Wraz z początkiem października w naszym zespole pojawiła się nowa Team Leaderka. Urszula Żupnik obejmuje stanowisko SEO Content Team Leader i tym samym będzie rozwijać pion skoncentrowany na działaniach związanych z treściami i pozycjonowaniem stron w ramach struktur działu Contentu.
Rozbudowa struktury działu
Dział Contentu to po SEO drugi największy dział w MBridge – Marketing Experts, a decyzja o wprowadzeniu nowych struktur jest podyktowana jego dwukierunkowym rozwojem. Z jednej strony Content w naszej agencji ściśle współpracuje z zespołem SEO, koncentrując się na działaniach, których celem jest zwiększanie widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania i pozyskiwanie kalorycznego ruchu. Ten obszar obejmuje m.in. budowanie content planów, analizę fraz kluczowych, działania optymalizacyjne oraz tworzenie jakościowych treści, które pokrywają intencję użytkowników na każdym etapie customer journey. Z drugiej strony natomiast po stronie Contentu pozostaje obsługa social mediów naszych Klientów, tworzenie treści sprzedażowych i edukacyjnych, tworzenie kreacji i contentu wizualnego oraz wsparcie kreatywne w kampaniach płatnych.
Urszula Żupnik, jako SEO Content Team Leader, obejmuje pieczę nad pierwszym pionem w zespole. Na nowym stanowisku będzie wciąż rozwijać się w dotychczasowej specjalizacji i równolegle budować własny zespół, czego efekty są już widoczne, ponieważ w pierwszych dniach listopada z sukcesem zakończyła się rekrutacja.
Managerem działu Contentu niezmiennie pozostaje Mateusz Kwiatkowski, który objął to stanowisko w 2021 roku.
Poznajcie Ulę – nową Team Leaderkę w MBridge!
Urszula Żupnik jest związana z MBridge – Marketing Experts od pięciu lat. Przez ten czas przeszła drogę od stażu, przez stanowisko juniorskie i specjalistyczne, aż po obecną funkcję. Od początku wyróżniała się zdolnością do łączenia obszarów kreatywnych i analitycznych. Z detektywistyczną starannością wyszukuje najlepsze słowa kluczowe i dopasowuje je do profilu Klientów, wspierając ich w budowaniu komunikacji w sieci oraz efektywne pozycjonowanie stron internetowych. Ula realizuje strategie SEO Contentowe dla największych brandów w portfolio MBridge, a ponadto chętnie dzieli się wiedzą – zarówno na naszym blogu, jak i podczas szkoleń i spotkań z Klientami. Jest także mistrzynią organizacji i nie ma sobie równych jeśli chodzi o zarządzanie przepływem Contentu SEO.
Poza pracą to prawdziwy kalejdoskop pasji! Oczkiem w głowie Uli są dwa koty, Leon i Apollo, które pieszczotliwie określa mianem małych kosmitów, bo należą do rasy devon rex. Uwielbia musicale sceniczne — jej serce bije w rytmie teatru. Po pracy często szuka odskoczni oraz świeżego powiewu kreatywności w budowaniu LEGO. Dodatkowo uczy się… japońskiego, a książki i materiały popularnonaukowe to jej sposób na rozwijanie wiedzy pozabranżowej!
„Ula opiekuje się kluczowymi klientami MBridge, którzy doceniają jej wiedzę, doświadczenie oraz kreatywne podejście, a efekty pracy Uli widać wyraźnie w danych dotyczących widoczności i ruchu z SEO. Awans w kierunku SEO Content Team Leaderki był zatem naturalnym krokiem, który zapewni rozwój całej agencji i pozwoli stworzyć zupełnie nowe procesy przekładające się na jeszcze wyższą efektywność dla klientów”.
Mateusz Kwiatkowski, Content Manager
„Obecne stanowisko jest dokładnie tym, czego oczekiwałam. Gdyby ktoś na początku mojej kariery zawodowej zapytał mnie, gdzie widzę się za 5 lat, odpowiedziałabym – tam, gdzie mogę zarządzać contentem dla klientów, i tam, gdzie mogę opiekować się mniej doświadczonymi współpracownikami. Jestem więc w idealny miejscu! Przede mną oczywiście mnóstwo pracy i dalszy rozwój, ale cieszy mnie perspektywa tworzenia własnego zespołu oraz skupienia się na najważniejszych elementach contentowo-seowych strategii”.
Urszula Żupnik, SEO Content Team Leader
„Słuchanie potrzeb Zespołu, jak i tworzenie możliwości do sprostania jego oczekiwaniom to bardzo ważny element budowania kultury organizacji, dlatego też ucieszyłam się, że pracę w MBridge rozpoczynam od procesu poszerzania kompetencji Uli. Nie ma większego motywatora dla HRowca niż pomoc w rozwoju Zespołu, jak i rozwoju firmy. Cieszę się, że MBridge nie tylko daje na to przestrzeń, ale również nastawione jest na wsparcie tego zagadnienia. Docenianie, wsparcie, pomoc w osiąganiu wyznaczonych celów to bardzo ważne elementy realnej dbałości o zadowolenie Zespołu i chęć współtworzenia firmy.
Anna Bielat, HR Manager