Zadbaj o politykę prywatności dzięki platformie Cookiebot
Cookiebot by Usercentrics to platforma zarządzania zgodami na cookies (Consent Management Platform), która zapewnia zgodność z aktualnymi przepisami, ułatwia uzyskanie wyższego wskaźnika zgód oraz pomaga zbudować zaufanie do serwisu wśród jego użytkowników.
Cookiebot pozwala także wygodniej wdrożyć Consent Mode, czyli tryb uzyskiwania zgody. Warto wiedzieć, że od 6 marca 2024 r. Consent Mode v2 jest niezbędny do prowadzenia kompletnych działań remarketingowych w Google!
Jako MBridge – Marketing Experts jesteśmy oficjalnym resellerem Cookiebot w Polsce i oferujemy kompleksowe wsparcie we wdrożeniu platformy do zarządzania zgodami.
ZAUFALI NAM













Dlaczego Cookiebot?
miliona stron, na których
został wdrożony
miliardów
zarządzanych zgód
dostępnych
języków

Koordynuje i dba o prace działu Analityki. Specjalizuje się w analityce internetowej oraz optymalizacji konwersji. Absolwentka zarządzania na Akademii Leona Koźmińskiego, które ukończyła ze specjalizacją w marketingu. Interesuje się szeroko pojętym marketingiem i UX, dzięki czemu w codziennej pracy nie widzi tylko liczb, ale przede wszystkim użytkowników. Prywatnie szuka nowych miejsc na wege-mapie Warszawy i jest fanką psów!
Katarzyna Soja
Web Analytics Manager
Dlaczego Cookiebot?
Pracujemy z Cookiebotem z uwagi na bardzo dobrą integrację tej platformy z GTM i consent mode. Cookiebot jako CMP ma świetnie opracowaną dokumentację, która obejmuje wiele przypadków, dzięki czemu wdrożenie zarówno samego systemu, jak i consent mode jest przeprowadzane szybko i skutecznie. Z naszej perspektywy w ten sposób możemy realizować dwa cele – gwarantować zgodność z przepisami i ułatwiać działania analityczne, ponieważ wdrożenie consent mode nie tylko niezwykle ułatwia zarządzanie zgodami wszystkich tagów Google, ale również w niektórych przypadkach może częściowo „odzyskać” utracone dane.
Dlaczego mbridge?
Jako specjaliści mamy wiedzę gdzie, kiedy i w jaki sposób działają mechanizmy wykorzystujące pliki cookies. Doświadczenie w pracy z takimi narzędziami jak Google Tag Manager czy Google Analytics sprawia, iż wdrożenia przeprowadzane są sprawnie i dane zaraz po wdrożeniu zbierane są właściwie. Na każdym etapie wprowadzenia narzędzia oferujemy nasze wsparcie merytoryczne zarówno z zakresu samego consent management, jak i ogólnych działań marketingowych.

Piotr Grabarczyk
Digital Strategy Manager
Kompleksowe wsparcie we wdrożeniu i konfiguracji Cookiebota

Platforma zbiera zgody użytkowników i pozwala zarządzać zgodami zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa — gwarancja pełnej zgodności z RODO, ePrivacy i CCPA.
Platforma automatycznie skanuje witrynę w poszukiwaniu plików cookies i innych identyfikatorów, a następnie kategoryzuje je w 4 grupach, dzięki czemu zarządzanie zgodami jest bardziej intuicyjne dla użytkownika.
Automatyczne blokowanie wszystkich własnych i zewnętrznych plików cookie w Twojej witrynie do czasu wyrażenia zgody (poza plikami niezbędnymi do funkcjonowania witryny).
Komfort prostego i łatwego wdrożenia na wszystkich podstronach witryny oraz dostosowywania do nowych wymagań, zamiast skomplikowanego i kosztownego programowania.
Dlaczego wdrożenie CMP jest takie ważne?
Zgodność z przepisami
Zarządzanie zgodami na używanie plików cookies jest konieczne szczególnie w przypadku stron, na których ciasteczka wykorzystuje się w celach analitycznych i marketingowych.
Ryzyko kary finansowej
Brak dostosowania strony do aktualnych wymagań może skutkować karą finansową nakładaną przez Urząd Ochrony Danych Osobowych (UODO).
Zgodność z przepisami
Zarządzanie zgodami na używanie plików cookies jest konieczne szczególnie w przypadku stron, na których ciasteczka wykorzystuje się w celach analitycznych i marketingowych.
Ryzyko kary finansowej
Brak dostosowania strony do aktualnych wymagań może skutkować karą finansową nakładaną przez Urząd Ochrony Danych Osobowych (UODO).
Nieaktualny cookie banner
Stosowany wcześniej pasek z informacją o wykorzystaniu ciasteczek na stronie jest już w większości przypadków nieprawidłowy w odniesieniu do obecnych przepisów.
Utrata możliwości zbierania danych
Wdrożenie narzędzia, jakim jest Cookiebot, ułatwia dostosowanie do najnowszych zmian Google i zapewnienie ciągłości gromadzenia danych.
CMP zapewnia zgodność z ciągłymi zmianami i dostosowuje się do nich.
Nieaktualny cookie banner
Stosowany wcześniej pasek z informacją o wykorzystaniu ciasteczek na stronie jest już w większości przypadków nieprawidłowy w odniesieniu do obecnych przepisów.
Utrata możliwości zbierania danych
Wdrożenie narzędzia, jakim jest Cookiebot, ułatwia dostosowanie do najnowszych zmian Google i zapewnienie ciągłości gromadzenia danych. CMP zapewnia zgodność z ciągłymi zmianami i dostosowuje się do nich.
Czy musisz wdrożyć platformę consent management?
Właściwy cookie widget i poprawne zbieranie zgód są szczególnie istotne, gdy korzystasz ze skryptów śledzących w celach analitycznych i marketingowych. Oznacza to, że wdrożenie CMP jest konieczne, jeśli wykorzystujesz m.in.:


lub inne platformy analityczne, które gromadzą i przetwarzają dane dotyczące użytkowników odwiedzających Twoją stronę oraz ich zachowań.


lub inne systemy reklamowe, w ramach których możesz prowadzić działania remarketingowe w oparciu o skrypty śledzące.
Wdrażamy także Consent Mode v2
Nasza agencja oferuje pomoc nie tylko we wdrożeniu CMP, ale również w dostosowaniu Trybu Zgody Google (Consent Mode v2), który zgodnie z Digital Markets Act i informacją od Google powinien zostać wdrożony do marca 2024 roku.
Tym, którzy do tego czasu nie zaimplementowali Trybu Zgody w nowej wersji może zostać zablokowana możliwość tworzenia kampanii remarketingowych, personalizacji reklam, czy też wykorzystywania audiences z narzędzi analitycznych. W przyszłości może pojawić się również problem w modelowaniu danych. Wdrożenie Trybu Zgody v2 zapewnia nie tylko zachowanie zgodności z e-privacy, ale również pozwala uzyskać szereg danych istotnych z perspektywy działań analitycznych i marketingowych.
Nie wierz nam na słowo. Sprawdź nasze efekty.
sesji z SEO
zarządzany budżet ads
przychód dla Klientów

Pogłębiona analityka internetowa jest elementem wszystkich naszych działań z zakresu digital marketingu. Dzięki właściwym danym możemy podejmować właściwe decyzje i przekuwać je w skuteczne strategie. Wiesz, kto jest Twoim idealnym klientem – a my wiemy, jak zachowuje się w sieci i jak do niego dotrzeć. Przekonasz się?
Setki udanych kampanii dla liderów rynku











Zobacz nasze case study
Za wszystkimi działaniami analitycznymi stoją nasi specjaliści i specjalistki. Poznaj zespół, który będzie pracować nad analityką dla Twojej witryny.

Koordynuje i dba o prace działu Analityki. Specjalizuje się w analityce internetowej oraz optymalizacji konwersji. Absolwentka zarządzania na Akademii Leona Koźmińskiego, które ukończyła ze specjalizacją w marketingu. Interesuje się szeroko pojętym marketingiem i UX, dzięki czemu w codziennej pracy nie widzi tylko liczb, ale przede wszystkim użytkowników. Prywatnie szuka nowych miejsc na wege-mapie Warszawy i jest fanką psów!
Katarzyna Soja
Web Analytics Manager

Anna Szewczyk
Web Analyst

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, z zamiłowaniem do UX. W MBridge realizuje działania analityczne, przeprowadza kompleksowe audyty oraz wdraża niezbędne dla Klientów procesy. Nie jest obojętna na sztukę, która stanowi jedną z ważniejszych inspiracji w jej życiu. Równowagę w życiu odnajduje w praktyce jogi.
Maria Antoniewicz
Web Analyst

Marcin Wilczyński
Marketing Automation Specialist
Dlaczego warto z nami współpracować?
Partnerskie relacje
Pracujemy nad tym, co jest dla Ciebie ważne. Bierzemy pod uwagę Twoje realne potrzeby biznesowe i działania prowadzone w innych kanałach digital.
Elastyczne podejście
Od gotowych schematów wolimy dostosowane do Ciebie działania. Proponujemy indywidualne rozwiązania, mając na uwadze Twoje cele i realny budżet.
Kompleksowe strategie
Bazujemy na danych, zwiększamy sprzedaż, pozyskujemy leady. Koncentrujemy się na wynikach i możemy wesprzeć Twoją firmę także w innych obszarach digital marketingu.
