RAPORT: Dystrybucja ruchu brandowego w polskich e-commercach

Co znajdziesz w raporcie?

TOP 100 BRANDÓW E-COMMERCE

Ranking 100 najpopularniejszych e-commerce pod względem ruchu brandowego w Polsce.

SIŁA BRANDU

Główna fraza brandowa vs kombinacje fraz z brandem - jak analizować realną siłę brandu?

DYSTRYBUCJA RUCHU BRANDOWEGO

Analiza rozkładu ruchu dla TOP25 e-commerce - ile ruchu brandowego agreguje oficjalna strona, a ile przejmują inne serwisy.

KTO NA TYM KORZYSTA?

TOP100 największych beneficjentów ruchu brandowego z podziałem na kategorie.

JAK NIE TRACIĆ RUCHU BRANDOWEGO

Konkretne rozwiązania i porady dotyczące tego, na co zwrócić uwagę w działaniach SEO i PPC.

Pobierz Raport
E-commerce

Wypełnij formularz, aby uzyskać dostęp do darmowego materiału.

1
Jaki jest cel tego raportu?

Frazy brandowe oraz ruch z nich pochodzący są często pomijane w strategiach marketingowych e-commerców, które szczególnie w SEO koncentrują się na frazach non-brand. W ramach tego raportu pokazujemy wagę fraz brandowych, z których ruch łatwo mogą przejmować inne serwisy (np. z kodami rabatowymi lub gazetkami promocyjnymi). Analizujemy to na podstawie najpopularniejszych brandów e-commerce w Polsce i pozostawiamy listę dobrych praktyk, które warto stosować, aby odzyskać ten ruch.

2
Jak powstał raport?

Raport powstał w ramach obszaru SEO Business Intelligence naszej agencji, na bazie własnych opracowań w oparciu o dane analityczne udostępniane przez SimilarWeb.com, Ahrefs.com oraz Planner Słów Kluczowych Google Ads. Na podstawie Country Rank od SimilarWeb wyselekcjonowaliśmy 100 najpopularniejszych domen e-commerce, sprawdziliśmy potencjał wyszukiwań ich fraz brandowych, a następnie dla TOP25 przeprowadziliśmy szczegółową analizę dystrybucji brandu, opierając się o listę 500 fraz brandowych dla każdej z nich.

3
Dla kogo jest nasz raport?

Nasz materiał powstał z myślą o wszystkich, którzy poruszają się w obszarze digital marketingu — specjalistów in-house z działów SEO i performance, managerów odpowiedzialnych za sprzedaż online lub brand, a także właścicieli e-commerców każdej wielkości. To nie tylko solidna dawka wiedzy, ale również dobry punkt wyjścia do nowego spojrzenia na własną strategię e-commerce.

Zobacz, co znajduje się w środku

Potrzebujesz wsparcia w digital marketingu?

Skontaktuj się z nami na

hello@mbridge.pl

+48 22 428 8 428