Zmiany w dziale SEO: Awans Macieja Orpika i rozbudowa struktury

Z dniem 1.04.2022 nasz dział SEO wzbogacił się o Team Lidera, którym został Maciej Orpik, pracujący wcześniej na stanowisku SEO Specialist. Zmiana była podyktowana dynamicznym rozwojem działu i koniecznością rozbudowy jego struktury o nowe stanowiska. 

Maciej Orpik dołączył do MBridge – Marketing Experts w kwietniu 2020 roku. Pierwsze doświadczenie SEO zdobywał w agencji CS Group, a następnie w agencji K2 Precise (dawne K2 Media). W MBridge – Marketing Experts Maciej od początku zajmował się przede wszystkim obszarem SEO Ecommerce, realizując działania dla klientów takich jak EkoDrogeria, Grupa Modne Zakupy, MediaMarkt czy mFinanse. Na stanowisku SEO Team Leadera Maciej będzie dalej poszerzać te kompetencje, ponieważ jednocześnie zostaje liderem SEO Ecommerce. Oznacza to, że oprócz budowania i prowadzenia swojego zespołu, będzie odpowiadać także za rozwój kompetencji SEO Ecommerce w MBridge.

Team SEO w MBridge jest bardzo wspierający, a atmosfera świetna. Najważniejsze jest jednak to, że nasza praca owocuje konkretnymi wynikami. W ciągu ostatnich lat udało nam się wypracować określone specjalizacje, dzięki czemu jesteśmy w stanie sprostać różnorodnym wyzwaniom, jakie stawia przed nami współczesne SEO. Zmiany w strukturze działu to konsekwencja tego procesu. – mówi Maciej Orpik.

Niezmiennie na czele całego działu pozostaje Tomasz Klusek w roli SEO Managera.

Dział SEO od kulis

Dział SEO to jak dotąd największy dział w MBridge. Zespół realizuje szereg rozbudowanych działań na rzecz klientów z różnych branż. Oprócz wspomnianego SEO Ecommerce są to m.in.:

  • działania zasięgowe dla serwisów informacyjnych i korporacyjnych,
  • tworzenie content planów i regularna współpraca z działem Contentu,
  • audyty SEO dla nowych klientów
  • działania SEO/UX,
  • link building
  • techniczne SEO,
  • wsparcie SEO podczas migracji, mające na celu zachowanie wysokich pozycji serwisu mimo zmiany domeny, silnika sklepowego itp.,
  • działania SEO na rynkach zagranicznych.

Poza tym dział SEO regularnie dzieli się wiedzą na naszym blogu, w case study oraz e-bookach.  Odsyłamy tam wszystkich tych, którzy chcieliby się dowiedzieć na czym polega pozycjonowanie lub zwiększyć swoje kompetencje w ramach wąskiej specjalizacji, jak chociażby SEO na rynku niemieckim. Zachęcamy też do udziału w rekrutacji do zespołu. Aktualnie poszukujemy Specjalisty ds. SEO oraz copywriterów do zdalnej współpracy. 

 

Skontaktuj się z nami

mbridge@mbridge.pl

Możemy Ci pomóc?

Porozmawiajmy!

Udostępnij:

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *