Młodszy specjalista ds. SEM
MBridge - Marketing Experts
Dołącz do zespołu agencji interaktywnej MBridge i pracuj wspólnie z ekspertami marketingu online nad efektywnymi kampaniami dla naszych Klientów. Bierz czynny udział w działaniach związanych z marketingiem efektywnościowym dla największych klientów w Polsce i za granicą.
Do Twoich zadań należeć będzie m.in.:
- współudział w przygotowaniu i realizowaniu strategii SEM dla serwisów i sklepów internetowych
- prowadzenie i optymalizacja kampanii w Google Adwords, Facebook Ads
- audyty i przygotowywanie ofert dla nowych klientów
- prowadzenie projektów rozwijających wiedzę i kompetencje zespołu
- bezpośrednia współpraca z klientami MBridge
- przygotowywanie raportów z prowadzonych działań
Od idealnego Kandydata oczekujemy:
- doświadczenia w prowadzeniu kampanii reklamowych z wykorzystaniem Google Adwords
- opanowania analizy wyników z wykorzystaniem Google Analytics
- umiejętności wyciągania wniosków i ich praktycznego wykorzystania
- sprawnej pracy w zespole i koordynowania własnych działaniach
- aktywnego działania nastawionego na poprawę efektów
- stałego rozwoju i obserwacji trendów branżowych
- zainteresowania marketingiem internetowym, w szczególności zagadnieniami SEM
- dobrej organizacji pracy i skrupulatności w podejmowanych działaniach
Oferujemy:
- nieustanny rozwój zawodowy pod okiem doświadczonych ekspertów
- udział w ciekawych projektach dla największych marek w Polsce i za granicą
- prywatną opiekę medyczną i elastyczne godziny pracy
- współpracę w swobodnej, przyjaznej atmosferze
- przyjazne biuro z ogródkiem a w nim napoje i świeże owoce
Brzmi interesująco? Wyślij CV na adres mbridge@mbridge.pl
Rekrutacja na to stanowisko została zakończona. Zapraszamy do przesłania CV na potrzeby przyszłych rekrutacji w naszej agencji.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby procesu rekrutacji przez MBridge Sp. z o.o. Zapoznaj się z pełną informacją na ten temat dostępną pod tym linkiem.
MBridge - Marketing Experts
Polska agencja marketingowa, obecna na rynku od 2016 r., która zajmuje się projektowaniem i realizacją strategii marketingowych w internecie. Specjalizuje się w SEO, SEM, content marketingu, analityce internetowej, social ads, CRM, performance UX oraz doradztwie strategicznym z zakresu marketingu online. Obecnie realizuje działania m.in. dla Unilever, Smyk, MediaMarkt, Netia, Signify, Recman.