MBridge w raporcie Interaktywnie.com

Joanna Kasiedczak,

Prawie połowa małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce nie ma strony internetowej, a rynek domen wciąż się zmniejsza. Dlaczego? Przecież zoptymalizowana witryna jest źródłem informacji o naszej działalności dla obecnych i potencjalnych klientów oraz podstawą dobrze funkcjonującego biznesu.

Jednak zaprojektowanie własnej strony internetowej nie należy do rzeczy łatwych. O niezbędnych działaniach, które należy wykonać na początku oraz czego się wystrzegać mówią nasi eksperci w najnowszym raporcie Interaktywnie.com “Projektowanie strony internetowych” – Dariusz Balcer (CEO MBridge – Marketing Experts), Maciej Brożonowicz (COO MBridge – Marketing Experts) oraz Piotr Świniarski (Performance Marketing Manager).

Pełny raport do pobrania na stronie Interaktywnie.com

Joanna Kasiedczak

Joanna Kasiedczak

PR Specialist w MBridge – Marketing Experts. Odpowiada za działania komunikacyjne oraz wizerunkowe. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Z branżą public relations związana od trzech lat. Wcześniej doświadczenie zdobywała w agencjach Walk PR oraz Clear Communication Group.