Wdrożenie consent management platform
Wdrożymy na Twoją stronę system zarządzania zgodami na cookies, poprawny cookie banner oraz consent mode. Dzięki temu witryna będzie zgodna z aktualnymi przepisami RODO, a Ty zachowasz możliwość prowadzenia działań analitycznych i marketingowych.
Dlaczego to takie ważne?
Porozmawiajmy o Twojej stronie
Wypełnij formularz, a my przedstawimy Ci rozwiązania dopasowane do Twojej witryny, dzięki którym unikniesz ryzyka kary finansowej nakładanej przez UODO i zyskasz pewność, że strona jest zgodna z przepisami.
Czy musisz wdrożyć platformę consent management?
Nowy cookie widget i poprawne zbieranie zgód są szczególnie istotne, gdy korzystasz ze skryptów śledzących w celach analitycznych i marketingowych. Oznacza to, że wdrożenie CMP jest konieczne, jeśli wykorzystujesz m.in.:
GOOGLE ANALYTICS
lub inne platformy analityczne, które gromadzą i przetwarzają dane dotyczące użytkowników odwiedzających Twoją stronę oraz ich zachowań.
GOOGLE ADS / SOCIAL ADS
lub inne systemy reklamowe, w ramach których możesz prowadzić działania remarketingowe w oparciu o skrypty śledzące.
Co daje wdrożenie platformy zarządzania zgodami?
Jesteśmy oficjalnym resellerem firmy CookieBot.

Cookiebot by Usercentrics to platforma zarządzania zgodami, która nie tylko zapewnia zgodność z aktualnymi przepisami. Ułatwia także uzyskanie wyższego wskaźnika zgód oraz pomaga zbudować zaufanie do serwisu wśród jego użytkowników, którzy mogą łatwo dostosować swoje preferencje prywatności.
Cookiebot pozwala także wygodniej wdrożyć Consent Mode, czyli tryb uzyskiwania zgody, który ułatwia prowadzenie działań analitycznych.
Jako MBridge - Marketing Experts jesteśmy oficjalnym resellerem Cookiebot w Polsce i oferujemy kompleksowe wsparcie we wdrożeniu platformy do zarządzania zgodami.
Dlaczego CookieBot?
To najczęściej używana platforma do właściwego zarządzania zgodami na pliki cookies i śledzenia online!
500 000
stron, na których został wdrożony13
miliardów zarządzanych zgód44
dostępnych językówConsent mode - nie trać danych analitycznych
Wraz z implementacją Cookiebota oferujemy także konfigurację Consent Mode (trybu uzyskiwania zgody), który pozwala uzyskać szereg dodatkowych danych istotnych z perspektywy działań analitycznych i marketingowych.
Consent mode przekazuje Google aktualny status zgody użytkownika i na tej podstawie automatycznie dostosowuje się działanie tagów (skryptów) Google. Bez odpowiedniego wdrożenia tego trybu, przy odrzuconej zgodzie, żadne skrypty Google nie są wywoływane.
Consent mode pozwala na to, aby przy zachowaniu zgodności z RODO/GDPR, zbierać dane bez zgody na cookies. Skrypty Google nie zapisują plików cookies, a wysyłają jedynie do Google sygnały. Takie pojedyncze sygnały w postaci zdarzeń możemy znaleźć w BigQuery. Jednak największą zaletą jest to, że Google Analytics 4 - przy odpowiednio dużej bazie - jest w stanie modelować brakujące dane. Dotyczy to również Google Ads, gdzie przy odpowiednio dużym ruchu z reklam, consent mode pomoże modelować konwersje przy braku zgody.

Piotr Grabarczyk, Digital Strategist
Jako specjaliści mamy wiedzę gdzie, kiedy i w jaki sposób działają mechanizmy wykorzystujące pliki cookies. Doświadczenie w pracy z takimi narzędziami jak Google Tag Manager czy Google Analytics sprawia, iż wdrożenia przeprowadzane są sprawnie i dane zaraz po wdrożeniu zbierane są właściwie. Na każdym etapie wprowadzenia narzędzia oferujemy nasze wsparcie merytoryczne zarówno z zakresu samego consent management, jak i ogólnych działań marketingowych.

Katarzyna Soja, Web Analytics Manager
Pracujemy z Cookiebotem z uwagi na bardzo dobrą integrację tej platformy z GTM i consent mode. Cookiebot jako CMP ma świetnie opracowaną dokumentację, która obejmuje wiele przypadków, dzięki czemu wdrożenie zarówno samego systemu, jak i consent mode jest przeprowadzane szybko i skutecznie. Z naszej perspektywy w ten sposób możemy realizować dwa cele – gwarantować zgodność z przepisami i ułatwiać działania analityczne, ponieważ wdrożenie consent mode nie tylko niezwykle ułatwia zarządzanie zgodami wszystkich tagów Google, ale również w niektórych przypadkach może częściowo „odzyskać” utracone dane.
Współpracują z nami












Porozmawiajmy o Twojej stronie
Wypełnij formularz, a my przedstawimy Ci rozwiązania dopasowane do Twojej witryny, dzięki którym unikniesz ryzyka kary finansowej nakładanej przez UODO i zyskasz pewność, że strona jest zgodna z przepisami.