MBridge jedną z najlepszych agencji współpracujących z Google

W tym roku Google przyznał status Partnera Premium tylko 3% najlepszych agencji, które dołączyły do programu. Mamy zaszczyt ogłosić, że znaleźliśmy się w tym elitarnym gronie!

Jak działa program Google Partners? Co zrobiliśmy, aby trafić do grona najlepszych?

Warunki przyznawania statusu Partnera Premium z roku na rok stają się coraz bardziej surowe. W zeszłym roku tytuł ten przysługiwał wszystkim agencjom, które spełniały określone kryteria. Tym razem otrzymało go tylko 3% najlepszych partnerów Google, w tym zespół MBridge – Marketing Experts, z czego jesteśmy niesamowicie dumni. To potwierdzenie tego, że prowadzimy kampanie na najwyższym poziomie i nieustannie się rozwijamy.

Podstawowe wymagania niezbędne do uzyskania statusu Partnera Premium to:

  • Skuteczne kampanie – minimalny wynik optymalizacji kampanii to 70%.
  • Znaczące wydatki na reklamę – minimalny próg wydatków to 10 000 $ w okresie 90 dni na wszystkich kontach.
  • Certyfikaty – co najmniej 50% doradców klienta w zespole musi posiadać certyfikat Google Ads.

Partnerem Premium mogą zatem zostać wyłącznie agencje cieszące się zaufaniem wielu klientów, które dbają o nieustanną optymalizację swoich kampanii i posiadają zaawansowaną wiedzę w zakresie najnowszych praktyk PPC. Do tego dochodzi aspekt rywalizacji. Aby znaleźć się w gronie najlepszych agencji trzeba znacząco wybiegać poza minimalne wymogi, bo liczą się tylko te firmy, które mają najlepsze wyniki.

Aby móc konkurować w tym wyścigu, nieustannie poszerzamy swoją wiedzę. Uczestniczymy w szkoleniach, warsztatach i konferencjach, a w konsekwencji zdobywamy coraz to nowe certyfikaty. Jednak performance marketing to przede wszystkim praktyka – dlatego każdego dnia robimy co w naszej mocy, aby kampanie naszych klientów przynosiły wysokie ROI i tym samym przekładały się na jak najwyższe zyski z reklamy.

Jesteśmy transparentni jeśli chodzi o osiągane wyniki – w tym filmie zebraliśmy kluczowe dane za 2020 rok, który był dla nas szczególny, ponieważ mimo pandemii udało nam się wypracować ponad 1 miliard złotych przychodu dla wszystkich naszych klientów.

“Już rok temu posiadaliśmy status Partnera Premium. Zdobycie go po raz kolejny, i to na znacznie surowszych warunkach, to dowód na to, że nie odpuszczamy i dalej robimy co w naszej mocy, aby dowozić klientom jak najlepsze wyniki. W tym celu rozwijamy nie tylko kompetencje w ramach zespołu, ale także tworzone przez nas narzędzia np. CSS Shopyo


– dodaje Piotr Świniarski, Performance Marketing Manager w MBridge – Marketing Experts

Partner Premium – więcej niż sam tytuł

Za niemałymi wymaganiami programu Google Partners idzie szereg benefitów. W tym roku Partnerzy Premium zyskują dostęp do:

  • wersji beta najnowszych usług,
  • niedostępnych dla wszystkich statystyk,
  • ofert promocyjnych,
  • pomocy specjalistów Google i wydarzeń branżowych.

Będzie to dla nas okazja do dalszego rozwijania kompetencji w ramach zespołu. Liczymy również na to, że dzięki dostępowi do wersji beta najnowszych usług Google, będziemy w stanie szybciej reagować na najnowsze trendy w branży i tym samym generować jeszcze lepsze wyniki dla naszych klientów. Marketing efektywnościowy opiera się na bardzo dynamicznych działaniach, dlatego nawet drobna przewaga w postaci zacieśnionej współpracy z Google może przełożyć się na dodatkowe korzyści. 

 

Skontaktuj się z nami

mbridge@mbridge.pl

Możemy Ci pomóc?

Porozmawiajmy!

Udostępnij:

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *