrost wydatków na reklamy rok do roku oraz  wydatków na reklamy wśród istniejących klientów Google Ads.
  • wzrostu liczby nowych klientów — wzrost wydatków na reklamy porównywany rok do roku i wydatków na reklamy wśród istniejących klientów Google Ads po raz pierwszy.
  • utrzymania klientów — odsetek klientów z aktywnymi wydatkami w Google Ads, których kontami zarządza dana agencja i z roku na rok podejmują stałą współpracę.
  • zróżnicowanego wachlarza usług — inwestycje w asortyment produktów poza wyszukiwarką, mierzone procentem wydatków poza wyszukiwaniem w YouTube, Display & Video 360, Display, Apps i Shopping w każdym roku kalendarzowym.
  • rocznych wydatków na reklamę — inwestycje w Google Ads lub Google Marketing Platform, które oceniane są na podstawie wydatków na zarządzanych kontach w każdym roku kalendarzowym.

Analizując wszystkie oczekiwania względem agencji, nic dziwnego, że te, które otrzymały status Google Partner Premier 2024, często zaliczane są do najlepszych. Wszystko to podkreśla fakt, że ocena jest obiektywna i przysługuje tym, którzy spełnią warunki. Dodatkowo, na otrzymanie statusu należy pracować stale, co nie pozwala spocząć w walce o jak najlepsze wyniki. 

MBridge ze statusem Google Partner Premier 2024

Jak wspomnieliśmy na początku, status Google Partner Premium 2024 otrzymało tylko 3% najlepszych agencji w kraju, a MBridge, jako jedna z nielicznych w Polsce, utrzymuje się w tej ekskluzywnej grupie już 4 rok z rzędu. To potwierdza nie tylko nasze umiejętności i doświadczenie, ale także zaangażowanie w dążeniu do doskonałości. 

Spełnienie wymagań dotyczących utrzymania obecnych klientów i rozwoju świadczonych dla nich usług wskazuje, że jesteśmy godną zaufania agencją, która skutecznie realizuje długofalowe założenia. Natomiast wzrost nowych klientów i różnicowanie wachlarza naszych usług udowadnia, że nie zwalniamy tempa!

Otrzymanie statusu Google Partner Premier 2024 jest dla nas dużym wyróżnieniem i dowodem, że to zaangażowanie, transparentność i konsekwencja kierują naszą pracą. Rok 2023 był dla nas wyjątkowy, ale wiemy, że dzięki temu prestiżowemu wyróżnieniu, będziemy w stanie jeszcze skuteczniej wspierać naszych Klientów, dostarczając im wyniki, na jakich im zależy.

Ciągłe utrzymanie tytułu Partnera Premium w programie Google to dla nas potwierdzenie, że nasza recepta na sukces — oparta na dopasowanych do klienta strategiach i efektywnej optymalizacji kampanii Google Ads — jest właściwa. Status Google Partner Premier 2024 nie tylko świadczy o naszych umiejętnościach, ale także o skuteczności naszego podejścia, które zbliża naszych klientów do realizacji ich biznesowych celów. 

Piotr Świniarski, Performance Marketing Manager

Nie można w tym przypadku zapomnieć także o gratulacjach! Należą się one naszym specjalistom i specjalistkom, których doskonała praca i dbałość o każdy detal w prowadzonych kampaniach przyczyniły się do osiągnięcia tej odznaki. Jesteśmy pewni, że dzięki Waszemu profesjonalnemu podejściu i nieustannej ciekawości względem branżowych nowości, osiągniemy jeszcze więcej w kolejnych latach.

Zaufanie, które okazują nam nasi klienci to niesamowity czynnik motywujący. Wyróżnienie Google Partner Premier 2024 jeszcze bardziej potwierdza to, że warto powierzyć nam swoje kampanie, bo nasze działania są skuteczne i przynoszą efekty! Jesteśmy gotowi na kolejne wyzwania i z niecierpliwością oczekujemy na kolejne możliwości, jakie przyniesie nam partnerstwo z Google w 2024 roku!

Jeżeli chcesz z nami współpracować, skontaktuj się z nami

Udostępnij:

Szukasz wsparcia w digital marketingu? Porozmawiajmy!
Możemy Ci pomóc w zakresie digital marketingu?

Porozmawiajmy!