Google Moja Firma to jeden z najbardziej niedocenionych produktów Google’a. Narzędzie pozwala utworzyć wizytówkę, która wyświetli się użytkownikowi w wyszukiwarce Google po wpisaniu nazwy naszej firmy lub jako sugestia miejsca do odwiedzenia.
Narzędzie Google Moja Firma jest często pomijane przy tworzeniu strategii marketingowej. Niesłusznie, gdyż daje wiele możliwości promowania biznesu lokalnego w internecie.
W materiale dla portalu Interaktywnie.com Michał Grzeszczyk, Business Strategy Manager w MBridge omawia kilka elementów, z którymi powinni zapoznać się przedsiębiorcy, którzy chcą skutecznie promować swój biznes w internecie, m.in.:
- Dlaczego warto korzystać z Google Moja Firma?
- Jak zweryfikować wizytówkę firmy?
- Jakie informacje powinniśmy w niej umieścić i jak wykorzystać pełny potencjał narzędzia?
Całość artykułu pod tym linkiem.
Dowiedz się także: Dlaczego nie ma strony w mapach Google’a?