Jak skutecznie zwiększyć sprzedaż w porównywarce Ceneo.pl?

Joanna Kasiedczak,

Ceneo.pl to najpopularniejsza polska porównywarka cen, która funkcjonuje od 2005 r. Według danych Ceneo już co 8 transakcja w polskich e-sklepach odbywa się za pośrednictwem serwisu. Jak podaje PBI w październiku 2018 r. z usług porównywarki skorzystało ponad 10 mln użytkowników.

Serwis jest istotnym źródłem ruchu dla sklepów internetowych, oferuje nie tylko możliwość pojawienia się w swoich flagowych rankingach cen danego produktu, ale również wiele innych  form promocji. Jedną z nich jest licytowanie wybranych kategorii lub produktów, które przyczynią się do wzrostu widoczności naszych ofert na tle konkurencji. Kolejnym skutecznym elementem może być umieszczenie tekstów promocyjnych przy produktach na listingu, co zwiększy widoczności naszych ofert i tym samym liczbę pozyskanych kliknięć.

O szczegółach działań, jakie warto wdrożyć na Ceneo.pl, aby pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż możecie przeczytać w artykule na portalu Marketing przy kawie.

W materiale nasz Performance Marketing Manager Piotr Świniarski omawia kilka istotnych elementów, które przyczynią się do wzrostu sprzedaży w e-sklepach:

  • Jakie działania powinniśmy wdrożyć jako pierwsze?
  • Jak odpowiednio licytować wybrane kategorie?
  • Licytowanie wybranych produktów – opłaca się czy nie?
  • Czy warto umieszczać informację o promocjach przy produktach na listingu?

Całość artykułu znajdziecie pod linkiem.

Joanna Kasiedczak

Joanna Kasiedczak

PR Specialist w MBridge – Marketing Experts. Odpowiada za działania komunikacyjne oraz wizerunkowe. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Z branżą public relations związana od trzech lat. Wcześniej doświadczenie zdobywała w agencjach Walk PR oraz Clear Communication Group.