MBridge nawiązuje współpracę z marką LaDiosa

Wraz z początkiem kwietnia 2024 roku specjaliści MBridge – Marketing Experts rozpoczęli działania dla drogerii kosmetycznej LaDiosa. Jest ona jednym z największych sklepów sprzedających kosmetyki w kraju. Strona ma już grono wiernych klientów, zwłaszcza wśród osób z branży beauty, ale nie wyczerpuje jeszcze w pełni swojego potencjału. Z tego względu dążymy do zwiększenia świadomości marki w grupie docelowej oraz zwiększenia jej sprzedaży.

Kim jest nasz nowy Klient?

LaDiosa to jeden z największych, wyspecjalizowanych sklepów kosmetycznych w Polsce. Swoją działalność rozpoczęła w 2019 roku i w kilka lat podbiła serca klientów. Dzisiaj jej obroty roczne wynoszą kilkanaście milionów złotych i jest doskonale znana wśród specjalistów z branży beauty. Oprócz tego obsługuje klientów indywidualnych, którzy znajdą w ofercie produkty marek takich jak Boska Nails, F.O.X, Slavia Cosmetic, Bionicare, NaiLac, PALU, Claresa, Kabos, Victoria Vynn, MollyLac, Saute Nails, IQ Nails, Staleks, Elisium, ABA Group, Clavier, Didier, Yoshi i wiele innych.

Marka powstała z pasji do manicure i choć oferta drogerii znacząco wykracza dziś poza produkty do stylizacji paznokci, to nadal jest to oczko w głowie firmy. Aby się o tym przekonać, wystarczy zajrzeć na instagramowy profil marki, gdzie cenione instruktorki manicure stale dzieją się inspiracjami i dodają różne materiały instruktażowe.

Wizualizacja instagrama marki LaDiosa na telefonie
Źródło: Instagram, @ladiosa_pl

Współpraca z MBridge — Marketing Experts

Cel, jaki postawił przed nami Klient, to zwiększenie sprzedaży, oraz kompleksowa poprawa widoczności marki LaDiosa w wynikach wyszukiwania Google. Z tego względu współpraca obejmuje zarówno działania SEO, jak i SEM. Jak zwykle zależy nam na możliwie jak najwyższej efektywności w oparciu o dane, dlatego zaangażowaliśmy do projektu również nasze analityczki.

Za działania SEO odpowiada Łukasz Rusek – SEO Specialist wraz ze strategicznym wsparciem Tomasza Kluska – managera działu SEO. Kontami w Google Ads, Meta Ads i Bing Ads opiekuje się natomiast Rafał Olas – Performance Marketing Specialist, a w ramach prowadzonej strategii wspiera go Piotr Świniarski – Performance Marketing Manager. Nad wsparciem biznesowym oraz strategicznym czuwa Piotr Grabarczyk, czyli team leader działu Digital Strategy.

Zdjęcie - Rafał Olas

Współpraca z LaDiosą na polu działań reklamowych w Google Ads, Bing Ads i Meta Ads to inspirujące doświadczenie. Pełne zaangażowanie i otwartość klienta na innowacyjne rozwiązania pozwala nam wdrażać coraz bardziej zaawansowane strategie performance, które przynoszą widoczne rezultaty sprzedażowe.

Rafał Olas, Performance Marketing Specialist

Jeżeli chodzi o sklepy internetowe z branży beauty, powiedzieć, że w tym sektorze istnieje całkiem spora konkurencja, to jak nie powiedzieć nic. Niemniej jednak, biorąc pod uwagę ilość oraz jakość oferowanych produktów, marka LaDiosa posiada ogromny potencjał. Ma ona szansę osiągnąć jeszcze wyższe wyniki sprzedażowe, a dużym atutem firmy jest sprzedaż produktów również w segmencie B2B. Przy odpowiednich działaniach marketingowych, które zaczęliśmy realizować oraz pracując zgodnie z opracowaną strategią SEO, jesteśmy w stanie wysoko pozycjonować domenę w wyszukiwarkach. Co za tym idzie, mamy ogromną szansę na to, aby w niedalekiej przyszłości LaDiosa osiągnęła maksymalny potencjał sprzedażowy marki.

Łukasz Rusek, SEO Specialist

Bardzo cieszymy się z nawiązania współpracy z marką LaDiosa. Praca ze świadomym Klientem zawsze pozwala nam na podejmowanie efektywnych kroków, więc tym bardziej doceniamy zaangażowanie po stronie marki. 

LaDiosa cieszy się stabilną pozycją na rynku i dużą grupą zaangażowanych klientów. Jednocześnie zdajemy sobie sprawę z tego, że branża beauty jest wysoko konkurencyjna, a my nie chcemy zwalniać tempa. Z tych powodów nawiązaliśmy współpracę z zespołem MBridge, który zadbał o naszą strategię promocji online. Cenimy sobie eksperckie podejście i nieszablonowe koncepcje, które proponują nam specjaliści, a przede wszystkim widzimy na liczbach, że podejmowane przez nich kroki są słuszne. Nasza współpraca już teraz przynosi dla LaDiosy korzyści, więc jesteśmy pozytywnie nastawieni do dalszych wspólnych działań. Ponadto cieszymy się, że to partnerstwo daje nam możliwość dotarcia do większej ilości klientów, z którą tworzymy inspirujący świat LaDiosy.

Kamil Bąk, CEO i założyciel LaDiosa

Dzięki skutecznej strategii, analizie danych i elastycznemu podejściu do zmieniających się trendów jesteśmy pewni, że osiągniemy ambitne cele, jakie wspólnie z partnerem postawiliśmy w naszej współpracy.

Udostępnij:

Możemy Ci pomóc w zakresie digital marketingu?

Porozmawiajmy!

Szukasz wsparcia w digital marketingu? Porozmawiajmy!