Jak aktywność Lidla i Biedronki przekłada się na ich popularność w sieci?

Sieci handlowe należą do reklamodawców, którzy przeznaczają bardzo wysokie kwoty na reklamę w mediach tradycyjnych. Do zdecydowanych liderów należą dwa najpopularniejsze dyskonty spożywcze — Lidl oraz Biedronka.

Dariusz Balcer, CEO w MBridge – Marketing Experts dla portalspozywczy.pl dokonał analizy komunikacji reklamowej marek jednakowo w mediach tradycyjnych oraz internetowych. Ponadto wskazał, jakie strategie pozyskiwania ruchu mogą okazać się tymi skutecznymi oraz, który dyskont jest niekwestionowanym liderem działań w internecie. 

Całość materiału dostępna pod linkiem.

 

Skontaktuj się z nami

mbridge@mbridge.pl

Możemy Ci pomóc?

Porozmawiajmy!

Udostępnij:

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *