Zmiany w MBridge: Brożonowicz u steru agencji, nowy projekt Balcera

Z początkiem kwietnia br. Maciej Brożonowicz objął stanowisko CEO agencji marketingowej MBridge – Marketing Experts. Zastąpi na nim Dariusza Balcera, który będzie rozwijał koncept opierający się na kompleksowym wsparciu małych i średnich e-commerców oraz inwestowaniu w ich wzrost. To kolejny etap w rozwoju grupy MBridge. 

MBridge od ponad pięciu lat projektuje i realizuje kampanie marketingowe w internecie głównie dla średnich i dużych firm z obszaru e-commerce. Tylko w 2020 roku działania ekspertów MBridge zaowocowały 4 milionami transakcji oraz 1 miliardem zł przychodu wypracowanego dla klientów. Agencja zapewnia również wsparcie SEO dla dużych portali zasięgowych oraz rozwija sekcje contentowe u klientów e-commerce, generując rocznie z SEO ponad 166 milionów sesji. Dwudziestu ekspertów prowadzi działania nie tylko w Polsce, ale także na piętnastu innych rynkach. Obecnie MBridge obsługuje ponad trzydziestu stałych klientów takich jak: Smyk, MediaMarkt, Netia, Coffeedesk, mFinanse, Unilever czy Grohe.

Od kwietnia tego roku za działania MBridge będzie w pełni odpowiadał Maciej Brożonowicz. Do tej pory pełnił on funkcję COO i razem z Dariuszem Balcerem, dotychczasowym CEO, rozwijał kompetencje agencji w takich obszarach jak: SEO i SEM, content marketing, analityka internetowa, social ads, CRM oraz performance UX.

Zmiana w ramach struktury grupy jest dla nas szansą na dalsze poszerzanie horyzontów i coraz lepsze odpowiadanie na potrzeby klientów. Mogą oni liczyć na strategiczne doradztwo z zakresu marketingu online oparte o analizę danych oraz wieloletnie doświadczenie ekspertów – mówi Maciej Brożonowicz, CEO agencji MBridge – Marketing Experts. Tak jak do tej pory cały zespół agencji będzie świadczył najwyższej jakości usługi z myślą o osiąganiu jak najlepszych efektów sprzedażowych dla naszych klientów – dodaje.

Maciej Brożonowicz jest założycielem i współtwórcą MBridge. Z branżą reklamową związany od 13 lat. Odpowiadał m.in. za tworzenie i zarządzanie strategiami SEO dla dużych portali contentowych oraz e-commercowych, m.in.: dla Cushman & Wakefield, Jones Lang LaSalle i Agora. W latach 2012-2016 zarządzał działem SEO i Content Marketingu w Grupie Empik.

Z kolei Dariusz Balcer stanie na czele nowego podmiotu w ramach grupy – CGrow, który będzie koncentrował się na wsparciu rozwoju małych i średnich e-sklepów. Agencja umożliwi im – poprzez zapewnienie dofinansowania oraz doradztwa w zakresie prowadzenia biznesu – skalowanie działalności i szybkie osiągnięcie wzrostu sprzedaży.

W 2020 roku w Polsce powstało blisko 12 tysięcy nowych e-sklepów, o jedną piątą więcej niż rok wcześniej. Według danych Bisnode, a Dun & Bradstreet Company, w naszym kraju działa już prawie 44,5 tysiąca takich podmiotów. W tym roku wartość rynku e-commerce – według prognoz OC&C – wzrośnie o 11,6 proc. Warto jednak zaznaczyć, że dla znacznej części e-sklepów przeniesienie biznesu na wyższy poziom, a nawet samo przetrwanie, stanowi spore wyzwanie – wskazuje Dariusz Balcer, CEO CGrow. Doświadczenia rynku wskazują, że około połowa nowych e-sklepów kończy działalność w ciągu roku od startu. Szukamy e-commerców o dużym potencjale, aby pomóc im w zwiększeniu skali działania. Chcemy zarówno bezpośrednio angażować się finansowo, jak i zapewniać wsparcie merytoryczne. Naszym celem jest odblokowanie potencjału wzrostu. Zależy nam – w perspektywie 2-3- letniej – na dokonywaniu znaczących skoków w osiąganych wynikach – uzupełnia.

Dariusz Balcer pełnił funkcję CEO MBridge w latach 2016-2021. Wcześniej pracował głównie dla firm z obszaru e-commerce. Zdobywał doświadczenie m.in. zarządzając marketingiem sklepów internetowych w ramach Grupy EMF oraz projektami B2C w Gazeta.pl.

***

MBridge – Marketing Experts to polska agencja marketingowa nastawiona na wspieranie sprzedaży. Projektuje i realizuje strategie marketingowe w internecie głównie dla średnich i dużych firm z sektora e-commerce. Obecna na rynku od 2016 r. Specjalizuje się w takich obszarach jak: SEO, SEM, content marketing, analityka internetowa, social ads, CRM, performance UX oraz doradztwo strategiczne z zakresu marketingu online.

Tylko w 2020 roku działania MBridge zaowocowały 4 milionami transakcji oraz 1 miliardem zł przychodu wypracowanego dla klientów. Agencja zapewnia również wsparcie SEO dla dużych portali zasięgowych oraz rozwija sekcje contentowe u klientów e-commerce, generując rocznie z SEO ponad 166 mln milionów sesji.

MBridge realizuje obecnie działania zarówno na polskim, jak i na 15 innych rynkach. Wśród klientów agencji są takie marki jak m.in.: Smyk, MediaMarkt, Netia, Coffeedesk, mFinanse, Unilever czy Grohe.

 

Skontaktuj się z nami

mbridge@mbridge.pl

Możemy Ci pomóc?

Porozmawiajmy!

Udostępnij:

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *