MBridge rozpoczyna współpracę z portalem grupy Unilever – Cleanipedia.com

Joanna Kasiedczak,

Agencja marketingowa MBridge – Marketing Experts nawiązała współpracę z Cleanipedia.com. To należący do grupy Unilever portal o globalnym zasięgu, dla którego MBridge realizuje działania na polskim rynku.

Od lipca 2019 roku MBridge odpowiada za prowadzenie działań z zakresu SEO. Głównym celem współpracy jest zwiększenie widoczności treści zamieszczonych na stronie Cleanipedia.com w  organicznych wynikach wyszukiwarki Google. Za działania po stronie agencji odpowiada SEO Manager – Tomasz Klusek.

Cleanipedia.com to globalny portal należący do grupy Unilever, światowego lidera branży FMCG. Oferuje treści poradnikowe – artykuły i materiały video – z kategorii „Homecare”, wśród których internauci znajdą skuteczne wskazówki dotyczące sprzątania domu i pielęgnacji ubioru. Na Cleanipedia.com dostępne są również porady na temat zrównoważonego rozwoju, planowania rodzinnego budżetu oraz ekologicznych rozwiązań, które warto wprowadzić w swoim gospodarstwie domowym. Portal jest wspierany przez takie marki, jak Cif, Domestos, Sunlight czy Surf.

Chcemy, aby Cleanipedia odpowiadała na wszystkie potrzeby użytkowników – zarówno wtedy, gdy szukają natychmiastowej pomocy dotyczącej usunięcia uporczywych zabrudzeń, jak i wtedy, gdy planują remont, sprzątanie całego gospodarstwa domowego lub przeprowadzkę. Zależy nam również, aby Cleanipedia miała realny wpływ na otaczający na świat, dlatego wciąż aktualizujemy kategorię porad związanych z recyklingiem, ekologicznymi rozwiązaniami i zrównoważonym rozwojem. Mamy świadomość, że w czystym domu po prostu żyje się lepiej i ta idea przyświeca naszemu serwisowi. – mówi Tomasz Smolewski, Brand Manager Sunlight w Unilever.

Joanna Kasiedczak

Joanna Kasiedczak

PR Specialist w MBridge – Marketing Experts. Odpowiada za działania komunikacyjne oraz wizerunkowe. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Z branżą public relations związana od trzech lat. Wcześniej doświadczenie zdobywała w agencjach Walk PR oraz Clear Communication Group.