Messenger

Bez niego część z nas nie wyobraża sobie codziennego kontaktu z bliskimi lub współpracownikami – zarówno tymi, którzy przebywają z nami w jednym pomieszczeniu, jak i tymi na drugim końcu świata. Messenger szybko stał się podstawową formą komunikowania się, a to dzięki popularności skorelowanego z nim serwisem społecznościowym Facebook. Dostęp do aplikacji ma każdy użytkownik tej platformy społecznościowej.

Messenger – co to jest?

Messenger jest komunikatorem należącym do grupy Meta, mającej w portfolio nie tylko serwis społecznościowy Facebook, ale także Instagram czy WhatsApp. Można prowadzić w nim rozmowy wideo, połączenia głosowe oraz wysyłać wiadomości tekstowe. Całość uatrakcyjniają funkcje takie jak emoji, gify i naklejki, czaty grupowe oraz możliwość dzielenia się plikami.

Messenger został uruchomiony w sierpniu 2011 roku. Działa w dwóch formach – aplikacji mobilnej oraz komunikatora wbudowanego w serwis internetowy Facebook. Aby z niego skorzystać, wystarczy zalogować się na facebook.com lub zainstalować aplikację na smartfona. Działa ona na wszystkich systemach operacyjnych – można pobrać ją w najpopularniejszych platformach takich jak Google Play czy AppStore.

Do czego Messenger może przydać się w marketingu?

Wiesz już, co to jest Messenger, ale czy znasz jego zalety dla promowania twojej działalności? W aplikacji mobilnej, między wątkami, które prowadzisz z pozostałymi użytkownikami, możesz znaleźć reklamy. Jest to dobry sposób na zareklamowanie swojego produktu, usługi lub marki. Reklamami w Messengerze zarządza się w Facebook Ads.

Skontaktuj się z nami

mbridge@mbridge.pl