Marketing internetowy jest Twoją pasją? Cechuje Cię podejście analityczne i trafność w wyciąganiu wniosków? Masz praktyczną wiedzę z obszaru performance marketingu? Sprawdź naszą ofertę!
- Do Twoich zadań należeć będzie m.in.:
- przygotowywanie i realizowanie strategii SEM dla klientów (B2C, B2B),
- przygotowywanie audytów oraz ofert dla nowych klientów,
- prowadzenie i optymalizacja kampanii w Google Ads oraz Meta Ads,
- kontakt z klientami,
- przygotowywania raportów z prowadzonych działań,
- monitoring efektywności prowadzonych działań.
- Dodatkowo:
- współudział w tworzeniu merytorycznych treści z zakresu performance marketingu na naszego bloga i serwisy zewnętrzne,
- współudział w rozwijaniu działu w zakresie wewnętrznych rozwiązań automatyzujących.
- Oczekujemy od Ciebie:
- doświadczenia w pracy agencyjnej na podobnym stanowisku – minimum 2 lata,
- umiejętności analitycznych i wyciągania trafnych wniosków,
- doświadczenia w kontakcie z klientami,
- poczucia odpowiedzialności,
- znajomości Google Ads oraz Meta Ads,
- podstawowej znajomości Linkedin Ads (mile widziane),
- umiejętności pracy w zespole i komunikacji,
- dobrej organizacji pracy,
- chęci dzielenia się wiedzą z resztą Zespołu.
- Oferujemy:
- współpracę w oparciu o kontrakt B2B lub Umowę o Pracę (to Ty decydujesz),
- współtworzenie pięcioosobowego działu Performance Marketingu,
- realną możliwość wpływu na rozwój firmy,
- elastyczne godziny pracy, dostosowane do indywidualnych potrzeb,
- możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce, ale również pracy z siedziby jeśli tego chcesz – nasz Zespół sam decyduje o tym, kiedy pojawia się biurze,
- dostęp do naszej firmowej biblioteczki,
- wewnętrzne szkolenia z obszaru marketingu organizowane w miarę potrzeb,
- dopłatę do karty Multisport oraz opieki medycznej,
- możliwość uczestnictwa w lekcjach języka angielskiego,
- premie za polecenia pracownicze,
- roczny budżet szkoleniowy.
Od czasu do czasu również firmowe integracje na żywo w Warszawie 🙂
Musisz też wiedzieć, że nasz Zespół pytany o to, co ceni w MBridge, najczęściej odpowiada, że zaufanie, jakim jest darzony, wzajemny szacunek do siebie oraz elastyczność w podejściu do pracy.
Dlaczego warto dołączyć do MBridge?
Rozwojowe projekty
Pracujemy nad tym, co jest ważne dla naszych klientów. Realizujemy działania w różnych kanałach digital, a do strategii zawsze pochodzimy holistycznie, przez co każdy projekt pozwala Ci na rozwój umiejętności i wykorzystanie wiedzy w praktyce!
Elastyczne podejście
Od gotowych schematów wolimy podejmowanie indywidualnych działań. Proponujemy naszym klientom dopasowane rozwiązania, mając na uwadze cele i realny budżet, a Ty możesz działać w kreatywny i innowacyjny sposób!
Kompleksowe działania
Nie działamy pochopnie. Choć intuicja jest dla nas ważna, stale bazujemy na danych i analizujemy to co robimy, koncentrując się na wynikach i realnym wsparciu biznesów.
Spróbuj i dołącz do nas!
Brzmi interesująco? Wyślij CV za pomocą formularza!
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez MBridge Sp. z o.o. z siedzibą przy ulicy Bukowińskiej 22B, 02-703 Warszawa, NIP 5213734384, Regon 364371289.
Zapoznaj się z pełną informacją na ten temat dostępną pod linkiem: www.mbridge.pl/rekrutacja oraz w polityce prywatności.
Przesyłając swoje dane akceptujesz warunki przedstawione powyżej.