Niedawno świętowaliśmy Nowy Rok, a za nami już koniec I kwartału! Przez te trzy miesiące, powitaliśmy nowe twarze w MBridge i celebrowaliśmy awanse. Nie zabrakło okazji do integracji oraz rozwoju personal brandingu, co szczególnie nas cieszy. Dodatkowo podjęliśmy decyzję o wydarzeniu, które zbliża się wielkimi krokami!
Ciekawi? Zapraszamy do artykułu!
Nowe osoby w zespole Performance Marketing
Do zespołu Piotra Świniarskiego, naszego Performance Marketing Managera dołączyły w tym kwartale dwie osoby, które pracują zdalnie.
Na samym początku roku powitaliśmy w naszym Zespole Dawida Karamon — Performance Marketing Specialist z kilkunastoletnim stażem w marketingu internetowym. Dawid ma szczególnie duże doświadczenie w Google Ads i skalowaniu kampanii e-commerce w Google Shopping.
Natomiast Magdalena Włodarczyk prowadzi z sukcesem kampanie naszych klientów od lutego, również jako Performance Marketing Specialist. Podobnie jak Dawid, od lat związana jest z branżą digital, a na co dzień pracuje z Krakowa. O podjęciu współpracy z MBridge mówi tak:
W trakcie zmiany pracy człowiekowi towarzyszą dwie emocje, ekscytacja i niepewność. W tym przypadku tej pierwszej było zdecydowanie więcej! Intuicja nie zawiodła i tym razem, zmiana okazała się bardzo pozytywna. Bardzo się cieszę z możliwości rozwoju i czekam na nowe wyzwania na ścieżce zawodowej.
Magdalena Włodarczyk, Performance Marketing Specialist
Awanse naszych stażystek
W grudniu pisaliśmy o tym, że w Zespole MBridge pojawiły się dwie nowe stażystki.
Jesteśmy dumni, że jednakowo Maria Antoniewicz, jak i Oliwia Brajewska zmieniły swoje stanowiska i aktualnie pełnią rolę juniorek w swoich działach. Maria objęła stanowisko Junior Web Analyst, natomiast Oliwia — Junior Performance Marketing Specialist.
Gratulacje dziewczyny!
Nowe stanowisko — Marketing Automation Specialist
Stale się rozwijamy, więc nasza struktura również się zmienia. Od 1 marca dołączył do nas Marcin Wilczyński, który zajął stanowisko Marketing Automation Specialist. To kolejna osoba, która w MBridge pracuje zdalnie, tym razem z Jankowa koło Nowego Sącza. Marcin zajmuje się usprawnianiem naszej codziennej pracy przez automatyzację oraz tworzenie i utrzymanie naszych autorskich narzędzi.
Personal branding
Jeżeli śledzicie nasze social media, to w ostatnim czasie mogliście zauważyć, że często reudostępniamy posty Macieja Orpika, naszego SEO Team Leadera. Maciek poprzez swój profil na LinekdInie dzieli się wiedzą, newsami oraz tipami, które ułatwiają codzienną pracę specjalistów SEO. Dodatkowo ostatnio miał swój udział w SEO Newsletterze, gdzie przygotował sekcję „Eksperci polecają” – koniecznie sprawdźcie, na co zwrócił uwagę!
Początkowo, jak większość osób na moim miejscu, miałem pewne opory, czy to, co chcę przekazać sieci, jest interesujące i będzie przykuwało uwagę. Jednak, jak mówi przysłowie, kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana, więc po pierwszym poście przyszedł czas na drugi, później trzeci… Odbiór był dobry i stwierdziłem, że warto to kontynuować. Aktualnie publikowanie budzi we mnie więcej ekscytacji niż obaw, dlatego tym bardziej cieszę się na nowe projekty i więcej działań w tym temacie.
Maciej Orpik, SEO Team Leader
W maju biegniemy 75 km!
Po raz pierwszy MBridge dołącza do Biegu Firmowego, który na celu ma wesprzeć podopiecznych Fundacji Everest. Główny event odbywa się we Wrocławiu, ale chcieliśmy, aby każdy z firmy mógł dołączyć do akcji. Dlatego postawiliśmy na model online — nasi uczestnicy muszą pokonać dystans 5 km, ale mogą zrobić to w dowolnym mieście, ponieważ wystarczy aplikacja eventowa na telefonie. Jesteśmy mocno zmobilizowani, a treningi rozpoczęły się już w marcu! Do biegu przystępują trzy drużyny, które nazwaliśmy „Nie liczy się cel, tylko droga”, „Eat pasta, run fasta” oraz „Adrenaline Adrunners” – nie możemy się doczekać 13 maja!
Integracje powitalne
W związku z tym, że do naszego zespołu dołączyły trzy nowe osoby, którym bliżej jest do pracy zdalnej, niż częstych odwiedzin w biurze, nie mogliśmy zrezygnować z mini integracji na cześć każdego nowego specjalisty. To już taka nasza mała tradycja, aby jak najbardziej zacieśnić więzy między nami, a dodatkowo zmniejszyć dystans i niepewność, która towarzyszy nowym osobom w pierwszych dniach. Oprócz wieczornej integracji przy planszówkach nie zabrakło również kilku Lunch Day’ów i ogromu śmiechu.
Powiększenie biblioteczki
W ostatnich miesiącach uzupełniliśmy na życzenie zespołu naszą biblioteczkę o nowe pozycje. Do naszej kolekcji trafiły:
- Strategic Writing for UX. Drive Engagement, Conversion, and Retention with Every Word, Torrey Podmajersky,
- Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia, Meghan Casey,
- Sapiens na zakupach. O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy, Piotr Bucki
- Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych, Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz
- Liczby się liczą. Data storytelling, czyli jak opowiadać o danych, Chip Heath, Karla Starr
Ten okres był bardzo intensywny, jednak lubimy taką dynamikę. Trzymamy kciuki za rozwój całego Zespołu, a naszym przysłowiowym „Świeżakom” życzymy powodzenia i jak najwięcej ciekawych projektów w MBridge!
Jeśli również chcesz dołączyć do grona naszych specjalistów, koniecznie sprawdź nasze aktualne rekrutacje w zakładce kariera.
Skontaktuj się z nami