Porównywarki cenowe – w jaki sposób mogą przyczynić się do wzrostu sprzedaży?

Porównywarki cen cieszą się w Polsce coraz większą popularnością. Z tego powodu warto rozważyć włączenie ich optymalizacji w strategię marketingową firmy.

Potrzebujesz wsparcia we wdrożeniu i konfiguracji consent mode v2?

Według danych Mobile Institute z 2018 r. już 30% polskich konsumentów korzysta z porównywarek cenowych w procesie zakupowym. Dariusz Balcer, CFO w MBridge – Marketing Experts, w materiale dla portalu Internetstandard.pl omawia specyfikę marketingu w porównywarkach. W artykule znajdziecie odpowiedzi na pytania:

    • Dlaczego warto prowadzić działania w porównywarkach?
    • W jaki sposób można zwiększyć rentowność działań na Ceneo?

Cały materiał znajdziecie pod linkiem.

 

Skontaktuj się z nami

mbridge@mbridge.pl

Możemy Ci pomóc?

Porozmawiajmy!

Udostępnij:

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *