- Do Twoich zadań należeć będzie m.in.:
- budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji biznesowych,
- pozyskiwanie klientów B2B (przede wszystkim w oparciu o leady przychodzące, ale także aktywne poszerzanie lejka sprzedażowego),
- up-selling i cross-selling usług,
- negocjacje biznesowe,
- uczestnictwo w spotkaniach z klientami, wsparcie dla specjalistów, przygotowywanie prezentacji biznesowych,
- doradztwo marketingowe dla klientów, w celu dobrania najlepszych rozwiązań,
obsługa klientów i dbałość o rozwój ich biznesów, - opieka dedykowanych, niestandardowych projektów marketingowych.
- Dodatkowo:
- uczestnictwo w przetargach, przygotowywanie ofert,
- reselling oraz opieka nad programem partnerskim,
- networking,
- wsparcie w tworzeniu komunikacji biznesowej na naszym blogu.
- Oczekujemy od Ciebie:
- doświadczenia w pracy agencyjnej na stanowisku sprzedażowym lub obsługi klienta – minimum 3 lata,
- umiejętności budowania partnerskich relacji biznesowych,
- proaktywności i zaangażowania, podejścia biznesowego i patrzenia na sprzedaż zarówno przez pryzmat biznesu klienta jak i agencji,
- co najmniej podstawowej, praktycznej wiedzy nt. SEO/SEM/Analityki,
- umiejętności pracy w zespole i komunikacji,
- dobrej organizacji pracy,
- pasji do sprzedaży/marketingu internetowego,
- umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków.
- Oferujemy:
- współpracę w oparciu o kontrakt B2B,
- współtworzenie dwuosobowego Zespołu odpowiedzialnego za sprzedaż i opiekę nad kluczowymi klientami,
- realną możliwość wpływu na rozwój firmy,
- elastyczne godziny pracy, dostosowane do indywidualnych potrzeb,
- możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce, ale również pracy z siedziby jeśli tego chcesz – nasz Zespół sam decyduje o tym, kiedy pojawia się biurze,
- dostęp do naszej firmowej biblioteczki,
- wewnętrzne szkolenia z obszaru marketingu organizowane w miarę potrzeb,
- dopłatę do karty Multisport oraz opieki medycznej,
- możliwość uczestnictwa w lekcjach języka angielskiego,
- roczny budżet szkoleniowy
i od czasu do czasu firmowe integracje na żywo.
Musisz też wiedzieć, że nasz Zespół pytany o to, co ceni w MBridge, najczęściej odpowiada, że zaufanie, jakim jest darzony, wzajemny szacunek do siebie oraz elastyczność w podejściu do pracy.
Nasza rekrutacja składa się z minimum 3 etapów. Pierwszy to weryfikacja CV, a kolejne to spotkania, podczas których poznasz: HR, osobę, która będzie z Tobą w dziale oraz naszego CEO.
Co ważne – odpowiadamy po każdym etapie, dlatego dopóki nie otrzymasz informacji, że tym razem się nie udało, wciąż bierzemy Twoją aplikację pod uwagę
Dlaczego warto dołączyć do MBridge?
Rozwojowe projekty
Pracujemy nad tym, co jest ważne dla naszych klientów. Realizujemy działania w różnych kanałach digital, a do strategii zawsze pochodzimy holistycznie, przez co każdy projekt pozwala Ci na rozwój umiejętności i wykorzystanie wiedzy w praktyce!
Elastyczne podejście
Od gotowych schematów wolimy podejmowanie indywidualnych działań. Proponujemy naszym klientom dopasowane rozwiązania, mając na uwadze cele i realny budżet, a Ty możesz działać w kreatywny i innowacyjny sposób!
Kompleksowe działania
Nie działamy pochopnie. Choć intuicja jest dla nas ważna, stale bazujemy na danych i analizujemy to co robimy, koncentrując się na wynikach i realnym wsparciu biznesów.
Spróbuj i dołącz do nas!
Brzmi interesująco? Wyślij CV za pomocą formularza!
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez MBridge Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Wita Stwosza 40, 02-661, Warszawa, NIP 5213734384, Regon 364371289.
Zapoznaj się z pełną informacją na ten temat dostępną pod linkiem: www.mbridge.pl/rekrutacja oraz w polityce prywatności.
Przesyłając swoje dane akceptujesz warunki przedstawione powyżej.
Skontaktuj się z nami
Zerknij na MBridge od kuchni
Zespół MBridge to specjalistki i specjaliści z praktycznym doświadczeniem i ogromną wiedzą. W agencji budują przyjazną atmosferę, wspierają się i dbają o wspólny sukces agencji. Współpracuj z najlepszymi!

-
- Autor/ka MBridge - Marketing Experts

-
- Autor/ka MBridge - Marketing Experts

-
- Autor/ka MBridge - Marketing Experts

-
- Autor/ka MBridge - Marketing Experts