Młodszy specjalista ds. SEO

MBridge - Marketing Experts

Dołącz do zespołu agencji interaktywnej MBridge i pracuj wspólnie z ekspertami marketingu online nad efektywnymi kampaniami dla naszych Klientów. Bierz czynny udział w działaniach związanych z marketingiem w wyszukiwarkach dla dużych i znanych Klientów w Polsce i za granicą.

Do Twoich zadań należeć będzie m.in.:

  • współudział w realizowaniu strategii SEO dla serwisów i sklepów internetowych
  • audyty i optymalizacja serwisów internetowych
  • nieustanna nauka i wyciąganie wniosków z podejmowanych działań
  • bezpośrednia współpraca z klientami MBridge
  • przygotowywanie raportów z prowadzonych działań

Od idealnego Kandydata oczekujemy:

  • doświadczenia w marketingu internetowym lub w tworzeniu stron internetowych
  • umiejętność wyszukiwania i pozyskiwania informacji
  • umiejętności nawiązywania kontaktów i dbania o dobre relacje
  • umiejętności pracy w zespole i koordynowania własnych działaniach
  • umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
  • podstawowej znajomości systemów Google Analytics, Google Search Console
  • zainteresowania marketingiem internetowym, w szczególności zagadnieniami SEO
  • dobrej organizacji pracy i skrupulatności w podejmowanych działaniach

Oferujemy:

  • nieustanny rozwój zawodowy pod okiem doświadczonych ekspertów
  • udział w ciekawych projektach dla największych marek w Polsce i za granicą
  • dostęp do najlepszych narzędzi SEO na rynku (m.in. Senuto, Semstorm, Ahrefs) oraz wewnętrznych, autorskich rozwiązań
  • prywatną opiekę medyczną i elastyczne godziny pracy
  • współpracę w swobodnej, przyjaznej atmosferze
  • przyjazne biuro z ogródkiem a w nim napoje i świeże owoce

 

Brzmi interesująco? Wyślij CV na adres mbridge@mbridge.pl

Twoje dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby procesu rekrutacji przez MBridge Sp. z o.o. Zapoznaj się z pełną informacją na ten temat dostępną pod tym linkiem.

MBridge - Marketing Experts

MBridge - Marketing Experts

Polska agencja marketingowa, obecna na rynku od 2016 r., która zajmuje się projektowaniem i realizacją strategii marketingowych w internecie. Specjalizuje się w SEO, SEM, content marketingu, analityce internetowej, social ads, CRM, performance UX oraz doradztwie strategicznym z zakresu marketingu online. Obecnie realizuje działania m.in dla Unilever, Smyk, Gandalf.com.pl, Signify, Recman, Tok FM.