Rzeczpospolita: Ścieżka zakupowa klienta online

Internet przejmuje uwagę Polaków na wielu płaszczyznach. Wzrost popularności możemy przede wszystkim zobaczyć w branży handlowej. Społeczeństwo coraz częściej decyduje się na zakupy w sklepach internetowych, rezygnując tym samym z tak częstego odwiedzania stacjonarnych punktów.

Dynamiczne zmiany m.in. wymusiły na specjalistach ds. marketingu zmiany w planowaniu działań marketingowych. Dariusz Balcer, CEO w MBridge — Marketing Experts w materiale dla Rzeczpospolita opisuje m.in.:

    • jakie zmiany należy wprowadzić do strategii, aby sprostać wymaganiom klienta online,

 

    • czym się wyróżnia klasyczna ścieżka zakupowa,

 

  • jak obecnie wygląda ścieżka zakupowa klienta online.

Materiał dostępny pod linkiem.

Chcesz spojrzeć na proces sprzedażowy w perspektywy klienta? Przeczytaj o marketingu mix 4P, by poznać koncepcję 4C.

 

Skontaktuj się z nami

mbridge@mbridge.pl

Możemy Ci pomóc?

Porozmawiajmy!

Udostępnij:

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *