Strategia SEO w branży finansowej – mFinanse – case study

MBridge - Marketing Experts,

mFinanse

Branża finansowa to trudne pole do działań SEO, głównie ze względu na zaciętą konkurencję. Mimo to udało nam się znacząco zwiększyć widoczność strony mFinanse w organicznych wynikach wyszukiwania. W najnowszym case study w szczegółach opisujemy objętą strategię. 

Współpracę z mFinanse rozpoczęliśmy we wrześniu 2019 roku. Klientowi bardzo zależało na zwiększeniu widoczności witryny w wyszukiwarkach. Wcześniejsze działania niestety nie przynosiły zadowalających efektów. Serwis posiadał blog bogaty w jakościowe, merytoryczne treści, jednak nie docierały one do szerokiego grona czytelników. Kluczowe z perspektywy Klienta zapytania biznesowe wyświetlały się poza TOP10, a nawet TOP50 Google. 

W trakcie 16 miesięcy współpracy znacząco poprawiliśmy te statystyki. Zdobyliśmy widoczność na ponad 540 fraz w TOP3 Google, a ich liczba cały czas rośnie. Co ważne, 125 z nich to frazy kierujące do podstron ofertowych, na których szczególnie zależało Klientowi. Udało nam się również zdobyć widoczność na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi oraz znacząco rozbudować blog Klienta.

W case study:

  • diagnozujemy przyczyny słabej widoczności przed podjęciem współpracy,
  • szczegółowo omawiamy podjęte działania, 
  • dzielimy się wykresami ilustrującymi wzrost widoczności strony,
  • precyzujemy, o jakie frazy frazy chodziło Klientowi i dzielimy się danymi na temat estymowanej miesięcznej liczby wyszukań.

Jeżeli interesuje Cię nasza strategia, skontaktuj się z nami mailowo. Wtedy otrzymasz szczegółowe case study o naszej współpracy z mFinanse.

Skontaktuj się z nami

mbridge@mbridge.pl
MBridge - Marketing Experts

MBridge - Marketing Experts

Polska agencja marketingowa, obecna na rynku od 2016 r., która zajmuje się projektowaniem i realizacją strategii marketingowych w internecie. Specjalizuje się w SEO, SEM, content marketingu, analityce internetowej, social ads, CRM, performance UX oraz doradztwie strategicznym z zakresu marketingu online. Obecnie realizuje działania m.in. dla Unilever, Smyk, MediaMarkt, Netia, Signify, Recman.