Junior Web Analyst

MBridge - Marketing Experts

Dołącz do zespołu agencji interaktywnej MBridge i pracuj wspólnie z ekspertami marketingu online nad efektywnymi kampaniami dla naszych Klientów. Bierz czynny udział w działaniach związanych z marketingiem efektywnościowym dla największych klientów w Polsce i za granicą.

Tylko w 2021 wygenerowaliśmy dla naszych Klientów ponad 176 000 000 sesji z google / organic oraz zarządzaliśmy budżetami marketingowymi w wysokości ponad 13 000 000 zł. Wszystkie nasze działania wygenerowały dla naszych Klientów e-commerce ponad 1 184 000 000 zł przychodu.

Skala naszych działań wymaga od nas zaawansowanych rozwiązań analitycznych – dołącz do nas aby je współtworzyć. Sprawdź także podsumowanie 2021 w MBridge oraz case study z naszych projektów.

Do Twoich zadań należeć będzie m.in.:

  • Udział w przygotowywaniu planów wdrożenia Google Analytics,
  • Wdrożenia Google Analytics i innych skryptów śledzących przy pomocy Google Tag Managera,
  • Audyty wdrożeń i konfiguracji narzędzi,
  • Analiza danych z różnych narzędzi analitycznych,
  • Przygotowywanie raportów w Data Studio,
  • Przeprowadzanie testów A/B witryn internetowych,
  • Współpraca z klientami oraz działami wewnętrznymi firmy,
  • Nieustanny rozwój kompetencji web analitycznych.

Od idealnego Kandydata oczekujemy:

  • Doświadczenia we wdrażaniu Google Analytics przy użyciu Google Tag Managera,
  • Sprawnego poruszania się po Google Analytics ,
  • Doświadczenia w tworzeniu raportów w Data Studio lub innych podobnych narzędziach,
  • Sprawnego korzystania z MS Excel,
  • Podstawowej znajomości Google Tag Managera,
  • Znajomości JavaScript, HTML i CSS na podstawowym poziomie,
  • Dobrej znajomość języka angielskiego,
  • Umiejętności samodzielnego poszukiwania rozwiązań,
  • Umiejętności wyciągania wniosków,
  • Dobrej organizacji pracy i proaktywności.

Mile widziane – podstawowa styczność lub chęć do poznania:

  • Podstaw SQL, R lub Python,
  • Pracy z BigQuery,
  • Zagadnień Consent Mode,
  • Wdrażania analityki po stronie serwera,
  • Zainteresowanie marketingiem i UX,
  • Planowanie i przeprowadzanie testów A/B.

Oferujemy:

  • Pracę dla największych polskich marek, na dużych zbiorach danych, głównie z obszaru e-commerce,
  • Przyjazną, nieformalną atmosferę,
  • Kameralne biuro w pobliżu metra Wilanowska,
  • Dofinansowanie nauki angielskiego, karty Multisport i ubezpieczenia Medicover,
  • Możliwość pracy zdalnej,
  • Możliwość wpływania na rozwój działu i realizacji własnych pomysłów,
  • Elastyczne godziny pracy.

Brzmi interesująco?

Wyślij CV na adres mbridge@mbridge.pl

Rekrutacja na to stanowisko została zakończona. Zapraszamy do przesłania CV na potrzeby przyszłych rekrutacji w naszej agencji.

Twoje dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby procesu rekrutacji przez MBridge Sp. z o.o. Zapoznaj się z pełną informacją na ten temat dostępną pod tym linkiem.

MBridge - Marketing Experts

MBridge - Marketing Experts

Polska agencja marketingowa, obecna na rynku od 2016 r., która zajmuje się projektowaniem i realizacją strategii marketingowych w internecie. Specjalizuje się w SEO, SEM, content marketingu, analityce internetowej, social ads, CRM, performance UX oraz doradztwie strategicznym z zakresu marketingu online. Obecnie realizuje działania m.in. dla Unilever, Smyk, MediaMarkt, Netia, Signify, Recman.