Fraud Blocker Opinie Google – czym są i jak z nich korzystać? | Słownik mbridge

Opinie Google

Czy odwiedziłeś kiedyś restaurację, która na tyle zachwyciła cię serwowanymi daniami, że po powrocie do domu (a nawet jeszcze przed nim) miałeś ochotę nagrodzić ją największą ilością gwiazdek i polecić ją wszystkim znajomym? Jeśli tak, bardzo możliwe, że twoim pierwszym wyborem były opinie Google. Dlaczego warto z nich korzystać, gdy prowadzisz własną działalność i oferujesz usługi lub produkty? Mogą ci one pomóc nie tylko w budowaniu relacji z klientami i uwiarygodnieniu działań, ale też zwiększyć konwersje.

Opinie Google – co to? Jak z nich korzystać?

Opinie Google to rekomendacje i oceny, które klienci danej firmy mogą pozostawić w jej wizytówce. Są one wyświetlane również w Google Maps oraz wynikach wyszukiwania. Składają się z oceny w pięciostopniowej skali wyrażonej gwiazdkami i (nieobowiązkowego) opisu doświadczeń klienta. Opinie Google możemy podzielić na trzy rodzaje:

  • pozytywne,
  • negatywne,
  • nieautentyczne – te negatywne często wystawiane są przez konkurencję, gdy zaś przeważają pozytywne, istnieje ryzyko, że zostały opłacone.

Jeśli uważasz, że w opiniach Google pojawił się nieautentyczny komentarz, powinieneś go zgłosić do weryfikacji – Google dba o to, aby rekomendacje były jak najbardziej wiarygodne.

Jaki wpływ mogą mieć opinie Google?

Dbanie o wizerunek to jeden z ważniejszych elementów twojej obecności w sieci. Im wyższa ocena, tym chętniej potencjalni klienci skorzystają z oferowanych przez ciebie usług i produktów. Wykorzystaj więc opinie Google do promocji firmy! Jak zacząć? Możesz użyć ich jako testimoniali w kampanii reklamowej. Aby budować pozytywne relacje z klientami, możesz też odpowiadać na recenzje – na przykład podziękować za ocenę i zaprosić do ponownego skorzystania z twoich usług.

Czy zdarzyło Ci się otrzymać negatywną opinię w Google? Dowiedz się, jak reagować na nieprzychylne komentarze

Skontaktuj się z nami

mbridge@mbridge.pl