Drugi kwartał upłynął nam pod znakiem rozwoju – nie tylko kompetencyjnego, ale przede wszystkim strategicznego. To był czas, w którym inwestowaliśmy w duże zmiany wizerunkowe, relacje zespołowe i kulturę organizacyjną. Zamknęliśmy jeden rozdział i z rozmachem otworzyliśmy kolejny, pokazując, czym dziś naprawdę jest mbridge. Co wydarzyło się między kwietniem a czerwcem? Oto nasz kwartalny przegląd!
Tożsamość, która dorosła razem z nami, czyli mbridge po rebrandingu
Zacznijmy od tematu, któremu poświęciliśmy dużo czasu, a także pracy, a który zaowocował jeszcze większą ilością satysfakcji i ukazał imponującą dla agencji zmianę. Przeszliśmy pełny rebranding. To nie była zmiana znaku graficznego ani lifting dla estetyki. Przeprowadziliśmy wewnętrznie kompletny proces, który był potrzebny, żeby wyraźnie komunikować, kim jesteśmy, jako marka. Było to naturalne następstwo tego, jak przez wiele lat agencja się rozwijała i poszerzała swoje kompetencje, jednocześnie oferując dla rynku coraz bardziej kompleksowe usługi. Po miesiącach analiz, warsztatów i pracy koncepcyjnej zaprezentowaliśmy nową odsłonę mbridge – dojrzalszą, klarowną i adekwatną do tego, kim jesteśmy jako Zespół.
Przeprowadzenie pełnego procesu rebrandingu wewnętrznymi siłami to duże wyzwanie. Mogliśmy zlecić ten projekt na zewnątrz, ale czuliśmy, że nikt nie zna nas tak dobrze, jak my sami - szczególnie, że zależało nam na pokazaniu zarówno naszych kompetencji jako agencji, jak i atmosfery, która panuje w Zespole. Chcieliśmy, żeby nasza nowa identyfikacja mówiła klarownie - tacy właśnie jesteśmy. Włożyliśmy ogrom pracy w warstwę wizualną - system, key visuale i założenia, które pozwalają nam rozwijać nowy branding w przyszłości, ale równie dużo uwagi poświęciliśmy zarządzaniu całym procesem. Odświeżona identyfikacja wymagała najpierw głębokiego przeanalizowania tego, kim jesteśmy i jak chcemy być odbierani na rynku, a potem odpowiedniego wdrożenia całego Zespołu, który będzie korzystał z brandingu w codziennej pracy. Dlatego konieczne było zrozumienie potrzeb wszystkich teamów operacyjnych w naszej agencji, właściwe ułożenie priorytetów i punktów odpowiedzialności oraz zaplanowanie rund feedbackowych. To był długi proces, ale efekt mówi sam za siebie. Jasno pokazujemy, że mbridge rozumie rynek i może realizować pełne strategie marketingowe w przestrzeni digital.
Mateusz Kwiatkowski
Content & Creative Strategy Manager
Nowa identyfikacja to komunikat: rozumiemy zmienność rynku, wiemy, czego potrzebują nasi klienci i potrafimy przeprowadzić ich przez złożone procesy digitalowe z poczuciem bezpieczeństwa.
Jeśli chcesz zobaczyć, jak dokładnie wyglądała ta zmiana od kuchni – zajrzyj do naszego case study.
Partnerstwo technologiczne z Polskim Funduszem Rozwoju
W maju dołączyliśmy do grona partnerów technologicznych Polskiego Funduszu Rozwoju, oferując dwa autorskie narzędzia:
- AutoAudyt GA4 – automatyczny audyt, który pozwala bezpiecznie i za darmo sprawdzić, czy dane w Google Analytics 4 na Twojej stronie są gromadzone poprawnie.
- Mapstic – autorskie narzędzie do obsługi większej ilości wizytówek Google, dzięki któremu w jednym miejscu użytkownik może zarządzać nimi w łatwy i intuicyjny sposób.
To kolejny krok, który jest nie tylko potwierdzeniem naszej eksperckości w obszarze automatyzacji oraz tak ważnego podejścia data & analytics w marketingu, ale także wkładem w rozwój ekosystemu technologii wspierających polskie firmy w transformacji cyfrowej.
Ludzie, relacje i zmiany w Zespole
V edycja TOP WOMEN, a w niej Maciej Orpik jako ekspert
Nasz SEO Innovation Manager – Maciej Orpik kolejny rok z rzędu podzielił się swoją wiedzą z uczestniczkami największego, bezpłatnego programu edukacyjno – rozwojowego dla kobiet – TOP Women w e-biznesie. Głównym celem przedsięwzięcia jest wsparcie przedsiębiorczyń w prowadzeniu biznesu przy użyciu narzędzi cyfrowych oraz rozwiązań dla e-commerce.
Co znalazło się w agendzie spotkania? Maciek przeprowadził uczestniczki przez następujące tematy:
- Czym jest SEO? Google i ruch organiczny w 2025 roku
- Jak robić SEO dobrze?
- Content SEO: najlepsze praktyki
- Analiza wyników SEO
- Przyszłość SEO i podsumowanie
Magda i Kasia - certyfikowane uczestniczki programu Google AI
Nasze Perfromance Marketing Specialists – Magdalena Karwecka oraz Katarzyna Kujawa wzięły udział w szeroko komentowanym w sieci kursie od Umiejętności Jutra Google. Ta odsłona programu była skoncentrowana na wykorzystaniu sztucznej inteligencji i zrzeszała wyselekcjonowane grono uczestników.
Czy kurs jest wart polecenia? Magda z Kasią omówiły to w dedykowanym artykule z ich szczerą opinią: Google Umiejętności Jutra AI – podsumowanie kursu okiem specjalistek.
Majowa konferencja Microsoft
Microsoft Advertising Activate Gen AI to ROI to nazwa kolejnego, kwartalnego webinaru dla partnerów Microsoft Advertising Program. Z ramienia mbridge wzięła w nim udział Oliwia Brajewska, Performance Marketing Specialist.
Na konferencji padło sporo ciekawych informacji, między innymi o usprawnieniach, jakie pojawiają się w Performance Max, w związku z jeszcze większym naciskiem na automatyzację, zaangażowaniu Copilota w coraz to nowsze obszary Microsoftu, czy też o kwestii Brand Kit w Ads Studio. Wszystko, co istotne Oliwia szerzej opisała w artykule: Nowości i trendy z webinaru Microsoft Advertising Activate [maj 2025]
Szkolenie, które odczarowało personal branding
Weronika Harzyńska – Brand Communication Strategist na zaproszenie Grafmagu wzięła udział w szkoleniu Bartka Kotowicza “6 wektorów marki osobistej & Linkedina”.
Swoją recenzją i najważniejszymi konkluzjami podzieliła się na swoich social mediach, które aktywnie prowadzi. Dodatkowo to, czego się dowiedziała, w pigułce przekazała chętnym specjalistom i specjalistkom z mbridge podczas krótkiego warsztatu.
Trzy główne cele spotkania?
- Pokazać, że korzyści przewyższają ryzyko publikowania pod swoim nazwiskiem.
- Paczka pro tipów oraz wskazówek, które warto zastosować w swojej strategii.
- Dodanie motywacji i wsparcie w rozpoczęciu działań.
Maciej Brożonowicz na Impact 2025
Co marketerzy mogą wynieść z jednej z najważniejszych konferencji biznesowych w Europie? Właśnie to spisaliśmy w artykule z uwzględnieniem opinii naszego CEO – Macieja Brożonowicza, który wziął udział w Impact 2025.
Całe wydarzenie było ogromną dawką inspiracji, a na scenie zagościły takie osobistości jak Barack Obama, Olga Tokarczuk czy Ashlee Vance. O czym mówili światowi liderzy? Sprawdź na blogu mbridge!
13. edycja Biegu Firmowego i 3 drużyny z mbridge
24 maja 2025 roku piętnaście osób z naszego Zespołu zaangażowało się w sportową akcję charytatywną dla podopiecznych Fundacji Everest.
Nasza firmowa sztafeta była rozproszona po całej Polsce, a biegacze, biegaczki, spacerowicze oraz spacerowiczki gromadzili kilometry dla małych potrzebujących w dedykowanej dla uczestników aplikacji.
Przy tej okazji, jako agencja, po raz kolejny wparliśmy marketingowo również organizatorów eventu – firmę Compani.
Villa Omnia ugościła nasz Zespół podczas wyjazdu integracyjnego
W zeszłym roku zapoczątkowaliśmy nową tradycję – wyjazd integracyjny dla Zespołu mbridge!
Tym razem padło na oddaloną o godzinę drogi od Warszawy Villę Omnię, której infrastruktura pozwoliła nam wypocząć, spędzić wspólnie czas i wziąć udział w ciekawych aktywnościach. A były one wyjątkowe, bo prowadzone przez chętnych organizatorów – każda osoba z Zespołu mogła zgłosić swój pomysł na atrakcję. Tym sposobem:
- Poszliśmy na spacer do Złotopolic, podczas którego Piotr Świniarski – Performance Marketing Manager, zrobił test wiedzy o serialu Złotopolscy.
- Tomasz Klusek – SEO Manager, przeprowadził nas przez meandry największych dylematów wszechświata podczas swojego wykładu “Podstawowe problemy filozofii współczesnej oraz granice poznania, czyli dlaczego musimy budować coraz większe zderzacze cząsteczek”.
- Mieliśmy poranny rozruch w postaci Pilatesu, który poprowadziła Aleksandra Ziemba – Marketing Specialist.
- Nauczyliśmy się, jak robić plakaty z klocków lego, za co odpowiedzialna była Paulina Peryt Włudarska – Graphic Designer.
- Na pamiątkę stworzyliśmy własnoręcznie biżuterię, a to jak to zrobić pokazała nam również Ola.
Nie zabrakło ogniska, a nawet odbył się mini turniej w FIFę! Wróciliśmy z nową energią i znacznie silniejszym zespołowym duchem!

















Paulina i Weronika - prelegentki panelu o branży creative
Nasze dwie projektantki – Weronika Harzyńska (Brand Communication Strategist) i Paulina Peryt – Włudarska (Graphic Designer) wzięły udział w spotkaniu Absolwentek programu Dochodowe Studio Graficzne. Dziewczyny występowały w roli prelegentek na wspólnym panelu, który bardziej niż na trendach skupiał się na tematach, którym często poświęca się w branży graficznej zdecydowanie za mało uwagi.
W trakcie wydarzenia poruszono między innymi kwestie związane ze świadomymi wyborami w pracy kreatywnej, a także o tym jak radzić sobie z momentami granicznymi. Nie zabrakło też czasu na wymianę doświadczeń i to taką, która zamiast porównywać, generowała poczucie wsparcia i skłaniała do refleksji.
Awans Dawida, rekrutacje do Zespołu i ważne rocznice
W czerwcu Dawid Karamon zmienił stanowisko i ze specjalisty awansował na stanowisko Senior Performance Marketing Specialist.
Dawid z digital marketingiem związany jest już od kilkunastu lat, natomiast współpracę z naszą agencją rozpoczął w styczniu 2023 roku. Od tej pory zrealizował szereg projektów dla Klientów i partnerów w mbridge, wykazując przy tym inicjatywę i kreatywne podejście.
Awans na stanowisko Senior Performance Marketing Specialist to dla mnie nie tylko wyróżnienie, ale też motywacja do stałego podnoszenia jakości pracy oraz poszerzania kompetencji, które są tak ważne przy tempie zmian, jakie obserwujemy dzisiaj w Performance Marketingu. Cieszę się, że mogę dalej rozwijać się w zespole, który daje mi przestrzeń do proponowania oraz wdrażania odważnych rozwiązań, szczególnie, że te mają jawne przełożenie na wyniki naszych Klientów.
Dawid Karamon
Senior Performance Marketing Specialist
To nie koniec zmian zespołowych! W ciągu ostatnich miesięcy aktywnie poszukiwaliśmy specjalisty lub specjalistki do działu Performance Marketing oraz osoby na stanowisko Office & Team Support Specialist w zespole HR&Administration. Obie rekrutacje zakończyły się sukcesem, a sylwetki nowych członków mbridge przybliżymy przy okazji kolejnego podsumowania!
Przy okazji procesów rekrutacyjnych warto też wspomnieć, że jako agencja staramy się dbać o atmosferę, a staż pracy naszych specjalistów i specjalistek z Zespołu pokazuje, że nam to wychodzi! Na przestrzeni tych trzech miesięcy rocznice obchodzili:
- Maciek Orpik, który pracuje z nami od 5 lat,
- Wojciech Bębenek, który w mbridge jest od 2 lat,
- Paulina Peryt-Włudarska, której minął okrągły rok w agencji,
- Julia Kwaśnik, której staż wynosi już 7 lat,
- Piotr Świniarski, który współpracuje z nami od 8 lat,
- Katarzyna Soja, która w agencji pracuje od 6 lat,
- Piotr Grabrczyk, któremu minęło 3 lata w mbridge.







Wszystkim gratulujemy i dziękujemy za to, że codzienne wyzwania zamieniacie w sukcesy!
Publikacje, publikacje i jeszcze więcej publikacji
II kwartał był bardzo owocny w teksty, którymi chętnie dzieliliśmy się na blogu, w social mediach oraz w sekcji case study! Szczególnie uwadze polecamy:
- AI, autorskie skrypty i automatyzacja w linkowaniu ponad 1 000 artykułów blogowych | Case Study SMYK
- Jak wdrożyć konwersje rozszerzone i dlaczego warto to zrobić?, autorstwa Magdy Karweckiej
- INP – co to jest Interaction to Next Paint i czy warto optymalizować jego wynik?, autorstwa Wojciecha Bębenka
- Ile kosztuje reklama na YouTube? Marketingowa supermoc krok po kroku
- Programmatic SEO – co to jest i jak działa? Przewodnik po skalowaniu widoczności
Zamykamy ten kwartał z poczuciem dumy i wdzięczności. Wiele się zmieniło, ale jedno pozostało bez zmian – jesteśmy tu dla naszych klientów, jeszcze lepsi, niż wcześniej. Mamy obrany kierunek i mamy Zespół, który wspólnie buduje najlepsze fundamenty, więc w drugą połowę roku wchodzimy z pełną gotowością.