MBridge nawiązuje współpracę z ecommerce’ami Intymna.pl i Ohso.pl

MBridge - Marketing Experts,

Od początku października 2020 roku agencja interaktywna MBridge – Marketing Experts odpowiada za prowadzenie działań digital marketingowych (SEO oraz Performance Marketing) dla sklepów Intymna.pl oraz Ohso.pl – dwóch największych platform e-commerce spółki Grupa Modne Zakupy Sp. z o. o.

W ramach współpracy agencja interaktywna będzie odpowiedzialna zarówno za działania SEO, jak i promocję produktów z oferty obu sklepów za pośrednictwem Facebook Ads i Google Ads. Podstawowym celem działań jest zwiększenie ruchu na stronie oraz wzrost sprzedaży. Ze strony agencji działania SEO nadzoruje Maciej Orpik, SEO Specialist w MBridge – Marketing Experts, natomiast za działania performance marketingowe odpowiada Piotr Świniarski, Performance Marketing Manager w MBridge – Marketing Experts.

Intymna.pl to lider polskiego e-commerce w segmencie bielizny, Ohso.pl to z kolei dynamicznie rozwijająca się platforma modowa. Oba sklepy były wielokrotnie nagradzane i doceniane przez klientów. To przestrzeń stworzona z myślą o kobietach i ich potrzebach. Mogą wybierać pośród najmodniejszych modeli odzieży i bielizny, a następnie – dzięki wspólnemu koszykowi – zrealizować zamówienie w jednym ze sklepów bez konieczności dzielenia wysyłki.

MBridge - Marketing Experts

MBridge - Marketing Experts

Polska agencja marketingowa, obecna na rynku od 2016 r., która zajmuje się projektowaniem i realizacją strategii marketingowych w internecie. Specjalizuje się w SEO, SEM, content marketingu, analityce internetowej, social ads, CRM, performance UX oraz doradztwie strategicznym z zakresu marketingu online. Obecnie realizuje działania m.in. dla Unilever, Smyk, MediaMarkt, Netia, Signify, Recman.