Junior Web Analyst
MBridge - Marketing Experts
Dołącz do zespołu agencji interaktywnej MBridge i pracuj wspólnie z ekspertami marketingu online nad efektywnymi kampaniami dla naszych Klientów. Bierz czynny udział w działaniach związanych z marketingiem efektywnościowym dla największych klientów w Polsce i za granicą.
Tylko w 2021 wygenerowaliśmy dla naszych Klientów ponad 176 000 000 sesji z google / organic oraz zarządzaliśmy budżetami marketingowymi w wysokości ponad 13 000 000 zł. Wszystkie nasze działania wygenerowały dla naszych Klientów e-commerce ponad 1 184 000 000 zł przychodu.
Skala naszych działań wymaga od nas zaawansowanych rozwiązań analitycznych – dołącz do nas aby je współtworzyć. Sprawdź także podsumowanie 2021 w MBridge oraz case study z naszych projektów.
Do Twoich zadań należeć będzie m.in.:
- Udział w przygotowywaniu planów wdrożenia Google Analytics,
- Wdrożenia Google Analytics i innych skryptów śledzących przy pomocy Google Tag Managera,
- Audyty wdrożeń i konfiguracji narzędzi,
- Analiza danych z różnych narzędzi analitycznych,
- Przygotowywanie raportów w Data Studio,
- Przeprowadzanie testów A/B witryn internetowych,
- Współpraca z klientami oraz działami wewnętrznymi firmy,
- Nieustanny rozwój kompetencji web analitycznych.
Od idealnego Kandydata oczekujemy:
- Doświadczenia we wdrażaniu Google Analytics przy użyciu Google Tag Managera,
- Sprawnego poruszania się po Google Analytics ,
- Doświadczenia w tworzeniu raportów w Data Studio lub innych podobnych narzędziach,
- Sprawnego korzystania z MS Excel,
- Podstawowej znajomości Google Tag Managera,
- Znajomości JavaScript, HTML i CSS na podstawowym poziomie,
- Dobrej znajomość języka angielskiego,
- Umiejętności samodzielnego poszukiwania rozwiązań,
- Umiejętności wyciągania wniosków,
- Dobrej organizacji pracy i proaktywności.
Mile widziane – podstawowa styczność lub chęć do poznania:
- Podstaw SQL, R lub Python,
- Pracy z BigQuery,
- Zagadnień Consent Mode,
- Wdrażania analityki po stronie serwera,
- Zainteresowanie marketingiem i UX,
- Planowanie i przeprowadzanie testów A/B.
Oferujemy:
- Pracę dla największych polskich marek, na dużych zbiorach danych, głównie z obszaru e-commerce,
- Przyjazną, nieformalną atmosferę,
- Kameralne biuro w pobliżu metra Wilanowska,
- Dofinansowanie nauki angielskiego, karty Multisport i ubezpieczenia Medicover,
- Możliwość pracy zdalnej,
- Możliwość wpływania na rozwój działu i realizacji własnych pomysłów,
- Elastyczne godziny pracy.
Brzmi interesująco?
Wyślij CV na adres mbridge@mbridge.pl
Rekrutacja na to stanowisko została zakończona. Zapraszamy do przesłania CV na potrzeby przyszłych rekrutacji w naszej agencji.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby procesu rekrutacji przez MBridge Sp. z o.o. Zapoznaj się z pełną informacją na ten temat dostępną pod tym linkiem.
MBridge - Marketing Experts
Polska agencja marketingowa, obecna na rynku od 2016 r., która zajmuje się projektowaniem i realizacją strategii marketingowych w internecie. Specjalizuje się w SEO, SEM, content marketingu, analityce internetowej, social ads, CRM, performance UX oraz doradztwie strategicznym z zakresu marketingu online. Obecnie realizuje działania m.in. dla Unilever, Smyk, MediaMarkt, Netia, Signify, Recman.