Rzeczpospolita: Ścieżka zakupowa klienta online

Joanna Kasiedczak,

Internet przejmuje uwagę Polaków na wielu płaszczyznach. Wzrost popularności możemy przede wszystkim zobaczyć w branży handlowej. Społeczeństwo coraz częściej decyduje się na zakupy w sklepach internetowych, rezygnując tym samym z tak częstego odwiedzania stacjonarnych punktów.

Dynamiczne zmiany m.in. wymusiły na specjalistach ds. marketingu zmiany w planowaniu działań marketingowych. Dariusz Balcer, CEO w MBridge — Marketing Experts w materiale dla Rzeczpospolita opisuje m.in.:

  • jakie zmiany należy wprowadzić do strategii, aby sprostać wymaganiom klienta online,
  • czym się wyróżnia klasyczna ścieżka zakupowa,
  • jak obecnie wygląda ścieżka zakupowa klienta online.

Materiał dostępny pod linkiem.

 

Joanna Kasiedczak

Joanna Kasiedczak

PR Specialist w MBridge – Marketing Experts. Odpowiada za działania komunikacyjne oraz wizerunkowe. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Z branżą public relations związana od trzech lat. Wcześniej doświadczenie zdobywała w agencjach Walk PR oraz Clear Communication Group.