MBridge – Marketing Experts nawiązuje współpracę z Towarzystwem „Więź”

W grudniu 2022 roku agencja MBridge – Marketing Experts rozpoczęła współpracę z Towarzystwem „Więź”. Priorytetem w działaniach prowadzonych przez MBridge jest zwiększenie widoczności serwisu Więź.pl w Google poprzez działania SEO oraz w ramach Google Ad Grants.

Za działania SEO dla Towarzystwa „Więź” – wydawcy serwisu Więź.pl, kwartalnika „Więź” oraz książek – odpowiedzialni są Aneta Zając – Junior SEO Specialist w MBridge – oraz Team Leader działu Maciej Orpik. Przy wsparciu zespołu SEO, Aneta i Maciej skoncentrują się przede wszystkim na optymalizacji witryny od strony technicznej, a także analizie konkurencji i fraz kluczowych, które mają odpowiedni potencjał zarówno pod kątem wyszukań, jak i celów „Więzi”.

W ramach naszej współpracy planujemy także działania z zakresu Google Ad Grants, za które odpowiedzialny będzie Piotr Świniarski – Performance Marketing Manager. Google Ad Grants to rozwiązanie, które pozwala promować istotne inicjatywy oraz organizacje NGO, a my, jako MBridge, zapewniamy wsparcie w dołączeniu do programu Google for Nonprofits oraz uruchomieniu i optymalizacji kampanii w ramach Ad Grants.

Koordynacją całego projektu po stronie MBridge zajmie się natomiast nasz Digital Strategist, Piotr Grabarczyk.

Jesteśmy pewni, że z odpowiednim zaangażowaniem obu stron będziemy w stanie osiągnąć zadowalające wyniki. MBridge posiada już doświadczenie w promowaniu wydawnictw, księgarni internetowych i fundacji. Każdy projekt traktujemy jednak indywidualnie i jesteśmy nastawieni na wdrażanie oraz testowanie skutecznych rozwiązań, tak aby osiągnąć zamierzone cele. Mamy nadzieję, że uda nam się zrealizować to, co zaplanowaliśmy, a nasz klient odnotuje znaczne wzrosty w wielu obszarach.

– mówi Maciej Orpik, SEO Team Leader w MBridge – Marketing Experts

„Więź” istnieje na polskiej mapie intelektualnej od 65 lat. Z perspektywy katolicyzmu otwartego na świat poruszamy najważniejsze problemy społeczno-polityczne, religijne i kulturalne. Jesteśmy świadomi, że digital marketing jest obecnie najlepszym sposobem na osiągnięcie sukcesu w internecie. Współpraca z MBridge wynika z naszej strategii dotarcia do jeszcze większej liczby nowych czytelników online. Jesteśmy pewni, że wszelkie działania wdrażane przez ekspertów agencji zagwarantują nam osiągnięcie planowanych wyników, a przez to owocną współpracę.

– dodaje Jakub Halcewicz-Pleskaczewski, redaktor naczelny Więź.pl


Towarzystwo „Więź” wydaje kwartalnik „Więź”, a także prowadzi serwis Więź.pl, Wydawnictwo Więź, a także think-tank Laboratorium „Więzi”.

Założycielem „Więzi” był Tadeusz Mazowiecki, obecnie kieruje nią Zbigniew Nosowski. Od pierwszego numeru czasopisma – wydanego w 1958 r. – „Więź” niezmiennie należy do grona najważniejszych polskich tytułów. Rzetelna i nieoczywista publicystyka „Więzi” pomaga wytrwać w Polsce pomimo polaryzacji, w świecie pomimo dezinformacji oraz w wierze pomimo kryzysu Kościoła. „Więź” jest platformą dialogu – mogą się w niej czuć bezpiecznie przedstawiciele różnych nurtów ideowych obecnych w debacie publicznej.


MBridge – Marketing Experts to polska agencja marketingowa, obecna na rynku od 2016 r., która zajmuje się projektowaniem i realizacją strategii marketingowych w internecie. Głównymi specjalizacjami MBridge są obszary takie jak: SEO, SEM, content marketing, analityka internetowa, social ads, CRM, performance UX oraz doradztwo strategiczne z zakresu marketingu online. MBridge realizuje obecnie działania dla takich klientów jak: Smyk, MediaMarkt, Netia, Signify czy Unilever.

Możemy Ci pomóc?

Porozmawiajmy!

Udostępnij:

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *