Jak skutecznie tworzyć content, który trafi do grupy docelowej?

Joanna Kasiedczak

pexels-photo-891674 (1)

Marketerzy często idealizują obraz klienta, a tworząc treść, nie opierają się na danych, a intuicji. Z tego powodu komunikaty marketingowe trafiają do niewłaściwych osób, przez co są nieefektywne, a pieniądze wydane na kampanię – zmarnowane.

Obecnie content jest kluczowym elementem w marketingu. Dlatego tak ważne jest sprecyzowanie grupy docelowej, czyli rozpoznanie, do kogo powinniśmy kierować nasze komunikaty. Niezbędna jest również wiedza na temat przygotowania odpowiedniej treści, która trafi do czytelnika i zachęci go do skorzystania z naszych usług lub zakupienia produktu.

W materiale dla portalu o-m.pl Joanna Żelazińska, Copywriter w MBridge omawia kilka elementów pomocnych specjalistom w tworzeniu treści, które trafią do grupy docelowej m.in:

  • Jak targetować grupę docelową?
  • Gdzie szukać informacji na temat osób zainteresowanych marką?
  • Jak tworzyć treść zrozumiałą dla potencjalnego klienta?

Całość artykułu znajdziecie pod linkiem.

Joanna Kasiedczak

Joanna Kasiedczak

Specjalista ds. PR w MBridge – Marketing Experts. Odpowiada za działania komunikacyjne oraz wizerunkowe. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Z branżą public relations związana od dwóch lat. Wcześniej doświadczenie zdobywała w agencjach Walk PR oraz Clear Communication Group.