Efektywne metody promocji sklepów internetowych

Osoby stawiające pierwsze kroki w rozwijaniu swojego biznesu internetowego zazwyczaj mają problem z doborem właściwej metody promocji. Kluczem do efektywnego promowania jest odpowiedni wybór narzędzi dopasowany do naszego budżetu oraz specyfiki branży.

Piotr Świniarski, Performance Marketing Manager w MBridge – Marketing Experts dla portalu Makretingprzykawie.pl opisał kilka metod, które stosowane w odpowiedni sposób zapewne przełożą się na wyniki sprzedażowe w e-commerce m.in.:

    • Google Ads

 

    • Facebook Ads

 

    • systemy afiliacyjne

 

  • porównywarki cenowe.

Cały materiał dostępny pod linkiem.

Interesuje Cię podobna tematyka? Przeczytaj o kompozycji 7P.

 

Skontaktuj się z nami

mbridge@mbridge.pl

Możemy Ci pomóc?

Porozmawiajmy!

Udostępnij:

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *