Podsumowanie 2018 roku w MBridge

Joanna Kasiedczak,

Rok 2018 był dla naszej agencji rokiem dynamicznego rozwoju. Wraz z końcem grudnia prezentujemy więc artykuł podsumowujący całoroczne działania oraz zmiany, które zaszły w naszej firmie. Zapowiadamy także plany na 2019 rok – nadal mamy bowiem zamiar się rozwijać.

Rośniemy w siłę – rok rozpoczynaliśmy z 7 osobami, teraz w biurze jest 16 pracowników

Mijający rok to rok dużych zmian. W marcu 2018 roku zmieniliśmy biuro, obecnie pracujemy na zielonym Mokotowie przy ulicy Irysowej, w pobliżu metra Służew. Do dyspozycji mamy salę konferencyjną, przestronny taras z ogrodem oraz chillout room z kanapami i rozrywkami. Zwiększyliśmy również kadrę pracowniczą – rok 2018 rozpoczynaliśmy z 7 osobami na pokładzie, obecnie w biurze jest 16 pracowników.

Powstał dział PR, który zajmuje się komunikacją zewnętrzną oraz wewnętrzną. Od sierpnia rozpoczęliśmy również aktywną komunikację w kanałach social media – Facebook oraz LinkedIn.

W połowie roku wdrożyliśmy program stażowy, w ramach którego młodzi pracownicy uczeni są podstaw marketingu online. Ponadto szczególny nacisk kładziemy na rozbudowę działu analityki oraz rozwój własnych narzędzi do analiz pod kątem SEO oraz SEM. Opracowaliśmy również autorski system do optymalizacji obecności marek w porównywarce cen Ceneo.pl.

E- commerce nie ma przed nami tajemnic

W 2018 roku nasi pracownicy niezmiennie dawali z siebie wszystko, aby ich działania były jak najbardziej efektywne oraz aby nadążać za ciągle zmieniającymi się trendami, czego efektem było pozyskanie kilku polskich oraz międzynarodowych klientów.  Do grona Kontrahentów dołączyli m.in. Signify (dawniej Philips Lighting), Tok FM, Grupa Unilever, Polidea czy Grohe. Ponadto rozszerzyliśmy współpracę z liderem e-commerce w krajach nadbałtyckich – Grupą Pigu. Obecnie obsługujemy brand na trzech rynkach – litewskim, łotewskim oraz estońskim.

A jakie są nasze plany na kolejny rok?

Ten rok upłynął pod znakiem bardzo dynamicznego rozwoju – zmiana biura, rozszerzenie działów i usług oraz zatrudnienie kolejnych specjalistów. Jednak w nowym roku nie zamierzamy zwalniać tempa. W planach mamy dalszy rozwój pod kątem pozyskiwania nowych klientów oraz rozbudowę poszczególnych działów. Niezmiennie szczególny nacisk będziemy kłaść na zintensyfikowanie działań dotyczących tworzenia oraz udoskonalenia autorskich narzędzi analitycznych, przede wszystkim służących do optymalizacji obecności brandów w porównywarce cen Ceneo.pl.

Artykuł ukazał się na portalmedialny.pl w ramach cyklu „Co u nas słychać?”, w którym przedstawiciele najważniejszych podmiotów na polskim rynku reklamy prezentują swoje agencje, przedstawiają najistotniejsze zmiany w firmie z ostatnich miesięcy, a także anonsują najbliższe plany. Naszą agencję przedstawiła Joanna Kasiedczak, PR Specialist w MBridge – Marketing Experts.

Joanna Kasiedczak

Joanna Kasiedczak

PR Specialist w MBridge – Marketing Experts. Odpowiada za działania komunikacyjne oraz wizerunkowe. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Z branżą public relations związana od trzech lat. Wcześniej doświadczenie zdobywała w agencjach Walk PR oraz Clear Communication Group.