Porównywarki cenowe – w jaki sposób mogą przyczynić się do wzrostu sprzedaży?

Julia Piklikiewicz,

Porównywarki cen cieszą się w Polsce coraz większą popularnością. Z tego powodu warto rozważyć włączenie ich optymalizacji w strategię marketingową firmy.

Według danych Mobile Institute z 2018 r. już 30% polskich konsumentów korzysta z porównywarek cenowych w procesie zakupowym. Dariusz Balcer, CEO w MBridge – Marketing Experts, w materiale dla portalu Internetstandard.pl omawia specyfikę marketingu w porównywarkach. W artykule znajdziecie odpowiedzi na pytania:

  • Dlaczego warto prowadzić działania w porównywarkach?
  • W jaki sposób można zwiększyć rentowność działań na Ceneo?

Cały materiał znajdziecie pod linkiem.

Julia Piklikiewicz

Julia Piklikiewicz

Junior PR Specialist w MBridge - Marketing Experts. Zajmuje się tworzeniem i redagowaniem treści eksperckich oraz wyszukiwaniem i analizą informacji. Pasjonatka hodowania roślin parapetowych.