Rekrutacja zakończona!
Dołącz do zespołu agencji interaktywnej MBridge i pracuj wspólnie z ekspertami marketingu online nad efektywnymi kampaniami dla naszych Klientów. Bierz czynny udział w działaniach związanych z marketingiem efektywnościowym dla największych klientów w Polsce i za granicą.
Skala naszych działań wymaga od nas zaawansowanych rozwiązań analitycznych – dołącz do nas, aby je współtworzyć.
- Do Twoich zadań należeć będzie m.in.:
- udział w przygotowywaniu planów wdrożenia Google Analytics,
- wdrożenia Google Analytics i innych skryptów śledzących przy pomocy Google Tag Managera,
- audyty wdrożeń i konfiguracji narzędzi,
- analiza danych z różnych narzędzi analitycznych,
- przygotowywanie raportów w Data Studio,
- przeprowadzanie testów A/B witryn internetowych,
- współpraca z klientami oraz działami wewnętrznymi firmy,
- rozwój kompetencji web analitycznych.
- Oczekujemy od Ciebie:
- doświadczenia we wdrażaniu Google Analytics przy użyciu Google Tag Managera,
- sprawnego poruszania się po Google Analytics ,
- doświadczenia w tworzeniu raportów w Data Studio lub innych podobnych narzędziach,
- sprawnego korzystania z MS Excel,
- podstawowej znajomości Google Tag Managera,
- znajomości JavaScript, HTML i CSS na podstawowym poziomie,
- dobrej znajomość języka angielskiego,
- umiejętności samodzielnego poszukiwania rozwiązań,
- umiejętności wyciągania wniosków,
- dobrej organizacji pracy i proaktywności.
- Mile widziane
- podstaw SQL, R lub Python,
- pracy z BigQuery,
- zagadnień Consent Mode,
- wdrażania analityki po stronie serwera,
- zainteresowanie marketingiem i UX,
- planowanie i przeprowadzanie testów A/B
- Oferujemy:
- pracę dla największych polskich marek, na dużych zbiorach danych, głównie z obszaru e-commerce,
- przyjazną, nieformalną atmosferę,
- kameralne biuro w pobliżu metra Wilanowska,
- dofinansowanie nauki angielskiego, karty Multisport i ubezpieczenia Medicover,
- możliwość pracy zdalnej,
- możliwość wpływania na rozwój działu i realizacji własnych pomysłów,
- elastyczne godziny pracy.
Dlaczego warto dołączyć do MBridge?
Rozwojowe projekty
Pracujemy nad tym, co jest ważne dla naszych klientów. Realizujemy działania w różnych kanałach digital, a do strategii zawsze pochodzimy holistycznie, przez co każdy projekt pozwala Ci na rozwój umiejętności i wykorzystanie wiedzy w praktyce!
Elastyczne podejście
Od gotowych schematów wolimy podejmowanie indywidualnych działań. Proponujemy naszym klientom dopasowane rozwiązania, mając na uwadze cele i realny budżet, a Ty możesz działać w kreatywny i innowacyjny sposób!
Kompleksowe działania
Nie działamy pochopnie. Choć intuicja jest dla nas ważna, stale bazujemy na danych i analizujemy to co robimy, koncentrując się na wynikach i realnym wsparciu biznesów.
Spróbuj i dołącz do nas!
Brzmi interesująco? Wyślij CV za pomocą formularza!
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez MBridge Sp. z o.o. z siedzibą przy ulicy Bukowińskiej 22B, 02-703 Warszawa, NIP 5213734384, Regon 364371289.
Zapoznaj się z pełną informacją na ten temat dostępną pod linkiem: www.mbridge.pl/rekrutacja oraz w polityce prywatności.
Przesyłając swoje dane akceptujesz warunki przedstawione powyżej.