Ta rekrutacja dobiegła końca! Sprawdź dostępne oferty lub skontaktuj się!
Chcesz rozpocząć swoją przygodę z tworzeniem jakościowych treści do Internetu? Od środka przekonać się jak wygląda proces kreatywny, który poprzedza analiza danych? Nauczyć się tworzenia atrakcyjnego dla odbiorcy contentu, który realizuje biznesowe założenia brandu? Podejmij płatny staż w agencji interaktywnej mbridge i rozwijaj się pod okiem naszych ekspertów, pracując nad projektami dla największych marek w Polsce i za granicą.
Czego się możesz spodziewać?
- pogłębiony research na potrzeby tworzonych treści
- analiza elementów powiązanych z marką – stylu komunikacji, grup docelowych, charakteru brandu
- tworzenie treści na potrzeby Internetu – od krótkich form w social media, przez opisy produktowe dla ecommerce, po artykuły na blogi i strony internetowe
bieżące wsparcie działów Contentu, PR i SEO w realizowanych działaniach - analizowanie danych i statystyk internetowych
udział w niestandardowych projektach powiązanych z działaniami contentowymi - nieustanna nauka i wyciąganie wniosków z podejmowanych działań
- umiejętności wyszukiwania i pozyskiwania informacji
- lekkiego pióra – umiejętności łatwego pisania i czerpania z tego przyjemności
- umiejętności pracy w zespole i koordynowania własnych działań
- dobrej organizacji pracy i skrupulatności w podejmowanych działaniach
- chęci do szybkiego uczenia się i dociekliwości
- płatny, 3-miesięczny staż, podczas którego nauczymy Cię podstaw copywritingu na potrzeby Internetu w oparciu o działania dla największych brandów w Polsce i za granicą
- szkolenia z zakresu content marketingu, SEO i analityki internetowej
- elastyczne godziny pracy
- przyjazne biuro (Metro Wilanowska) a w nim napoje i świeże owoce
- możliwość stałego zatrudnienia na stanowisku Junior Copywriter
Ponad 80% osób zostaje z nami na stałe — sprawdź szczegóły: www.mbridge.pl/staz.
Jak wygląda proces rekrutacji?
KROK I
Analiza CV
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ >
Weryfikujemy CV pod kątem wymaganego doświadczenia i kompetencji, które są dla nas ważne. Zapoznajemy się z każdą sekcją krok po kroku, mając na uwadze znalezienie jak najlepszych kandydatów i kandydatek.
KROK II
Rozmowa rekrutacyjna
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ >
Spotkanie z Anią - naszą HR Managerką. To rozmowa, podczas której zadajemy pytania zarówno o dotychczasowe doświadczenie, jak i aspekty okołostanowiskowe. Rozmawiamy o wszystkim, co jest dla nas istotne przy pierwszym spotkaniu.
To także przestrzeń na Twoje pytania dotyczące tego, jak wygląda praca w naszej agencji. Chętnie poznamy Twoje oczekiwania i dowiemy się, czego nie preferujesz w miejscu pracy.
KROK III
Zadanie rekrutacyjne
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ >
Po pierwszym spotkaniu poprosimy Cię o wykonanie zadania rekrutacyjnego, choć musimy to zaznaczyć - część naszych rekrutacji nie zakłada zadania, ale w zamian za to odbywamy trzy rozmowy zamiast dwóch.
Zadanie jest związane z codziennymi obowiązkami na stanowisku, na które prowadzona jest rekrutacja. Może dotyczyć realizacji części projektu, pliku do opracowania lub znalezienia właściwego rozwiązania określonego problemu. Celem zadania jest zweryfikowanie sposobu myślenia i umiejętności radzenia sobie z potencjalnymi wyzwaniami.
KROK IV
2. rozmowa rekrutacyjna
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ >
Spotkanie z bezpośrednim przełożonym. W tym kroku koncentrujemy się przede wszystkim na Twojej wiedzy, umiejętnościach i doświadczeniu. W czasie tego spotkania chcemy zweryfikować, czy poziom wiedzy aplikującej do nas osoby, jest dla nas odpowiedni.
Anna Bielat
HR Manager
Rekrutacja to nie tylko przesłanie CV i weryfikacja mocnych i słabych stron podczas rozmowy kwalifikacyjnej. To przede wszystkim wspólny cel, chociaż widziany różnymi oczami. Dlatego z jednej strony zależy nam na tym, by osoba, która do nas dołączy, spełniała nasze założenia, które wskazujemy do każdej rekrutacji z osobna, ale chcemy też, by to jacy jesteśmy jako Zespół, jakie wartości są dla nas istotne, na co stawiamy w codziennej współpracy, również było tym, czego szukają kandydaci. Właśnie dlatego podczas naszych procesów rekrutacyjnych stawiamy nie na jednostronny wywiad, a dialog. Zaczynając od ogłoszeń, w których staramy się jak najlepiej przekazać informacje o danym stanowisku, aż po rozmowy kwalifikacyjne, podczas których opowiadamy o tym, jak to jest pracować w mbridge oraz dajemy przestrzeń na zadawanie pytań, na które chętnie odpowiadamy. Rekrutacja to ważny krok na drodze do zatrudnienia, którego nie traktujemy jako odhaczenie jednego z zadań na liście. Rekrutacja to czas, w którym chcemy poznać, ale i dać się poznać, po to by na końcu tego procesu obie strony mogły z radością powiedzieć "cieszę się, że możemy razem współpracować.
Sprawdź, kto tworzy nasz zespół

















Dlaczego warto z nami współpracować?
Projekty, które Cię rozwijają
Pracujemy nad tym, co jest ważne dla naszych klientów. Realizujemy działania w różnych kanałach digital, a do strategii zawsze pochodzimy holistycznie, przez co każdy projekt pozwala Ci na rozwój umiejętności i wykorzystanie wiedzy w praktyce!
Elastyczne podejście
Od gotowych schematów wolimy podejmowanie indywidualnych działań. Proponujemy naszym klientom dopasowane rozwiązania, mając na uwadze cele i realny budżet, a Ty możesz działać w kreatywny i innowacyjny sposób!
Kompleksowe działania
Nie działamy pochopnie. Choć intuicja jest dla nas ważna, stale bazujemy na danych i analizujemy to co robimy, koncentrując się na wynikach i realnym wsparciu biznesów.
Musisz też wiedzieć, że nasz Zespół pytany o to, co ceni w mbridge, najczęściej odpowiada, że zaufanie, jakim jest darzony, wzajemny szacunek do siebie oraz elastyczność w podejściu do pracy.
Dołącz do naszego zespołu!
Wypełnij formularz, wyślij do nas swoje CV i porozmawiajmy.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez mbridge sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Bukowińskiej 22B, 02-703, Warszawa, NIP 5213734384, Regon 364371289.
Zapoznaj się z pełną informacją na ten temat dostępną pod linkiem: www.mbridge.pl/rekrutacja oraz w polityce prywatności.








