mFinanse

Strategia SEO w branży finansowej – mFinanse – case study

Branża finansowa to trudne pole do działań SEO, głównie ze względu na zaciętą konkurencję. Mimo to udało nam się znacząco zwiększyć widoczność strony mFinanse w organicznych wynikach wyszukiwania. W najnowszym case study w szczegółach opisujemy objętą strategię. 

Współpracę z mFinanse rozpoczęliśmy we wrześniu 2019 roku. Klientowi bardzo zależało na zwiększeniu widoczności witryny w wyszukiwarkach. Wcześniejsze działania niestety nie przynosiły zadowalających efektów. Serwis posiadał blog bogaty w jakościowe, merytoryczne treści, jednak nie docierały one do szerokiego grona czytelników. Kluczowe z perspektywy Klienta zapytania biznesowe wyświetlały się poza TOP10, a nawet TOP50 Google. 

W trakcie 16 miesięcy współpracy znacząco poprawiliśmy te statystyki. Zdobyliśmy widoczność na ponad 540 fraz w TOP3 Google, a ich liczba cały czas rośnie. Co ważne, 125 z nich to frazy kierujące do podstron ofertowych, na których szczególnie zależało Klientowi. Udało nam się również zdobyć widoczność na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi oraz znacząco rozbudować blog Klienta.

W case study:

  • diagnozujemy przyczyny słabej widoczności przed podjęciem współpracy,
  • szczegółowo omawiamy podjęte działania, 
  • dzielimy się wykresami ilustrującymi wzrost widoczności strony,
  • precyzujemy, o jakie frazy frazy chodziło Klientowi i dzielimy się danymi na temat estymowanej miesięcznej liczby wyszukań.

    Jeśli interesuje Cię nasza strategia, wypełnij poniższy formularz. W najbliższym czasie otrzymasz szczegółowe case study o naszej współpracy z mFinanse.

    Możemy Ci pomóc?

    Porozmawiajmy!

    Udostępnij:

    Skomentuj

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *