Według danych Oberlo, aż 46% zakupów, które potencjalnie mogą dotyczyć naszego sklepu internetowego rozpoczyna się w Google. Użytkownicy wpisują do wyszukiwarki hasła, które mogą pomóc im w zakupie konkretnego produktu. Zazwyczaj decydują się na kliknięcie linku, który wyświetla się wysoko w wynikach. Jakie działania trzeba powziąć, aby osiągać wyższe pozycje w Google?
Tomasz Klusek, SEO Manager w MBridge-Marketing Experts był gościem jednego z webinarów organizowanych w ramach cyklu „E-czwartki” organizowanych przez fundację Kobiety e-biznesu.
Tomek opowiedział m.in.:
- Co to jest SEO?
- Dlaczego właściciele e-commerce powinni zainteresować się działaniami pozycjonującymi?
- Od jakich działań rozpocząć pracę nad widocznością naszej strony?
- Ile kosztują działania SEO?
- Jak długo musimy czekać na pierwsze wyniki naszych działań?
Link do webinaru – https://www.youtube.com/watch?v=U9hNltsz7fI&t=16s
Link do materiału na stronie Kobiety e-biznesu – https://www.kobietyebiznesu.pl/pozycjonowanie-stron-internetowych-czym-jest-seo/
Więcej na temat pozycjonowania stron internetowych dowiesz się także z naszego artykułu!