Podsumowanie 2024 roku w MBridge

To kolejny świetny rok w historii MBridge – Marketing Experts. Jako agencja rozwinęliśmy się na wszystkich kluczowych obszarach, rozbudowując ofertę, poszerzając grono Klientów, a także umacniając zespół naszych Ekspertów i Ekspertek. Co dokładnie się działo? Zapraszamy na przegląd 12 miesięcy w naszej agencji. 

Wyniki, które potwierdzają naszą skuteczność

W 2024 roku nie tylko kontynuowaliśmy działania ze zdecydowaną większością Klientów, a także rozpoczęliśmy 84 nowe projekty. W tej liczbie mieszczą się zarówno długoterminowe współprace, jak i punktowe wsparcie w wybranych obszarach digital, ponieważ zawsze staramy się znaleźć rozwiązania dopasowane do realnych potrzeb firm, z którymi rozmawiamy. 

Kto dołączył w tym roku do grona naszych partnerów? Możemy pochwalić się współpracą między innymi z takimi firmami, jak LaDiosa, Uni-Form, Kubota, czy Assemblo. Zaufało nam również wiele innych marek z różnych sektorów rynku. Jako agencja wspieramy w digitalu zarówno dużych graczy i liderów w swoich branżach, jak i startupy, początkujące e-commercy oraz NGOsy. I niezależnie, czy to jednorazowy projekt, czy stałe działania, wkładamy tyle samo serca, pracy i zaangażowania, aby realizować postawione przed nami cele, co Klienci często podkreślają w swoich rekomendacjach. 

Zaufanie, którym darzą nas nasi Klienci, jest niezbędnym elementem pracy, który pozwala nam się rozwijać. Dziękujemy wszystkim firmom, które postanowiły nam powierzyć nie tylko swoje budżety marketingowe, ale właśnie wspomniane zaufanie. Ogromnie doceniamy to, że możemy działać partnersko i wspólnie z Klientami szukać nowych, często nieszablonowych rozwiązań lub poszerzać nasze działania o kolejne obszary digital. Jako agencja nie zamykamy się w sztywnych ramach, a ponadto w naszych działaniach angażujemy również autorskie skrypty i narzędzia.

Dowodem na naszą skuteczność są kwoty płynące z naszych stałych współprac. Łączny budżet wszystkich płatnych kampanii, które prowadziliśmy w 2024 roku, wyniósł 24 453 744 zł, czyli o 30% więcej niż w 2023 roku. Po raz pierwszy w naszej historii przekroczyliśmy rekordowe wydatki miesięcznie na Google Ads i nie mniej imponujące wyniki osiągnęliśmy w Bing Ads — rozwój tego kanału zaowocował przyznaniem naszej agencji statusu Microsoft Advertising Partner. 

Z sukcesem prowadziliśmy także działania SEO. Łącznie wygenerowaliśmy 131 795 462 sesji z organicznych wyników wyszukiwania w Google dla naszych wszystkich Klientów. 

Jaki był efekt prowadzonych działań? W ramach ustalonych z Klientami strategii wygenerowaliśmy na ich kontach w sumie 691 030 977,72 zł przychodu. 

> 0
MILIONÓW ZŁOTYCH

przychodów wygenerowaliśmy dla Klientów, dzięki działaniom digital

> 0
MILIONY ZŁOTYCH

zarządzanego budżetu mediowego w 2024 roku (wzrost o 30% r/r)

> 0
MILIONÓW SESJI SEO

z organicznych wyników wyszukiwania w Google wygenerowaliśmy dla naszych Klientów z działań SEO w 2024 r.

Nowe rozwiązania i autorskie narzędzia w naszej ofercie

Wypuściliśmy na rynek Mapstic – autorskie narzędzie, które od miesięcy rozwijaliśmy wewnętrznie na potrzeby obsługi naszych Klientów. Mapstic przede wszystkim ułatwia zarządzanie Profilem Firmy Google i umożliwia m.in. publikowanie wpisów w nawet kilkuset wizytówkach naraz. 

Stworzyliśmy AutoAudyt GA4, czyli darmowy raport w Lookerze, który umożliwia automatyczną weryfikację poprawności danych gromadzonych w Google Analytics 4.

Umocniliśmy nasze działania performance w zakresie TikTok Ads, Pinterest Ads i Programmatic Ads.

Znacznie rozbudowaliśmy naszą ofertę pod kątem social mediów, influencer marketingu i graphic designu.

Wprowadziliśmy do naszej oferty audyty UX.

Wdrożyliśmy na stałe narzędzia AI do generowania obrazu, animacji i głosu. Równolegle nie zrezygnowaliśmy ze sprawdzonych rozwiązań, które zapewniają dostarczanym materiałom wysoką jakość oraz tak ważny w obecnym czasie (zarówno dla odbiorców, jak i algorytmów) ludzki wydźwięk!

Ponadto pracowaliśmy nad rozwojem skryptów wewnętrznych. Skrypty te wykorzystujemy między innymi w kampaniach performance, ale także tworzymy je z myślą o procesach operacyjnych, których automatyzacja pozwala osiągnąć lepsze efekty. Zbudowaliśmy w tym celu dedykowany panel do wewnętrznego zarządzania skryptami. 

Jednak nawet najlepsza oferta wymaga właściwego dotarcia do grupy docelowej i w digital marketingu coś o tym wiemy. Dlatego w 2024 roku rozwinęliśmy również skrzydła w zakresie naszych działań promocyjnych, między innymi rozbudowując strategię SEO dla mbridge.pl. Dzięki temu osiągnęliśmy imponujące wzrosty widoczności w Google, co doskonale widać na poniższych wykresach.

Widoczność TOP3 i TOP10 od listopada 2023 (baza 2.0 Senuto)
Widoczność TOP3 i TOP10 od maja 2020 (baza 1.0 Senuto)
Estymowany ruch SEO (źródło: Ahrefs)

Certyfikaty 2024 dla MBridge

  • Po raz czwarty z rzędu utrzymaliśmy status Google Premium Partner.
  • Zdobyliśmy status partnera w Bing Ads.
  • Uzyskaliśmy tytuł Cookiebot Certified Partner. 
  • Otrzymaliśmy Diament Forbesa 2024, który potwierdza nasz dynamiczny rozwój w ubiegłym roku. 

W momencie publikowania tego tekstu możemy już pochwalić się także otrzymaniem statusu Microsoft Advertising Partner 2025 oraz  Diamentem Forbesa 2025!

  •  

Zdobyte certyfikaty to zasługa całego teamu MBridge – pracy, zaangażowaniu i rozwijaniu kompetencji dzięki dodatkowym szkoleniom i konferencjom. Często to możliwe dzięki wykorzystaniu środków z zespołowych i indywidualnych budżetów szkoleniowych, do których dostęp ma każdy z nas.

Specjalne podziękowania za certyfikaty należą się działom Performance Marketingu i Analiz, a w szczególności Oliwii Brajewskiej, która w dużej mierze opiekuje działania w ramach Bing Ads, z czym wiąże się certyfikat Microsoft Advertising Partner oraz Marii Antoniewicz, dzięki której zdobyliśmy status Agency Partner najpopularniejszej platformy consent management.

Jeśli chodzi o gratulacje, to wędrują one także do Piotra Świniarskiego i Macieja Orpika, którzy wypowiedzieli się jako specjaliści na temat przewidywanych trendów w 2025 roku dla czasopisma MyCompany Polska. Piotr odniósł się do zjawiska social commerce, natomiast Maciej skomentował AR i VR w e-commerce.

Ponad 30 osób na pokładzie!

Wraz ze zwiększeniem liczby projektów, potrzebowaliśmy w naszym Zespole kolejnych zdolnych Specjalistów i Specjalistek. W 2024 roku przeprowadziliśmy aż 6 nowych rekrutacji, do których zgłosiło się 1 300 kandydatów i kandydatek. Dzięki temu do naszego zespołu dołączyło 6 nowych osób, w efekcie czego jest nas na pokładzie już ponad 30! Przyjęcie nowych osób do naszego teamu sprawiło, że jesteśmy jeszcze bardziej elastyczni w realizacji zadań dla naszych Klientów, a to nie jest nasze ostatnie słowo, ponieważ wciąż trwają kolejne rekrutacje

Podsumowanie liczbowe prowadzonych rekrutacji - Podsumowanie roku

W tym roku dołączyli do nas:

Rafał Olas

Performance Marketing Specialist

Specjalizuje się w prowadzeniu działań reklamowych w Meta Ads oraz Google Ads, ale przy każdej sposobności wychodzi poza standardowe kanały i proponuje nowe rozwiązania. Jako głodny wiedzy ekspert, jest uczestnikiem wielu branżowych szkoleń, które pozwalają mu być na bieżąco z branżowymi nowościami. Wolny czas spędza aktywnie, a prywatnie jest dumnym właścicielem małej jungli.

Paulina Peryt-Włudarska

Graphic Designer

Dba o spójną oprawę graficzną, zarówno dla klientów, jak i w projektach wewnętrznych firmy. Nie boi się kreatywnych wyzwań i nowatorskiego podejścia do projektowania. Po godzinach tworzy ilustracje, lepi z gliny i chłonie słońce w otoczeniu natury.

Agata Menes

SEO Assistant

Wspiera zespół SEO, jak i działania contentowe, wdrażając skuteczne strategie, które pomagają firmom zwiększać widoczność w sieci. Po godzinach pracy dba o formę, regularnie chodząc na siłownię, a w wolnych chwilach hobbystycznie zbiera i pielęgnuje rośliny.

Magda Karwecka

Performance Marketing Specialist

Jej specjalnością są efektywne kampanie w Google Ads oraz Meta Ads. Prywatnie głównym zamiłowaniem darzy sport, motoryzację oraz książki. Jest też dumną opiekunką jamnika o imieniu Loco.

Weronika Harzyńska

Brand Communication Specialist

Dołączyła do działu Brand Marketingu agencji. Weronika to także organizatorka dizajnerskich spotkań Santa Grafika — tworzy warsztaty, meet upy i wernisaże. Zawodowo zajmuje się szeroko pojętym designem – projektuje komunikację wizualną i strategię marketingową dla klientów, a w wolnych chwilach prowadzi zajęcia z designu na uczelni Collegium Da Vinci.

Paweł Mercik

Digital Strategist

Posiada 10-letnie doświadczenie w marketingu internetowym i e-commerce, a w MBridge zajmuje się tworzeniem holistycznych strategii marketingowych i utrzymywaniem partnerskich relacji biznesowych. Prywatnie entuzjasta kuchni świata, podróży, kinematografii i literatury.

Rafał Olas
Rafał OlasPerformance Marketing Specialist
Specjalizuje się w prowadzeniu działań reklamowych w Meta Ads oraz Google Ads, ale przy każdej sposobności wychodzi poza standardowe kanały i proponuje nowe rozwiązania. Jako głodny wiedzy ekspert, jest uczestnikiem wielu branżowych szkoleń, które pozwalają mu być na bieżąco z branżowymi nowościami. Wolny czas spędza aktywnie, a prywatnie jest dumnym właścicielem małej jungli.
Paulina Peryt-Włudarska
Paulina Peryt-WłudarskaGraphic Designer
Dba o spójną oprawę graficzną, zarówno dla klientów, jak i w projektach wewnętrznych firmy. Nie boi się kreatywnych wyzwań i nowatorskiego podejścia do projektowania. Po godzinach tworzy ilustracje, lepi z gliny i chłonie słońce w otoczeniu natury.
Agata Menes
Agata MenesSEO Assistant
Wspiera zespół SEO, jak i działania contentowe, wdrażając skuteczne strategie, które pomagają firmom zwiększać widoczność w sieci. Po godzinach pracy dba o formę, regularnie chodząc na siłownię, a w wolnych chwilach hobbystycznie zbiera i pielęgnuje rośliny.
Magdalena Karwecka
Magdalena KarweckaPerformance Marketing Specialist
Jej specjalnością są efektywne kampanie w Google Ads oraz Meta Ads. Prywatnie głównym zamiłowaniem darzy sport, motoryzację oraz książki. Jest też dumną opiekunką jamnika o imieniu Loco.
Weronika Harzyńska
Weronika HarzyńskaBrand Communication Strategist
Dołączyła do działu Brand Marketingu agencji. Weronika to także organizatorka dizajnerskich spotkań Santa Grafika — tworzy warsztaty, meet upy i wernisaże. Zawodowo zajmuje się szeroko pojętym designem – projektuje komunikację wizualną i strategię marketingową dla klientów, a w wolnych chwilach prowadzi zajęcia z designu na uczelni Collegium Da Vinci.
Paweł Mercik
Paweł MercikDigital Strategist
Posiada 10-letnie doświadczenie w marketingu internetowym i e-commerce, a w MBridge zajmuje się tworzeniem holistycznych strategii marketingowych i utrzymywaniem partnerskich relacji biznesowych. Prywatnie entuzjasta kuchni świata, podróży, kinematografii i literatury.

Ponadto odnotowaliśmy szereg awansów i zmian personalnych:

  • Piotr Grabarczyk z początkiem 2024 roku awansował do roli Team Leadera działu Digital Strategist. Dziś, gdy publikujemy ten tekst, Piotr obejmuje już stanowisko Managera tego działu.
  • Maria Antoniewicz objęła stanowisko Web Analyst, koncentrując się na obszarach analityki i UXu.
  • Oliwia Brajewska wspiera naszą agencję jako Performance Marketing Specialist, opiekując m.in. kampanie w ramach Bing Ads.
  • Łukasz Rusek awansował do roli SEO Specialist, obejmując na nowym stanowisku odpowiedzialność za działania SEO dla wybranych Klientów agencji.
  • Kamila Trojanowska po zakończeniu stażu w dziale Contentu kontynuuje rozwój w naszej agencji na stanowisku  Junior SEO Content Specialist, realizując strategie treści na potrzeby działań SEO.
  • Aleksandra Adamczyk objęła stanowisko Creative Strategy Specialist, koncentrując się w nowej roli na projektach kreatywnych, wsparciu kampanii oraz komunikacji w social media.
  • Mateusz Kwiatkowski zmienił stanowisko na Content & Creative Strategy Manager, co jest efektem rozbudowy oferty działu klienckiego prowadzonego przez Mateusza i jednocześnie lepiej oddaje charakter jego stanowiska, które łączy opiekę nad wspomnianym działem oraz działem Brand Marketingu agencji.
Osoby awansujące na nowe stanowiska w 2024 roku

Przy dziale Contentu warto zatrzymać się na dłużej, ponieważ w 2024 roku przeszedł on znaczącą metamorfozę. Wyodrębniono w ramach niego dwa piony:

  • SEO Content odpowiadający za działania powiązane ściśle ze strategiami SEO, w tym rozbudowane content plany, jakościowe treści oraz audyty contentowe. Pionem tym, jako Team Leaderka, zarządza Urszula Żupnik, 
  • Creative, który zajmuje się kampaniami kreatywnymi, komunikacją, graphic designem, social mediami, influencer marketingiem, a także realizacją rozbudowanych treści i kart produktowych dla e-commerce.

Tym samym zmianie uległa także nazwa całego działu, który od maja 2024 roku funkcjonuje jako Content & Creative Strategy.

Zmiany, których nie widać na pierwszy rzut oka

Choć większość rzeczy komunikujemy w naszych socialach i można o nich przeczytać także na blogu, tak istnieją projekty, które mają za zadanie usprawnić wewnętrzne działanie agencji i wesprzeć przepływ informacji w obrębie naszej firmy. 

Dążąc do realizacji tego celu, w ubiegłym roku wprowadziliśmy nowe rozwiązania w zakresie  rekrutacji i onboardingu, które (wiemy to od kandydatów i nowo zatrudnionych osób) jeszcze bardziej poprawiły jakość tych procesów.  Wprowadziliśmy także nowy system zgłaszanie urlopów, ale wciąż nie trackujemy godzin naszych Ekspertów i Ekspertek poświęcanych na określone projekty. Jako agencja stawiamy na partnerstwo nie tylko z Klientami, ale również wewnątrz zespołu, dlatego od początku istnienia MBridge koncentrujemy się na efektywności wykonywania zadań. Za nowymi wdrożeniami stoi nasza HR Manager – Anna Bielat, dzięki której w kalendarzach Managerów oraz Team Leaderów wpisały się na stałe także spotkania rozwojowe. 

Nowa siedziba z dobrym widokiem na dalszy rozwój

Jednym z największych wydarzeń minionego roku było także otwarcie naszej nowej siedziby. Począwszy od marca agencja mieści się na najwyższym piętrze biurowca Kliwer przy Bukowińskiej 22B w Warszawie. To już czwarte biuro w historii MBridge – motywacją do zmiany było znalezienie bardziej elastycznej przestrzeni, która stanie się komfortowym miejscem pracy dla osób z Warszawy i jednocześnie będzie w stanie pomieścić wszystkich pracowników podczas cokwartalnych zjazdów. Efekt końcowy zdecydowanie spełnia nasze oczekiwania, a nawet wychodzi ponad nie (widoku na Warszawę nie było na liście priorytetów).

> Tutaj zobaczysz jak wyglądało otwarcie naszej siedziby

Niedługo później odbyła się także nasza pierwsza wyjazdowa integracja, a team MBridge spędził weekend w Folwarku Badowo. Choć miejsce to dzieli niespełna godzina drogi od Warszawy, pozwala całkowicie odciąć się od cywilizacji i codziennych obowiązków. Trudno, aby było inaczej, skoro ze wszystkich stron otacza je las. Okoliczności sprzyjały wylogowaniu się z trybu zawodowego, a na tym nam najbardziej zależało. Stworzenie warunków, w których zespół miał możliwość zacieśnić więzy i lepiej się poznać było naszym głównym celem. Tym bardziej że na pokładzie powitaliśmy sporo nowych osób!

> W tym artykule znajdziesz znacznie więcej zdjęć i informacji na temat wyjazdu

Wyjazdowa integracja oczywiście nie była jedyną okazją do spotkania. Widywaliśmy się na cokwartalnych zjazdach oraz mini-integracjach, które towarzyszą onboardingowi każdego nowego pracownika. Świętowaliśmy także jubileusz pracy – w tym roku było to 5-lecie Kasi Soi – naszej Web Analytics Managerki. 

Zdjęcie z imprezy integracyjnej - 5lecie pracy Kasi

Nie zabrakło także naszego udziału w Biegu Firmowym oraz nowej edycji Grywalizacji. 

Te intensywne dwanaście miesięcy trzeba było zakończyć w jedyny słuszny sposób, czyli… corocznym spotkaniem świątecznym. Wspólnej kolacji i prezentom towarzyszyła akcja charytatywna — pomoc podopiecznym DPS-u w Żarowie.

Resztę wieczoru spędziliśmy za wyjątkowo długim stołem. Tematów do dyskusji nie brakowało, więc na długie godziny biuro wypełnił gwar rozmów. Dzięki spotkaniu mieliśmy okazję do mniej zobowiązującej wymiany zdań, niż te krótkie chwile poprzedzające spotkania projektowe online.
Wigilia 2024 w MBridge

To był naprawdę dobry rok dla naszej agencji, ale mamy ochotę na więcej, więc liczymy, że w kolejnym tempo rozwoju MBridge jeszcze bardziej przyspieszy. Przypomnijmy też, że te wszystkie imponujące liczby, dane i punkty nie pojawiłyby się w tym podsumowaniu, gdyby nie zespół, który stanowi prawdziwe serce naszej agencji. Dlatego na koniec, jako MBridge, chcemy raz jeszcze podziękować każdemu i każdej z Was za to, jak dużo serca wkładacie w codzienną pracę i za to, że jesteśmy tak fajnym i zgranym Teamem!

Udostępnij:

Możemy Ci pomóc w zakresie digital marketingu?

Porozmawiajmy!