Rzeczpospolita: Sezonowość działalności utrudnia biznesy na rynku e-commerce

Julia Piklikiewicz,

Branża e-commerce jest narażona na wpływ sezonowości jeszcze bardziej niż handel tradycyjny. W zależności od oferowanego asortymentu można wyróżnić okresy, które pomagają w sprzedaży lub hamują jej dynamikę.

Podczas tworzenia strategii marketingowej biznesu internetowego niezbędna jest wiedza na temat sezonowości. Dzięki niej będziemy w stanie utrzymać sprzedaż w sklepie na wysokim poziomie przez cały rok. W materiale dla gazety „Rzeczpospolita” Maciej Brożonowicz, COO w MBridge – Marketing Experts, odpowiada na takie pytania jak:

  •     które okresy w kalendarzu e-commerce sprzyjają sprzedaży?
  •     jak właściciele sklepów oferujących sezonowe produkty będą w stanie utrzymać ruch na stronie przez cały rok?
  •       jaki wpływ na sprzedaż online ma pogoda czy dni tygodnia?

Całość artykułu przeczytacie również w wersji internetowej pod linkiem.

Julia Piklikiewicz

Julia Piklikiewicz

Junior PR Specialist w MBridge - Marketing Experts. Zajmuje się tworzeniem i redagowaniem treści eksperckich oraz wyszukiwaniem i analizą informacji. Pasjonatka hodowania roślin parapetowych.