Branża finansowa to trudne pole do działań SEO, głównie ze względu na zaciętą konkurencję. Mimo to udało nam się znacząco zwiększyć widoczność strony mFinanse w organicznych wynikach wyszukiwania. W najnowszym case study w szczegółach opisujemy objętą strategię.
Współpracę z mFinanse rozpoczęliśmy we wrześniu 2019 roku. Klientowi bardzo zależało na zwiększeniu widoczności witryny w wyszukiwarkach. Wcześniejsze działania niestety nie przynosiły zadowalających efektów. Serwis posiadał blog bogaty w jakościowe, merytoryczne treści, jednak nie docierały one do szerokiego grona czytelników. Kluczowe z perspektywy Klienta zapytania biznesowe wyświetlały się poza TOP10, a nawet TOP50 Google.
W trakcie 16 miesięcy współpracy znacząco poprawiliśmy te statystyki. Zdobyliśmy widoczność na ponad 540 fraz w TOP3 Google, a ich liczba cały czas rośnie. Co ważne, 125 z nich to frazy kierujące do podstron ofertowych, na których szczególnie zależało Klientowi. Udało nam się również zdobyć widoczność na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi oraz znacząco rozbudować blog Klienta.
W case study:
- diagnozujemy przyczyny słabej widoczności przed podjęciem współpracy,
- szczegółowo omawiamy podjęte działania,
- dzielimy się wykresami ilustrującymi wzrost widoczności strony,
- precyzujemy, o jakie frazy frazy chodziło Klientowi i dzielimy się danymi na temat estymowanej miesięcznej liczby wyszukań.
Jeśli interesuje Cię nasza strategia, wypełnij poniższy formularz. W najbliższym czasie otrzymasz szczegółowe case study o naszej współpracy z mFinanse.
Zobacz więcej

Jak sprawdzić ilość wyszukiwań w Google? Jak interpretować dane?

Rodzaje konkurencji (pośrednia i bezpośrednia) – czym są?

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? Przykładowe strategie

Pop-up reklama – czy warto z niej korzystać? Jak działa?

Specjalista SEO (SEO Specialist): czym się zajmuje w 2025 roku?

Darmowy audyt SEO – jak samodzielnie go przeprowadzić?

Kampanie PPC – czym są? Czym się charakteryzuje taka reklama?

Google Umiejętności Jutra AI – podsumowanie kursu okiem specjalistek

Pierwszy kwartał 2025 roku w MBridge
