Jesteśmy Partnerem Premium (Premier) Google – kolejne wyróżnienie dla agencji

MBridge - Marketing Experts,

Z przyjemnością informujemy, że otrzymaliśmy od Google status Partnera Premium (Premier). Otrzymuje go wyłącznie 3% najlepszych agencji o najbardziej zaawansowanych kompetencjach w zakresie Google Ads. Zdecydowanie mamy powody do dumy!

Czym jest program Google Partners i dlaczego warto w nim uczestniczyć?

Udział w programie Google Partners wiąże się z licznymi korzyściami. Już jako zwykli Partnerzy Google mogliśmy uczestniczyć w różnego rodzaju szkoleniach, zdobywać certyfikaty i tym samym osiągać coraz to lepsze wyniki w kampaniach prowadzonych dla klientów. W 2021 roku nasza aktywność zaowocowała statusem Google Partner Premium. Google oznacza w ten sposób zaledwie 3% firm uczestniczących w programie, bazując na informacjach takich jak:

  • roczne wydatki na Google Ads na zarządzanych kontach, 
  • wzrost liczby klientów,
  • utrzymania klientów, 
  • dywersyfikacja usług.

Mamy zatem solidne podstawy do tego, aby twierdzić, że jeśli chodzi o Google Ads, jesteśmy jedną z najlepszych agencji w Polsce.

Co zyskujemy jako Google Partner Premium?

Jeszcze więcej szkoleń, w tym bardzo ciekawe wydarzenia dla kadry kierowniczej i spotkania z liderami zespołów Google. W ten sposób jeszcze bardziej zacieśniamy współpracę z gigantem z Doliny Krzemowej. Liczymy też na to, że rozszerzymy zakres naszych kompetencji, dzięki czemu prowadzone kampanie będą jeszcze skuteczniejsze, a klienci jeszcze bardziej usatysfakcjonowani z wyników.

Status Partnera Premium będzie też dla naszych obecnych i przyszłych klientów sygnałem, że prowadzimy kampanie Google Ads na najwyższym poziomie.  

Skontaktuj się z nami

mbridge@mbridge.pl
MBridge - Marketing Experts

MBridge - Marketing Experts

Polska agencja marketingowa, obecna na rynku od 2016 r., która zajmuje się projektowaniem i realizacją strategii marketingowych w internecie. Specjalizuje się w SEO, SEM, content marketingu, analityce internetowej, social ads, CRM, performance UX oraz doradztwie strategicznym z zakresu marketingu online. Obecnie realizuje działania m.in. dla Unilever, Smyk, MediaMarkt, Netia, Signify, Recman.