Zmiany w Zespole MBridge — team-building, awans i nowe osoby!

Letnie miesiące sprzyjają inicjatywom i działaniom prozespołowym. Tak też możemy podsumować ten kwartał — nie zabrakło ani integracji, ani team-buildinowych wydarzeń! Dodatkowo w naszym zespole zaszły istotne zmiany — w sierpniu gratulowaliśmy awansu w dziale Analityki, a we wrześniu powitaliśmy całkiem nowe osoby w MBridge. Co dokładnie działo się w III kwartale w naszej agencji? Odpowiadamy! 

Awans w dziale Analityki — Ania nową specjalistką

W ubiegłym kwartale informowaliśmy o pracach naszych analityczek w związku z migracjami pomiędzy Universal Analytics a Google Analytics 4. Był to zdecydowanie intensywny czas, szczególnie przez wzgląd na szkolenia oraz wsparcie w konfiguracji nowego narzędzia. Tym razem również musimy wspomnieć o dziale Analityki, jednak z nieco inną informacją! 

Anna Szewczyk objęła rolę Web Analyst w dziale Analityki, awansując ze stanowiska juniorskiego na stanowisko specjalistki. Od początku współpracy z MBridge, Ania wykazywała ogromne zaangażowanie, co przekładało się na dobrą współpracę, realne wyniki i sukces naszych Klientów. Tym bardziej cieszymy się, że dołączyła do grona ekspertek MBridge i od sierpnia spełnia się w nowej roli. 

Co Ania mówi o swoim nowym stanowisku w naszej agencji? 

Jestem niezmiernie podekscytowana awansem na stanowisko Web Analyst! To dla mnie ogromne wyróżnienie, a także docenienie mojego zaangażowania i dotychczasowej pracy. W ciągu ostatniego roku zdobyłam wiele doświadczenia i umiejętności, dzięki czemu jestem teraz gotowa na kolejne wyzwania, jakie niesie za sobą pozycja specjalisty w dziale Analityki. Większy zakres obowiązków oraz autonomii w działaniach z pewnością poskutkuje kolejnym etapem rozwoju na mojej ścieżce zawodowej. To dla mnie ogromna motywacja, aby rozwijać się dalej i przynosić wartość naszym klientom. Jestem pełna entuzjazmu i gotowa osiągnąć nowe cele i sukcesy.

Anna Szewczyk, Web Analyst

Nowy dział w MBridge – HR 

Jako agencja stale powiększamy się nie tylko o nowych klientów, ale także o nowe struktury wewnętrzne. Przez wzgląd na to, że w MBridge najważniejsi są ludzie, postanowiliśmy rozwinąć obszar bezpośrednio zarządzający wsparciem i rozwojem naszych pracowników. 

Na czele działu HR stanęła nasza nowa HR Manager — Anna Bielat, związana z zarządzaniem zespołem od lat. Ania dołączyła do nas w ostatnich dniach września, a w obszar jej obowiązków wchodzą między innymi rekrutacje, wsparcie wszystkich pracowników, rozwój talentów, szkolenia, tworzenie procedur i materiałów HR oraz employer branding. Jesteśmy szczęśliwi i z ogromną nadzieją patrzymy w przyszłość na naszą współpracę i wspólnie wypracowane efekty! 

Ogromnie cieszę się, że mogłam dołączyć do MBridge. Póki co jeszcze się wdrażam i poznaję wszelkie aspekty pracy tutaj, ale zdążyłam poznać już zdecydowaną większość Teamu, który jest bardzo serdeczny i pomocny. Ze swojej strony mogę na pewno powiedzieć, że dołożę wszelkich starań, by przekuć moje dotychczasowe doświadczenie we wsparcie w codziennej pracy i rozwoju całego Zespołu. Już nie mogę się doczekać!

Anna Bielat, HR Manager

Bardzo się cieszę na możliwość pracy w MBridge. Już po kilku pierwszych dniach zrozumiałam, że istota zespołu jest bardzo ważna w życiu codziennym agencji, a wzajemne wsparcie i współpraca to jedne z wyżej plasujących się wartości. Na początku nowej pracy zawsze człowiekowi towarzyszy odrobina stresu, jednak w MBridge po kilku godzinach mogłam wziąć głęboki wdech i powiedzieć sobie — będzie fajnie! Nie mogę się doczekać dalszych wyzwań i przygód!

Julia Lompa, Project Coordinator

Letnia integracja MBridge

Naszą agencję cechuje to, że tworzymy grupę osób, którzy zdecydowanie lubią spędzać ze sobą czas nie tylko w pracy, ale również poza nią. Właśnie dlatego szczególnie dbamy o to, aby regularnie dawać możliwość naszym specjalistom i specjalistkom do spotkań we wspólnym gronie.

W lipcu postanowiliśmy zorganizować spotkanie w Sytej 139 – Ogrodzie Małych Przyjemności. Oprócz pysznego jedzenia, świetnej atmosfery i przyjemnej letniej aury, postawiliśmy także na grę team-buildingową. Główną atrakcją był turniej, który pozwolił nam spędzić czas w innej niż zazwyczaj formie i się dodatkowo zintegrować. 

Więcej o tym spotkaniu możecie przeczytać w artykule o letniej integracji MBridge.

Firmowy Rajd Rowerowy – 8 drzew od MBridge

Wiosną wzięliśmy udział w Biegu Firmowym, a końcówką lata postanowiliśmy zaangażować się w ekologiczną imprezę rowerową. 

Na początku września nasza drużyna pod wodzą Łukasza Ruska — Junior SEO Specialist, wzięła udział w Firmowym Rajdzie Rowerowym. Panowie pokonali 30 kilometrów trasy, a po drodze musieli wykonać szereg aktywności i zadań, gromadząc punkty i rywalizując z innymi grupami. 

Cieszę się, że w MBridge zaczęliśmy brać udział w takich inicjatywach. Dzięki temu mamy możliwość zintegrować się, spędzić aktywnie czas i zadbać o formę. Jest to niesamowicie ważne, szczególnie że jako specjaliści od digital marketingu raczej mamy pracę siedzącą i tym bardziej musimy dbać o balans związany z aktywnością!  Oprócz sportowej rywalizacji, dzięki naszemu zaangażowaniu możemy także zrobić coś dobrego dla świata, co tym bardziej stanowi czynnik motywujący do działania. 

Łukasz Rusek, Junior SEO Specialist

Nasz udział, oprócz dobrej zabawy, zagwarantował także posadzenie 8 drzew w naszym imieniu przez organizatorów, co bardzo nas cieszy, bo w naszej agencji problemy społeczne, jak ekologia, są bardzo ważne. 

Wewnętrzna grywalizacja w sportowej formie

O tym, że rozpoczynamy naszą pierwszą edycję wyzwania MBridge — Sport & Marketing Experts pisaliśmy już wcześniej. Teraz możemy już z pełną pewnością powiedzieć, że duch rywalizacji i zaangażowanie w sportowe czelendże są mocno zakorzenione w naszym zespole. 

W lipcu na rowerach pokonaliśmy około 1622 km, natomiast sierpień przyniósł wynik 1027 km przebytych na nogach! 

Chcąc połączyć dobre z pożytecznym, zdecydowaliśmy, że oprócz nagród bezpośrednio dla zwycięzców, osoby, które zajęły I miejsce będą mogły przeznaczyć określoną kwotę na wybraną przez siebie fundację charytatywną. Dzięki temu, oprócz dbania o własną formę i zdrowie, mogliśmy zrobić coś dobrego również dla innych.

Więcej szczegółów i opinie zwycięzców na temat całej akcji znajdziecie w naszym tekście „Grywalizacja w MBridge – letnia fala sportowej energii”.

Case study e-pare.net

Czy można prowadzić efektywne SEO w budżecie do 3000 zł? Odpowiedź znajdziecie w naszym najnowszym case study, które stworzyliśmy w tym kwartale dzięki współpracy z naszym klientem e-pare.net. 

Nasza SEO Specialist — Julia Kwaśnik, zebrała ogrom danych i informacji, które pokazują, że z odpowiednią strategią oraz uwzględnieniem osiągalnych celów, jest to możliwe. Niemniej jednak wymaga to dużej wiedzy i świadomego podejścia do planowanych działań — sprawdźcie, jak robimy to w MBridge.

Nasi nowi klienci

W tym kwartale powitaliśmy także nowych Klientów, o czym pisaliśmy już wcześniej na blogu. 

Do naszego portfolio dołączył Reuter.com – jeden z największych specjalistów i sprzedawców internetowych w zakresie wyposażenia łazienek i wnętrz. Jako MBridge realizujemy strategię SEO i Content SEO dla polskiej wersji e-commercu i cieszymy się, że nasze zespołu pracują nad sukcesem tak dużej marki.

Więcej w tym temacie przeczytacie w tekście – MBridge – Marketing Experts nawiązuje współpracę z Reuter.com.

Rozpoczęliśmy także współpracę z fenomenem młodego pokolenia, czyli 2005. Marka odzieżowa, która podbiła serca w Polsce, ale również za granicą zdecydowała się na kompleksową strategię digital marketingową i powierzyła naszej agencji opiekę nad wielokokanałową kampanią, której głównym celem jest wzrost sprzedaży oraz zwiększenie świadomości brandu. 

O naszej współpracy przeczytacie w artykule — MBridge nawiązuje współpracę z 2005.

Kolejne 5-latki w MBridge

Rok temu obchodziliśmy 5-lecie pracy Tomka, Piotra oraz Mateusza, natomiast w tym roku przyszedł czas na kolejną grupę, tym razem jubilatek! 

Agnieszka, Asia, Julia oraz Ula współpracują z naszą agencją już od 5 lat! To właśnie na ich cześć spotkaliśmy się pod koniec września. Aby uczcić ich jubileusz, postawiliśmy na nietuzinkową atrakcję, ponieważ całe spotkanie rozpoczęliśmy od warsztatów malowania przy winie. Nie zabrakło dobrego tortu (takiego nie za słodkiego), głośnego sto lat na cześć jubilatek oraz dobrego jedzenia! 

Zdjęcia i więcej ciekawostek znajdziecie w naszym artykule – 5-lecie naszych specjalistek!

Wakacyjne pocztówki

W social mediach często dzielimy się dodatkowymi newsami i ciekawostkami z życia naszej agencji. Tam też mogliście znaleźć informację o pewnej tradycji w MBridge — pocztówkach! 

Za każdym razem, gdy ktoś wyjeżdża na urlop, ma jedno, bardzo ważne zadanie — z miejsca, do którego się udał przywieźć wypisaną kartkę na naszą biurową lodówkę. 

Po okresie urlopowym tych kartek pojawiło się zdecydowanie więcej! Skąd do nas przybyły? Kopenhaga i Madera od Uli, Amsterdam od Asi, Góry Stołowe od Łukasza oraz Malaga i Budapeszt od Oli!

Jeśli chcecie być na bieżąco z wiadomościami z MBridge, zaobserwujcie nas na LinkedIn oraz Facebook

Już jesteśmy ciekawi, co pojawi się w podsumowaniu IV kwartału! Na ten moment wchodzimy w ostatnie trzy miesiące roku z pełnym optymizmem i chęcią osiągnięcia jeszcze większych sukcesów — tych zespołowych, jak i biznesowych! 

Skontaktuj się z nami

mbridge@mbridge.pl

Udostępnij:

Szukasz wsparcia w digital marketingu? Porozmawiajmy!
Możemy Ci pomóc w zakresie digital marketingu?

Porozmawiajmy!