SEO dla bloga firmowego

E-book: SEO dla bloga sklepu internetowego – jakich zasad warto się trzymać?

Blog firmowy nie tylko służy do informowania o nowościach czy promocjach, ale stanowi także część strategii marketingowej – zwłaszcza jeśli zadbasz o jego wymiar SEO. Tworząc treści blogowe zoptymalizowane pod wyszukiwarkę Google, możesz zarówno zadbać o lepsze wyniki pozycjonowania swojej strony, jak i przekazać potencjalnym klientom sporą dawkę wiedzy. Jak jednak stworzyć odpowiedni blog SEO? O czym pamiętać?

Przygotowaliśmy e-book, dzięki któremu dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, aby faktycznie pozyskiwał dla twojego sklepu wartościowy ruch.

W e-book-u „SEO dla bloga sklepu internetowego – jakich zasad warto się trzymać?” przeczytasz m.in. o:

  • Współczesnej ścieżce zakupowej online.
  • Powiązaniu bloga z całą domeną.
  • Monitorowaniu wyników bloga.
  • Optymalizacji bloga firmowego.
  • Tym, że treści SEO to nie tylko tekst.

E-book można pobrać TUTAJ.

Zobacz też nasze dwa case studies dla klientów Smyk oraz Netia – w których pokazujemy, jak blogi firmowe przyczyniły się do wzrostu ruchu organicznego!

 

Skontaktuj się z nami

mbridge@mbridge.pl

Możemy Ci pomóc?

Porozmawiajmy!

Udostępnij:

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *