Ta rekrutacja dobiegła końca! Sprawdź dostępne oferty lub skontaktuj się!
Czego się możesz spodziewać?

- budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji biznesowych,
- pozyskiwanie klientów B2B (przede wszystkim w oparciu o leady przychodzące, ale także aktywne poszerzanie lejka sprzedażowego),
- up-selling i cross-selling usług,
- negocjacje biznesowe,
- uczestnictwo w spotkaniach z klientami,
- wsparcie dla specjalistów,
- przygotowywanie prezentacji biznesowych,
- doradztwo marketingowe dla klientów, w celu dobrania najlepszych rozwiązań,
- obsługa klientów i dbałość o rozwój ich biznesów, opieka dedykowanych, niestandardowych projektów marketingowych.
- uczestnictwo w przetargach, przygotowywanie ofert,
- networking,
- wsparcie w tworzeniu komunikacji biznesowej na naszym blogu.
- doświadczenia w pracy agencyjnej na stanowisku sprzedażowym lub obsługi klienta – minimum 3 lata,
- umiejętności budowania partnerskich relacji biznesowych,
- proaktywności i zaangażowania, podejścia biznesowego i patrzenia na sprzedaż zarówno przez pryzmat biznesu klienta jak i agencji,
- dobrej znajomości zagadnień dotyczących SEO, SEM, analityki internetowej,
- co najmniej podstawowej znajomości narzędzi takich jak Google Analytics, Google Seach Console, panel Google Ads oraz umiejętności interpretacji przedstawianych tam danych,
- umiejętności pracy w zespole i bardzo dobrej komunikacji,
- dobrej organizacji pracy,
- pasji do sprzedaży/marketingu internetowego,
- umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków.
- współpracę w oparciu o kontrakt B2B,
- współtworzenie Zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż i opiekę nad kluczowymi klientami,
- realną możliwość wpływu na rozwój firmy,
- elastyczne godziny pracy, dostosowane do indywidualnych potrzeb,
- możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce, ale również pracy z siedziby jeśli tego chcesz – nasz Zespół sam decyduje o tym, kiedy pojawia się biurze,
- dostęp do naszej firmowej biblioteczki,
- wewnętrzne szkolenia z obszaru marketingu organizowane w miarę potrzeb,
- dopłatę do karty Multisport oraz opieki medycznej,
- możliwość uczestnictwa w lekcjach języka angielskiego,
- roczny budżet szkoleniowy
Jak wygląda proces rekrutacji?

Anna Bielat
HR Manager
Rekrutacja to nie tylko przesłanie CV i weryfikacja mocnych i słabych stron podczas rozmowy kwalifikacyjnej. To przede wszystkim wspólny cel, chociaż widziany różnymi oczami. Dlatego z jednej strony zależy nam na tym, by osoba, która do nas dołączy, spełniała nasze założenia, które wskazujemy do każdej rekrutacji z osobna, ale chcemy też, by to jacy jesteśmy jako Zespół, jakie wartości są dla nas istotne, na co stawiamy w codziennej współpracy, również było tym, czego szukają kandydaci. Właśnie dlatego podczas naszych procesów rekrutacyjnych stawiamy nie na jednostronny wywiad, a dialog. Zaczynając od ogłoszeń, w których staramy się jak najlepiej przekazać informacje o danym stanowisku, aż po rozmowy kwalifikacyjne, podczas których opowiadamy o tym, jak to jest pracować w mbridge oraz dajemy przestrzeń na zadawanie pytań, na które chętnie odpowiadamy. Rekrutacja to ważny krok na drodze do zatrudnienia, którego nie traktujemy jako odhaczenie jednego z zadań na liście. Rekrutacja to czas, w którym chcemy poznać, ale i dać się poznać, po to by na końcu tego procesu obie strony mogły z radością powiedzieć "cieszę się, że możemy razem współpracować.
Sprawdź, kto tworzy nasz zespół

















Dlaczego warto z nami współpracować?
Projekty, które Cię rozwijają
Pracujemy nad tym, co jest ważne dla naszych klientów. Realizujemy działania w różnych kanałach digital, a do strategii zawsze pochodzimy holistycznie, przez co każdy projekt pozwala Ci na rozwój umiejętności i wykorzystanie wiedzy w praktyce!
Elastyczne podejście
Od gotowych schematów wolimy podejmowanie indywidualnych działań. Proponujemy naszym klientom dopasowane rozwiązania, mając na uwadze cele i realny budżet, a Ty możesz działać w kreatywny i innowacyjny sposób!
Kompleksowe działania
Nie działamy pochopnie. Choć intuicja jest dla nas ważna, stale bazujemy na danych i analizujemy to co robimy, koncentrując się na wynikach i realnym wsparciu biznesów.
Musisz też wiedzieć, że nasz Zespół pytany o to, co ceni w MBridge, najczęściej odpowiada, że zaufanie, jakim jest darzony, wzajemny szacunek do siebie oraz elastyczność w podejściu do pracy.
Dołącz do naszego zespołu!
Wypełnij formularz, wyślij do nas swoje CV i porozmawiajmy.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez mbridge sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Bukowińskiej 22B, 02-703, Warszawa, NIP 5213734384, Regon 364371289.
Zapoznaj się z pełną informacją na ten temat dostępną pod linkiem: www.mbridge.pl/rekrutacja oraz w polityce prywatności.