Wizytówka NAP

Wizytówka NAP to internetowa wizytówka firmy zawierająca takie podstawowe informacje na jej temat jak nazwa, adres oraz inne podstawowe dane kontaktowe. Wizytówka jest udostępniana m.in. w lokalnych serwisach lub katalogu stron internetowych co nie tylko zwiększa wiarygodność firmy, ale także poprzez wspieranie SEO podnosi widoczność w sieci. Do polecanych witryn, na której powinny się znaleźć, należą Mapy Google, Targeo, Panorama Firm, Zumi, Yellowpages, Cylex czy Baza Firm.

Co oznacza skrót NAP?

Skrót NAP pochodzi z języka angielskiego i składa się z pierwszych liter wyrazów Name, Address oraz Phone, czyli kluczowych informacji ułatwiających użytkownikowi odnalezieni konkretnej firmy w sieci. Prawidłowa wizytówka NAP powinna zawierać:

  • Nazwę firmy – która powinna być dokładnie taka sama jak w KRS i używana w niezmienionej formie w całym internecie co podniesie pozycję w wynikach lokalnego wyszukiwania,
  • Adres – musi być pełen, zawsze aktualny i najlepiej zawsze zapisywany w taki sam sposób,
  • Numer telefonu – stacjonarny lub komórkowy i taki sam na wszystkich platformach.

Bardziej rozbudowana wizytówka NAP może zawierać również dodatkowe informacje jak stronę internetową, adres e-mail oraz dni i godziny otwarcia.

Korzyści z założenia wizytówek NAP

  • umożliwiają dotarcie z ofertą do większej ilości klientów,
  • wspierają lokalne pozycjonowanie SEO,
  • zwiększa wiarygodność zarówno wśród użytkowników jak i wyszukiwarek,
  • wpływają na ruch na stronie firmy,
  • usprawniają komunikację z klientami dzięki podaniu godzin otwarcia, dokładnego adresu czy numeru telefonu.

Czy zdarzyło się, że wizytówka Twojej firmy nie pojawiała się w Google? O rozwiązaniu tego problemu możesz przeczytać w naszym tekście o wizytówkach i stronach w wyszukiwarce i na Google Maps.

Skontaktuj się z nami

mbridge@mbridge.pl

Zobacz też: