Ta rekrutacja dobiegła końca! Sprawdź dostępne oferty lub skontaktuj się!
Chcesz rozpocząć swoją przygodę z SEO i analityką internetową? Od środka przekonać się jak konkretne działania przekładają się na efekty w SEO? Dołącz do naszego Programu Stażowego i rozwijaj się pod okiem naszych ekspertów, pracując nad projektami dla największych marek w Polsce oraz za granicą.
Czego się możesz spodziewać?

- bieżące wsparcie działu SEO w realizowanych działaniach
- analizowanie danych i wyciąganie wniosków
- research w internecie
- tworzenie treści na potrzeby pozycjonowania
- nieustanna nauka i wyciąganie wniosków z podejmowanych działań
- przygotowywanie raportów z prowadzonych działań
- umiejętność wyszukiwania informacji
- umiejętności nawiązywania kontaktów i dbania o dobre relacje
- umiejętności pracy w zespole i koordynowania własnych działań
- podstawowej wiedzy z zakresu SEO i tworzenia stron internetowych
- umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
- zainteresowania marketingiem internetowym, w szczególności zagadnieniami związanymi z SEO
- dobrej organizacji pracy i dokładności przy wykonywaniu zadań
- chęci szybkiego uczenia się i dociekliwości
- płatny, 3-miesięczny staż, podczas którego nauczymy Cię podstaw w SEO na podstawie działań dla największych marek w Polsce i za granicą
- udział w szkoleniach z zakresu SEO, reklamy oraz analityki internetowej
- elastyczne godziny pracy (dopasowanie godzin pracy do zajęć na uczelni)
- przyjazne biuro przy Metrze Wilanowska, a w nim napoje i świeże owoce
- dostęp do specjalistycznej literatury marketingowej oraz biznesowej
- możliwość stałego zatrudnienia na stanowisku Młodszego Specjalisty ds. SEO
Przeczytaj więcej o naszym programie na www.mbridge.pl/staz
- SEO onsite – optymalizacja techniczna
- SEO onsite – content
- SEO onsite – analityka internetowa
- SEO offsite – linkbuilding
Jak wygląda proces rekrutacji?
KROK I
Analiza CV
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ >
Weryfikujemy CV pod kątem wymaganego doświadczenia i kompetencji, które są dla nas ważne. Zapoznajemy się z każdą sekcją krok po kroku, mając na uwadze znalezienie jak najlepszych kandydatów i kandydatek.
KROK II
Rozmowa rekrutacyjna
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ >
Spotkanie z Anią - naszą HR Managerką. To rozmowa, podczas której zadajemy pytania zarówno o dotychczasowe doświadczenie, jak i aspekty okołostanowiskowe. Rozmawiamy o wszystkim, co jest dla nas istotne przy pierwszym spotkaniu.
To także przestrzeń na Twoje pytania dotyczące tego, jak wygląda praca w naszej agencji. Chętnie poznamy Twoje oczekiwania i dowiemy się, czego nie preferujesz w miejscu pracy.
KROK III
Zadanie rekrutacyjne
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ >
Po pierwszym spotkaniu poprosimy Cię o wykonanie zadania rekrutacyjnego, choć musimy to zaznaczyć - część naszych rekrutacji nie zakłada zadania, ale w zamian za to odbywamy trzy rozmowy zamiast dwóch.
Zadanie jest związane z codziennymi obowiązkami na stanowisku, na które prowadzona jest rekrutacja. Może dotyczyć realizacji części projektu, pliku do opracowania lub znalezienia właściwego rozwiązania określonego problemu. Celem zadania jest zweryfikowanie sposobu myślenia i umiejętności radzenia sobie z potencjalnymi wyzwaniami.
KROK IV
2. rozmowa rekrutacyjna
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ >
Spotkanie z bezpośrednim przełożonym. W tym kroku koncentrujemy się przede wszystkim na Twojej wiedzy, umiejętnościach i doświadczeniu. W czasie tego spotkania chcemy zweryfikować, czy poziom wiedzy aplikującej do nas osoby, jest dla nas odpowiedni.

Anna Bielat
HR Manager
Rekrutacja to nie tylko przesłanie CV i weryfikacja mocnych i słabych stron podczas rozmowy kwalifikacyjnej. To przede wszystkim wspólny cel, chociaż widziany różnymi oczami. Dlatego z jednej strony zależy nam na tym, by osoba, która do nas dołączy, spełniała nasze założenia, które wskazujemy do każdej rekrutacji z osobna, ale chcemy też, by to jacy jesteśmy jako Zespół, jakie wartości są dla nas istotne, na co stawiamy w codziennej współpracy, również było tym, czego szukają kandydaci. Właśnie dlatego podczas naszych procesów rekrutacyjnych stawiamy nie na jednostronny wywiad, a dialog. Zaczynając od ogłoszeń, w których staramy się jak najlepiej przekazać informacje o danym stanowisku, aż po rozmowy kwalifikacyjne, podczas których opowiadamy o tym, jak to jest pracować w mbridge oraz dajemy przestrzeń na zadawanie pytań, na które chętnie odpowiadamy. Rekrutacja to ważny krok na drodze do zatrudnienia, którego nie traktujemy jako odhaczenie jednego z zadań na liście. Rekrutacja to czas, w którym chcemy poznać, ale i dać się poznać, po to by na końcu tego procesu obie strony mogły z radością powiedzieć "cieszę się, że możemy razem współpracować.
Sprawdź, kto tworzy nasz zespół

















Dlaczego warto z nami współpracować?
Projekty, które Cię rozwijają
Pracujemy nad tym, co jest ważne dla naszych klientów. Realizujemy działania w różnych kanałach digital, a do strategii zawsze pochodzimy holistycznie, przez co każdy projekt pozwala Ci na rozwój umiejętności i wykorzystanie wiedzy w praktyce!
Elastyczne podejście
Od gotowych schematów wolimy podejmowanie indywidualnych działań. Proponujemy naszym klientom dopasowane rozwiązania, mając na uwadze cele i realny budżet, a Ty możesz działać w kreatywny i innowacyjny sposób!
Kompleksowe działania
Nie działamy pochopnie. Choć intuicja jest dla nas ważna, stale bazujemy na danych i analizujemy to co robimy, koncentrując się na wynikach i realnym wsparciu biznesów.
Musisz też wiedzieć, że nasz Zespół pytany o to, co ceni w MBridge, najczęściej odpowiada, że zaufanie, jakim jest darzony, wzajemny szacunek do siebie oraz elastyczność w podejściu do pracy.
Dołącz do naszego zespołu!
Wypełnij formularz, wyślij do nas swoje CV i porozmawiajmy.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez mbridge sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Bukowińskiej 22B, 02-703, Warszawa, NIP 5213734384, Regon 364371289.
Zapoznaj się z pełną informacją na ten temat dostępną pod linkiem: www.mbridge.pl/rekrutacja oraz w polityce prywatności.