Later
Later to narzędzie do planowania postów w mediach społecznościowych. Pozwala oszczędzić czas spędzany na publikacji treści, zwłaszcza przy prowadzeniu jednocześnie wielu kont, a także stworzyć odpowiednio dopasowaną, długoterminową strategię.
Co musisz wiedzieć o Later?
Narzędzie Later początkowo nosiło nazwę Latergram. Skojarzenia z Instagramem są tu nieuniknione, ponieważ to głównie tego medium dotyczy aplikacja, jednak można używać jej także w przypadku innych platform. Powstała ona w 2014 roku – 10 lat później została połączona z Mavrck, narzędziem skupionym na influencer marketingu.
Funkcje Later
Later pozwala na prowadzenie profilu na Instagramie lub innym medium społecznościowym w zgodzie z przewidzianą strategią i brandingiem marki. Umożliwia zaplanowanie postów z wyprzedzeniem – wraz z ich oprawą graficzną, opisem i hasztagami. Organizacja treści w kalendarzu odbywa się prostą metodą „przenieś i upuść”.
Najważniejsze funkcjonalności Later to:
- import zdjęć z komputera, Google Drive lub Dropbox,
- wprowadzanie opisów i hasztagów do postów oraz dodawanie znaczników innych kont i lokalizacji,
- auto-hashtagging, czyli automatyczne uzupełnianie treści o stosowane wcześniej hasztagi,
- planowanie postów w widoku kalendarza z możliwością zmiany widoku na tygodniowy lub miesięczny,
- statystyki zawierające szczegółowe informacje na temat liczby obserwujących, komentarzy i polubień oraz analizy odbiorców pod kątem danych demograficznych.
Later jest dostępny w formie platformy internetowej i aplikacji mobilnej – w tej drugiej znajdziesz także funkcję repostowania.
Zastosowania Later
Later ma szansę wesprzeć pracę osób i firm, które prowadzą oficjalne profile w social mediach i zamiast spontanicznego udostępniania treści wolą stosować przemyślaną strategię. To prosty sposób na to, aby stworzyć grid spójny z estetyką obraną przez markę.
Podsumowanie
Oferowany przez Later zestaw narzędzi usprawni nie tylko planowanie treści w mediach społecznościowych, ale też zadba o aspekty wizualne. Narzędzie udostępnia 4 płatne plany, oferujące funkcje odpowiednie zarówno dla jednoosobowych działalności, jak i agencji czy multibrandowych biznesów.