Pozycjonowanie stron internetowych – czym jest SEO?

Joanna Kasiedczak,

Według danych Oberlo, aż 46% zakupów, które potencjalnie mogą dotyczyć naszego sklepu internetowego rozpoczyna się w Google. Użytkownicy wpisują do wyszukiwarki hasła, które mogą pomóc im w zakupie konkretnego produktu. Zazwyczaj decydują się na kliknięcie linku, który wyświetla się wysoko w wynikach. Jakie działania trzeba powziąć, aby osiągać wyższe pozycje w Google?

Tomasz Klusek, SEO Manager w MBridge-Marketing Experts był gościem jednego z webinarów organizowanych w ramach cyklu „E-czwartki” organizowanych przez fundację Kobiety e-biznesu. 

Tomek opowiedział m.in.:

  • Co to jest SEO?
  • Dlaczego właściciele e-commerce powinni zainteresować się działaniami pozycjonującymi?
  • Od jakich działań rozpocząć pracę nad widocznością naszej strony?
  • Ile kosztują działania SEO?
  • Jak długo musimy czekać na pierwsze wyniki naszych działań? 

Link do webinaru https://www.youtube.com/watch?v=U9hNltsz7fI&t=16s

Link do materiału na stronie Kobiety e-biznesu – https://www.kobietyebiznesu.pl/pozycjonowanie-stron-internetowych-czym-jest-seo/

Joanna Kasiedczak

Joanna Kasiedczak

PR Specialist w MBridge – Marketing Experts. Odpowiada za działania komunikacyjne oraz wizerunkowe. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Z branżą public relations związana od trzech lat. Wcześniej doświadczenie zdobywała w agencjach Walk PR oraz Clear Communication Group.