Newspoint

Newspoint to innowacyjne narzędzie przeznaczone do kompleksowego monitorowania mediów. Dzięki dokładnemu monitoringowi treści zawartych w sieci, Newspoint pozwala firmie śledzić, analizować i reagować na wzmianki i dyskusje związane z marką, produktami czy oferowanymi usługami. Na podstawie przeprowadzonej analizy narzędzie generuje ważne dla przedsiębiorcy raporty, dostarczające ważnych informacji dotyczących np. wizerunku, czy pozycji na rynku.

Co musisz wiedzieć o Newspoint?

Na początku 2024 roku Newspoint dołączył do Instytutu Monitorowania Mediów – polskiej firmy zajmującej się wyszukiwaniem, analizą i archiwizacją treści w internecie, prasie, radiu oraz telewizji. Dzięki temu połączeniu IMM wzmocniło swoje kompetencje w zakresie monitoringu i analityki, oferując jeszcze szerszy zakres usług swoim klientom.

Funkcje Newspoint

Newspoint umożliwia dokładne monitorowanie i analizę wszelkich wzmianek pojawiających się po wpisaniu słów kluczowych dotyczących firmy, marki czy produktów. Dodatkowo narzędzie zawiera zaawansowany algorytm pozwalający na identyfikację tonu i emocji poszczególnych wzmianek czy komentarzy w czasie rzeczywistym.

Najważniejsze funkcje Newspoint:

  • Stały monitoring – narzędzie sprawdza i analizuje informacje na temat firmy w mediach społecznościowych, prasie, radiu oraz telewizji.
  • Błyskawiczne zbieranie informacji – dane na temat nowych wpisów pojawiają się kilka minut po publikacji.
  • Informacje o zasięgu i wydźwięku publikacji – Newspoint umożliwia sprawdzenie liczby osób, które przeglądały daną publikację oraz ich ocenę poprzez podział na negatywne, neutralne i pozytywne.
  • Alerty – system na bieżąco powiadamia użytkownika po nowych wzmiankach czy wydarzeniach związanych z monitorowanym tematem.
  • Analiza konkurencji – narzędzie porównuje wizerunek własnej marki z konkurencją.
  • Mapping influencerów – dzięki Newspoint przedsiębiorca może dobrać influencerów czy celebrytów do kampanii promocyjnych swojej marki.

Zastosowania Newspoint

Narzędzie stosowane jest przede wszystkim do kompleksowego monitorowania mediów, co pozwala na bieżąco obserwować, analizować i reagować na wszystkie pojawiające się informacje dotyczące firmy. Newspoint jest również wykorzystywany do:

  • Zbierania danych o oferowanych przez firmę produktach lub usługach pochodzących z różnych źródeł.
  • Określania czy wydane opinie są pozytywne, neutralne czy negatywne.
  • Identyfikacji liderów wydawanych opinii na temat marki.
  • Raportowania odnośnie wizerunku, reputacji czy pozycji na rynku.
  • Oceniania skuteczności prowadzonych kampanii reklamowych, co pozwala dostosować strategię do aktualnego zapotrzebowania rynku.

Podsumowanie

Newspoint jest szczególnie przydatnym narzędziem dla przedsiębiorców, którym zależy na stałym monitorowaniu nie tylko jakości marki, ale również oferowanych usług lub sprzedawanych produktów. Narzędzie umożliwia błyskawiczną reakcję na wszelkie komentarze czy opinie wydawane w sieci, co pozwala podejmować lepsze decyzje biznesowe, budować lepszy wizerunek firmy i w rezultacie zwiększać sprzedaż.

Sprawdź za darmo i bezpiecznie, czy dane w Twoim GA4 są zbierane poprawnie. Wypełnij formularz i odbierz dostęp do AutoAudytu GA4!

Chcesz poznać szczegóły AutoAudytu?