cover do wpisu o Google Trends i wyszukiwaniach Polaków

Czego Polacy szukali w 2024 roku?

Od chwilowych sensacji, przez zażarte dyskusje, aż po nośne tematy, które generowały tysiące kliknięć  – frazy zyskujące na popularności w Google idealnie odzwierciedlają nastroje społeczne i kluczowe momenty minionego roku. Dzięki danym z Google Trends sprawdziliśmy, co w poszczególnych miesiącach przykuwało uwagę Polaków. Zapraszamy na podróż po najciekawszych trendach, które kształtowały polskie wyszukiwania w 2024 roku!

Google Trends

Google Trends to narzędzie, które zadebiutowało w 2006 roku. Na bieżąco analizuje dane z wyszukiwarki i pozwala śledzić popularność wyszukiwanych fraz w określonym czasie. Wyniki pokazują zarówno krótkotrwałe trendy, jak i długofalowe zmiany w zainteresowaniach użytkowników. Tym samym Google Trends jest dla marketerów studnią inspiracji i wiedzy na temat zyskujących popularność tematów i fraz.  

To właśnie za pomocą tego narzędzia opracowaliśmy zestawienie trendów, którymi interesowali się Polacy w 2024 roku. Co prawda Google przygotowało zbiorczą analizę popularnych w naszym kraju (i świecie) fraz, jednak my postanowiliśmy bardziej zagłębić się w temat i wziąć pod lupę konkretne miesiące, a następnie sprawdzić, jakie frazy zyskiwały największą popularność (wzrost liczby wyszukań w wyszukiwarce Google). Ciekawi? W takim razie przejdźmy do konkretów i zobaczmy które frazy Google wyróżnił w danym miesiącu przez znaczny wzrost popularności!

Google Trends- podsumowanie roku
Rok 2024 w wyszukiwarce | Google Trends

Styczeń pod znakiem Australian Open

W styczniu świętujemy Dzień Babci, więc jak się można spodziewać, temat ten zyskał wówczas na popularności – wyszukiwaliśmy go aż o 1 300% częściej! ‘Dziadkom” nie udało się osiągnąć równie wysokiego wyniku, ale i tak frazy związane z ich świętem odnotowały znaczący wzrost. Samo hasło „dzien babci” wpisywaliśmy natomiast 15x częściej. Planer Słów Kluczowych raportuje, że w styczniu “dzien babci” wspiasliśmy do wyszukiwarki 1 000 000 razy. 

Jak co roku dla Polaków ważna była także Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Temat odnotował wzrost popularności o ponad 1 000%, a główną frazą w tej tematyce było wyrażenie „wośp 2024”.

Jednak pierwszy miesiąc ubiegłego roku zdominowała trudniejsza do przewidzenia popularność hasła “australian open” (wzrost popularności wyszukiwań o +2 900%). Bardzo często wpisywaliśmy też do wyszukiwarki frazę “hurkacz”. Nic w tym dziwnego, skoro polski tenisista szybko i w świetnym stylu awansował do ćwierćfinału 112. edycji tego turnieju wielkoszemlowego.

Tenis wiódł prym także w kategorii Wiadomości. W tej grupie zauważono wzrosty popularności takich tematów jak: 

  • Hubert Hurkacz — Polski Tenisista
  • Tenis dyscyplina sportowa 
  • Iga Świątek — Polska tenisistka

Coraz więcej Polaków zwraca uwagę na tę dyscyplinę. Fraza “tenis” według Planera Słów Kluczowych odnotowała w ubiegłym roku wzrost o 307% w stosunku do roku poprzedniego! Wygląda też na to, że chcemy na bieżąco śledzić zmagania sportowców na kortach. W styczniu 2024 roku hasła „Tenis na żywo” oraz „tenis na zywo” zwiększyły popularność wyszukiwania o kolejno 500% i 450%. 

Z punktu widzenia e-commerce warto też przyjrzeć się kategorii Zakupy. Już od początku stycznia, przez cały miesiąc sukcesywnie rosła popularność haseł powiązanych ze świętem zakochanych (Walentynki – Święto +1 850%). Z początkiem roku zaczęliśmy też rozglądać się za upominkami dla drugich połówek, wpisując w Google hasło “prezenty na walentynki” (popularność wyrażenia wzrosła o +2 200%). 

Wyszukiwania Walentynki
Google Trends

Jeśli twój biznes ma potencjał na wykorzystanie tematu Walentynek, nie zwlekaj z uruchomieniem kampanii. Jak widać, Polacy już w pierwszych tygodniach roku zaczynają szukać pomysłów na prezenty dla ukochanych!

Nie mogło zabraknąć też wyszukiwań na temat niedziel handlowych! Jak przystało na początek roku, sprawdzaliśmy frazę “niedziela handlowa 2024” kilkanaście razy częściej niż w innych miesiącach! 

Luty – Biochemik w Doodle i wiosna w drodze

Wyróżnionym hasłem według Google Trends w lutym była fraza “kazimierz funk”. Choć może to dziwić, powód jest dosyć prosty. 23 lutego 2024 roku Google postanowiło uhonorować 140. urodziny polsko-amerykańskiego biochemika, tworząc z tej okazji Doodle.

Kazimierz Funk - Doodles
Google Trends

Google Doodle to okolicznościowe grafiki, które zastępują klasyczne logo wyszukiwarki Google w szczególnych dniach. Klikając w nie, od razu przenosimy się do wyników dla dedykowanej frazy. W opisywanej sytuacji akurat było to hasło “kazimierz funk”, co zaowocowało zwiększoną popularnością w wynikach.

Wiesz, że możesz znaleźć “własny” Doodle? Wystarczy, że na stronie Doodles Google wpiszesz datę swoich urodzin – zobaczysz wówczas wszystkie Doodle opublikowane tego dnia.

Wlasny doodle Google screen
Doodles Google

W związku z tym, że luty w 2024 miał 29 dni interesowała nas także fraza “Dodatkowy dzień w roku przestępnym 2024”? To wyrażenie również tłumnie wpisywaliśmy w Google.

Jeśli chodzi o Zakupy, to Polacy w drugim miesiącu roku zdecydowanie szykowali się do wiosny. Na topie były takie hasła jak “kurtka wiosenna damska”, “kurtki wiosenne damskie”, “trencz damski”, “adidas samba damskie” oraz “adidas samba”. Dokładnie 6 lutego ruszyła też przedsprzedaż biletów na jeden z najpopularniejszych polskich festiwali — Męskie Granie. Dzięki temu hasło “meskie granie 2024” zyskało na popularności w wyszukiwaniach o 300%, a według Planer Słów Kluczowych w lutym wpisaliśmy je do Google 165 000 razy (wynik pobiliśmy tylko w czerwcu – 201 000 wpisanych fraz, kiedy zbliżała się wakacyjna trasa festiwalu). 

Wśród kategorii w lutym najwięcej uwagi przyciągała sekcja “Ludzie i społeczeństwo”. Paraliż drogowy w wielu polskich miastach spowodował, że frazy i tematy związane z datą 9 lutego oraz strajkiem rolników odnotowały zawrotny wzrost popularności. 

Sportowe emocje w marcu

Wyszukiwania w marcu teoretycznie powinny wiązać się głównie z Dniem Kobiet i faktycznie temat ten zyskał na popularności (+400%), podobnie jak hasło “międzynarodowy dzień kobiet”. W końcu dokładnie tę frazę wpisaliśmy do Google 1 000 000 razy, co podaje Planer Słów Kluczowych. Jednak Polska to kraj kibiców, gdzie piłka nożna to obok skoków narciarskich prawdziwy sport narodowy! 

Eliminacje do Euro wzbudziły w Polakach największe zainteresowanie. Tym bardziej że wygrany przez naszą reprezentację mecz z Walią sprawił, że trendy związane z turniejem poszybowały w górę. Frazy jak “polska walia”, czy “mecz polska walia” otwierały podium haseł wyszukiwanych w Google w marcu 2024 roku. Ciekawiło nas także kolejne spotkanie grupowe, czyli mecz z Estonią.

Trójkę najpopularniejszych słów w wyszukiwaniach zamykał znowu tenis! Wzrost popularności “indian wells” (+2 200%) potwierdza teorię, jakoby Polacy coraz bardziej interesowali się zmaganiami na kortach.  

Samorządowy kwiecień

7 kwietnia 2024 roku Polacy tłumnie udali się do urn. Nic więc dziwnego, że tematy związane z wyborami samorządowymi najbardziej zyskały na popularności. Szczególnie interesowało nas to, kto wygrał. Frazę “wyniki wyborów samorządowych 2024” wpisywaliśmy do wyszukiwarki wyjątkowo często, zwiększając jej trend aż o +3 050%. Wyniki całej kategorii Wiadomości również wiązały się z tym wydarzeniem. 

Co jednak dosyć zaskakujące w ogólnych wyszukiwaniach hasła związane z wyborami nie były najpopularniejsze! Zdetronizowała je fraza “postęp w zakresie zmian klimatycznych” (+3 100%). Dlaczego? Znowu była to sprawka Google Doodle. Grafika z przekierowaniem na to hasło pojawiła się 22 kwietnia 2024 roku z okazji Światowego Dnia Ziemi. 

W kwietniu Polacy poczuli też pierwszą falę ciepła. W kategorii “Zakupy” popularność zyskały frazy “sandały damskie”, “krótkie spodenki”, “klapki damskie”, czy “piaskownica zamykana”. 

Eurowizja z burzami w tle, czyli to był maj

Konkurs Piosenki Eurowizji odbył się 7, 9 i 11 maja 2024 roku w Malmö. To właśnie hasło “kto wygrał eurowizję 2024” zyskało największą popularność w tym miesiącu (według Planera Słów Klucozwych aż 40 500 razy fraza została wpisana do Google), a zaraz za nim uplasowało się “polska jak można głosować w wyborach”. Tematy „Konkurs Piosenki Eurowizji 2024” oraz „Konkurs Piosenki Eurowizji” zyskały kolejno o +2300%, oraz 1800% popularności w wyszukiwaniach, chociaż rok do roku sama fraza “eurowizja” odnotowała spadek zainteresowania o 100%. Laureatem 68. Edycji konkursu został przedstawiciel Szwacarii – Nemo wykonując utwór “The Code”. 

Na ubiegłorocznej Eurowizji Polskę reprezentowała Luna z utworem “The Tower”. Warto jednak przypomnieć w tym kontekście naszą przedstawicielkę z 2023 roku. Abstrahując od sukcesów w konkursie, Blanka ze swoim utworem “Solo” była ulubienicą marketerów. Hasło “Bejba” stało się powszechnie wykorzystywanym sloganem w różnych reklamach, szczególnie z pogranicza Real Time Marketingu.

Post Bejba promocja produktu
Post promocyjny na Facebook'u
Promocja produktu Solo lody Dino
Reklama sieci Dino - lody Koral

A oprócz Eurowizji? Drugim najpopularniejszym tematem była pogoda. Jak podaje Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, maj 2024 pod względem temperatury był ekstremalnie ciepły. W informacjach ciągle słyszeliśmy o potencjalnych powodziach błyskawicznych, przymrozkach (z jednocześnie prognozowanym pierwszym upałem powyżej 30oC w roku) i gwałtownych wyładowaniach atmosferycznych. Hasłami, które wpisywaliśmy wyjątkowo często były: “mapa burzowa”, “radar burz polska”, “mapa burzowa polski”, “radar burz”, “radar burzowy”, “burze dzis”, “mapa burz”, “radar pogodowy”. 

Choć w ogólnych wyszukiwaniach temat Dnia Matki nie wybił się swoją popularnością, zagościł za to w wyszukiwanych tematach w kategorii “Zakupy” (+1400%). Mamy nadzieję, że to oznacza, że nie zapomnieliśmy o prezentach dla naszych mam! 

W wyszukiwaniach w tej grupie wyróżnił się także “rossman run”, czyli akcja sieci drogeryjnej, która zmobilizowała tysiące Polek i Polaków do biegania. Niektórzy dzięki zachęcie w postaci nawet 50% rabatu na całe zakupy… pobili rekordy krajowej i światowej sławy biegaczy.

Rossman Run - reklama
Rossman Run - reklama

W czerwcu ważniejsze Euro niż Euro(parlament)

Wybory do Parlamentu Europejskiego odbyły się 9 czerwca 2024. Polaków faktycznie interesowały “wyniki wyborów europejskich”, co pokazała popularność tej frazy (+4050%) oraz liczne wpisywanie owego hasła w Google (2 7400 00 razy), ale… i tak nie miała ona szans w porównaniu z zainteresowaniem, jakim cieszyły się Mistrzostwa Europy w piłce nożnej! 

Euro - wyniki Google Trends
Google Trends

Szukaliśmy w Google informacji na temat samych meczów, ale wzrosła również popularność haseł związanych z konkretnymi spotkaniami Polski z innymi reprezentacjami (Francja, Holandia, Austria, czy Turcja). 

Lipiec w ogniu osobistości

W połowie lipca opadły emocje związane z europejskimi zmaganiami wśród piłkarzy. Zanim jednak to nastąpiło, 14 lipca odbył się finał rozgrywek. Popularność frazy “hiszpania anglia” nikogo nie dziwiła, a spotkanie i puchar Europy wygrała reprezentacja Hiszpanii poprowadzona do zwycięstwa przez kapitana Alvaro Moraty.  

Fanom sportu niedane było jednak odpocząć. Z końcem miesiąca wystartowały Igrzyska Olimpijskie w Paryżu. Ich otwarcie wzbudziło wiele kontrowersji, między innymi przez oprawę artystyczną, a temat “Igrzyska Olimpijskie” odnotował w Google Trends wzrost zainteresowania o +1 300%. Wyraźnie przybyło także wyszukiwań fraz takich jak “Letnie Igrzyska Olimpijskie 2024 w Paryżu” oraz “gimnastyka artystyczna olimpiada” (+4 300%). 

Co ciekawego jeszcze się działo? 

  • Znowu pojawiły się alerty pogodowe, tym razem ostrzegały one przed słońcem, hasło “ostrzeżenie o skrajnych upałach” odnotowało +3 700% wzrostu. 
  • W lipcu Polska wyszukiwała również frazę “jerzy stuhr” (wzrost popularności o +2 250%). Niestety związane było to z pożegnaniem aktora, który odszedł w wyniku choroby w rodzinnym Krakowie. Znany był z niejednej polskiej produkcji (między innymi filmów takich jak Seksmisja, Kingsajz, czy Kiler), a także desek teatrów w całym kraju. Młodsi widzowie mogą kojarzyć za to jego głos, którego użyczył Osłowi, wiernemu towarzyszowi pewnego ogra imieniem Shrek. 
  • Na popularności zyskało także hasło “jacek jaworek” (wzrost wyszukiwań o +2 150%). To właśnie 19 lipca odnaleziono ciało poszukiwanego od 2021 roku mężczyzny, który dopuścił się zbrodni na trzech osobach. Brutalne sprawy kryminalne niestety zwykle odbijają się sporym echem w mediach, co dało się zauważyć również w Google. 
  • W lipcu w rosnący trend weszło także zapytanie “kamala harris” (+ 1 350%). Związane było to z oficjalnym wycofaniem się Joe Bidena z wyścigu o fotel prezydencki Stanów Zjednoczonych na rzecz młodszej kandydatki demokratów. 

Olimpijski sierpień

Bez zaskoczeń, sierpień należał do Olimpiady. Wyszukań względem niej było nawet więcej niż w lipcu! Dla wspomnianej wyżej frazy “Letnie Igrzyska Olimpijskie 2024 w Paryżu” za lipiec Planer Słów Kluczowych zanotował 49 500 wpisanych fraz do Google, a w sierpniu aż 135 000. 

“Wspinaczka łączna olimpiada”, “pływanie artystyczne olimpiada”, “breaking na igrzyskach olimpijskich”, “żeglarstwo olimpiada i “szeremeta julia” – to właśnie według Polaków top 5 fraz, które najmocniej zyskały na popularności w sierpniu. Za nimi plasują się kolejne związane z innymi dyscyplinami wchodzącymi w skład Igrzysk Olimpijskich. Interesowaliśmy się także Igrzyskami Paraolimpijskimi, a w szczególności koszykówką na wózkach i lekkoatletyką podczas Paraolimpiady. 

osoby na IO - Paryż 2024
(od lewej) Rachael Gunn, Yusuf Dikec, Ewa Swoboda

Najciekawsze persony na Igrzyskach, jeśli chodzi o echo wywołane w mediach? Z pewnością należy wymienić Yusufa Dikec’a, tureckiego strzelca, który podchodząc do oddania strzału, zdziwił cały świat swoją pozą, stylem i zaskakującą nonszalancją. Jego występ stał się viralem w mediach społecznościowych. Podobny rozgłos (choć nie tak duży) zyskała również australijska tancerka, rywalizująca w dyscyplinie breakdance. Jej ruchy również wywołały dyskusję i szturmem zawojowały przestrzeń internetową. Na naszym krajowym rynku, najbardziej barwną personą, którą szczególnie interesowały się media, była Ewa Swoboda. Doczekała się ona nawet swojej własnej lalki Barbie! Tym samym polska biegaczka znalazła się wśród dziewięciu wyróżnionych w ten sposób sportsmenek.

Wrześniowe powodzie

Niestety tematem numer jeden we wrześniu, ze wzrostem wyszukiwań o +3 850% była “Powódź”. To właśnie we wrześniu przez nasz kraj przetoczył się front, który spowodował ogromne zniszczenia w wielu miejscach w Polsce.  Fraza “powodz” pobiła rekordy. To słowo Polacy wpisali do Google aż 3 350 000 razy“Powodz 2024” odnotowała wzrost popularności o +2 700%

W MBridge postanowiliśmy włączyć się w akcje pomocy osobom dotkniętym przez kataklizm. W związku z tym każdy członek zespołu otrzymał budżet 500 zł, który agencja przekazywała na wskazaną przez niego organizację charytatywną. Więcej o tym poczytasz w naszym poście na LinkedIn.

Post Powódz

Na początku jesieni interesowały nas nadal frazy związane z paraolimpiadą i obecnymi na niej dyscyplinami — szczególnie warto tutaj wspomnieć o haśle “trójbój siłowy paraolimpiada” (wzrost popularności o +2 200%). 

Największym zaskoczeniem rankingu ogólnych wyszukiwań jest bez wątpienia Oskar Picht, który we wrześniu odnotował wzrost popularności aż o 3 000%. To kolejny bohater Google Doodle, wynalazca maszyny do pisania dla osób niewidomych, o którym Google przypomniał 23 września.

Kategorię Zakupy zdominowały wyszukiwania dotyczące Dnia Chłopaka. Dokładniej szukaliśmy pomysłu na “prezent na dzień chłopaka”. 

Październik pod sztandarem skandalów

Ten miesiąc upłynął Polakom na śledzeniu życia celebrytów. Zdecydowanie informacją października pod tym kątem, była ta dotycząca tragicznej śmierci Liama Payne’a, jednego z członków istniejącego niegdyś zespołu One Direction. Wiadomość obiegła cały glob w błyskawicznym tempie i jak pokazuje Google Trends, Polacy również wyszukiwali newsów w tym temacie (wzrost popularności frazy “liam payne” o 4650%). 

W krajowym świecie show-biznesu wiodła fraza “budda” (+950% popularności), a to za sprawą obserwowanego przez ogromną rzeszę fanów YouTubera — Kamila L. Twórca internetowy o pseudonimie “Budda” został 14 października zatrzymany przez Centralne Biuro Śledcze Policji wraz z dziewięcioma innymi osobami. 

Pozostając w klimacie polskich gwiazd, kolejna afera dotyczyła Agnieszki Kaczorowskiej, co widać po wzroście popularności frazy “kaczorowska” (+450%). To właśnie w październiku, jak grom z jasnego nieba, do mediów trafiła informacja o rozstaniu aktorki z Maciejem Pelą. Cóż, jak przystało na skandal, temat był chodliwy, a portale plotkarskie prześmigiwały się w spekulacjach o powód. 

Słowami kluczowymi wartymi odnotowania w październiku były też “vulkan vegas” (+2 200%) oraz “vulkan casino” (+1 800%). Chociaż kasyno online funkcjonuje na rynku już od 8 lat, to właśnie w tym miesiącu znacznie częściej wpisywaliśmy związane z nimi frazy. 

Na koniec wyróżnijmy jeszcze temat “Halloween”, który odnotował wzrost popularności o +450%. 

Listopadowy miszmasz

Tendencja wyszukiwań w listopadzie nie była jednolita, ale już na tej podstawie można stwierdzić, że na świecie wiele się działo! 

Tematem miesiąca (w szczególności w kategorii Wydarzenia) były “Wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych” (+750% wzrostu popularności w wyszukiwaniach), które końcowo okazały się zwycięskie dla przedstawiciela republikanów. Sam prezydent elekt, również generował zainteresowanie. Temat “Donald Trump — Były prezydent Stanów Zjednoczonych” zyskał na popularności o 450%

W topce tematów znalazł się też oczywiście Czarny Piątek, a także hasło “narodowe swięto niepodległości” oraz frazy związane ze Szlachetną Paczką 2024, która w listopadzie startowała ze swoją akcją świąteczną. Black Friday był również tematem głównym w kategorii Zakupy. 

Co do kultury i rozrywki zapanował istny szał na punkcie serialu Arcane. W wyszukiwaniach w poszczególnych kategoriach odnotował on ponad kilka tysięcy procent wzrostu. Wśród fraz przebiło się także “spotify wrapped 2024”, które od lat staje się viralowym trendem, jeśli chodzi o udostępnianie swoich muzycznych podsumowań. Koniecznie trzeba także odnotować zainteresowanie frazą “FC Barcelona – Crvena Zvezda” związaną z jednym z meczów Ligi Mistrzów. 

Polskim akcentem na murawie był oczywiście Robert Lewandowski. Kapitan reprezentacji Polski strzelił podczas wspomnianego meczu 98. oraz 99. gola w Lidze Mistrzów. Przybliżyło go to do elitarnego grona piłkarzy, którzy mają na swoim koncie 100 bramek w Champions League. Finalnie Lewandowski osiągnął ten wynik w meczu Barcelony z francuską drużyną Brest. Tym sposobem dołączył do Leo Messiego oraz Cristiano Ronaldo, bo to właśnie oni, jako jedyni osiągnęli taki wynik w swojej karierze.

Zagraj w PoE 2 i nakarm psa w grudniu

W Mikołajki najbardziej interesowała nas premiera drugiej części Path od Excile. Gra komputerowa wydana przez Grinding Gear zdobyła wielki rozgłos wśród użytkowników, odnotowując wzrost trendu wyszukiwania o 1 300% i stając się tematem miesiąca.

Największy wolumen wzrostu osiągnęło jednak inne wyrażenie – fraza “nakarm psa z olx” urosła w grudniu aż o 2 800% (33 100 razy wpisane w Google)! Chodzi rzecz jasna o akcję charytatywną serwisu olx, która aktywizowała użytkowników do karmienia zwierzaków ze schronisk poprzez ich aplikację. Trudno o lepszy dowód na to, że Polacy mają wielkie serca.

Inne tematy, które interesowały nas w grudniu? To typowo okołoświąteczne zapytania takie jak:

  • Allegro 
  • Sylwester
  • Życzenia 
  • Wigilia Bożego Narodzenia 

W kategorii Sztuka i rozrywka licznie wpisywaliśmy hasło “kolędy polskie” (wzrost o +1 100%), choć nie tak często jak “squid game 2” i “marvel rivals”. Jednak kiedy najlepiej nadrabiać seriale, jak nie w przerwie świątecznej? A kolędy większość z nas doskonale zna! 

W MBridge zawsze zwracamy uwagę na wielokanałowość marketingu internetowego. Jeden obszar wpływa na drugi, a wypracowane efekty są dużo lepsze, gdy w strategii łączymy różne działania. Świetnie obrazuje to nagły wzrost wyszukiwań informacji na temat aktora, związanego z teatrami warszawskimi — Bohdana Łazuki. Co wywołało zawrotny wzrost popularności fraz “bohdan łazuka”, “łazuka”, “lazuka” w kategorii Wiadomości? Aktor wypowiedział się w popularnym podcaście “WojewódzkiKędzierski”, co poskutkowało natychmiastowym przeniesieniem zainteresowania z platform streamingowych do wyszukiwarki Google.

Podsumowanie

Na koniec zerknijmy na oficjalne podsumowanie Google dla Polski. Na stronie głównej witają nas trzy kategorie. 

Najbardziej zyskujące na popularności:

  1. Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej 2024
  2. Wybory w USA
  3. Budda
  4. TV Republika
  5. Wybory samorządowe 2024

Ludzie

  1. Budda
  2. Julia Szeremeta
  3. Donald Trump
  4. Hubert Hurkacz
  5. Lin Yu-Ting

Filmy

  1. Akademia Pana Kleksa
  2. Deadpool & Wolverine
  3. Saltburn
  4. Oppenheimer
  5. Diuna 2

Niezależnie od tego, czy patrzymy holistycznie, czy analizujemy każdy miesiąc osobno — poznaliśmy tematy, którymi Polacy żyli w 2024 roku (a już z pewnością te, o których głośno było w mediach). Teraz można tylko zastanawiać się, o czym napiszemy w styczniu 2026 roku, a Wam i sobie życzymy, aby dotyczyło to tylko pozytywnych wydarzeń!

Autorka tekstu

Zajmuje się marketingiem własnym firmy, a jej odpowiedzią na każde zadanie lub problem jest kreatywne podejście i towarzysząca pozytywna energia. Prywatnie fanka skandynawskich kryminałów oraz fantasy, wszelkich czworonogów, city break'ów i pilatesu.

Aleksandra Ziemba

Marketing Specialist

Udostępnij:

Możemy Ci pomóc w zakresie digital marketingu?

Porozmawiajmy!