MBridge w raporcie Interaktywnie.com

Prawie połowa małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce nie ma strony internetowej, a rynek domen wciąż się zmniejsza. Dlaczego? Przecież zoptymalizowana witryna jest źródłem informacji o naszej działalności dla obecnych i potencjalnych klientów oraz podstawą dobrze funkcjonującego biznesu.

Jednak zaprojektowanie własnej strony internetowej nie należy do rzeczy łatwych. O niezbędnych działaniach, które należy wykonać na początku oraz czego się wystrzegać mówią nasi eksperci w najnowszym raporcie Interaktywnie.com “Projektowanie strony internetowych” – Dariusz Balcer (CEO MBridge – Marketing Experts), Maciej Brożonowicz (COO MBridge – Marketing Experts) oraz Piotr Świniarski (Performance Marketing Manager).

Pełny raport do pobrania na stronie Interaktywnie.com

 

Skontaktuj się z nami

mbridge@mbridge.pl

Udostępnij:

Możemy Ci pomóc w zakresie digital marketingu?

Porozmawiajmy!