Rzeczpospolita: Sezonowość działalności utrudnia biznesy na rynku e-commerce

Branża e-commerce jest narażona na wpływ sezonowości jeszcze bardziej niż handel tradycyjny. W zależności od oferowanego asortymentu można wyróżnić okresy, które pomagają w sprzedaży lub hamują jej dynamikę.

Podczas tworzenia strategii marketingowej biznesu internetowego niezbędna jest wiedza na temat sezonowości. Dzięki niej będziemy w stanie utrzymać sprzedaż w sklepie na wysokim poziomie przez cały rok. W materiale dla gazety „Rzeczpospolita” Maciej Brożonowicz, COO w MBridge – Marketing Experts, odpowiada na takie pytania jak:

  •     które okresy w kalendarzu e-commerce sprzyjają sprzedaży?
  •     jak właściciele sklepów oferujących sezonowe produkty będą w stanie utrzymać ruch na stronie przez cały rok?
  •       jaki wpływ na sprzedaż online ma pogoda czy dni tygodnia?

Całość artykułu przeczytacie również w wersji internetowej pod linkiem.

 

Skontaktuj się z nami

mbridge@mbridge.pl

Możemy Ci pomóc?

Porozmawiajmy!

Udostępnij:

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *