Chcesz poznać podstawy SEO, jednej z dziedzin marketingu internetowego? Pobierz darmowego e-booka!
Joanna Kasiedczak,
17.01.2021
SEO, czyli optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych to jedna z części marketingu internetowego. Prowadzenie tego rodzaju działań ma na celu przede wszystkim zwiększenie widoczności danej witryny w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.
Przygotowaliśmy e-book, który pozwoli Ci zgłębić tajniki SEO, pozyskać wiedzę o specyfice działań marketingowych, oraz dowiedzieć się, w jaki sposób budować pozycje stron internetowych.
W e-book’u „Podstawy marketingu w pigułce. SEO” przeczytasz m.in.:
- Co to jest link building?
- Gdzie prawidłowo umieścić frazy kluczowe w tekście?
- Jak napisać tekst zgodnie z zasadami SEO?
- Czy warto inwestować w content?
- W jaki sposób SEO powiązane jest z działaniami wizerunkowymi?
E-booka można pobrać tutaj.
Joanna Kasiedczak
PR Specialist w MBridge – Marketing Experts. Odpowiada za działania komunikacyjne oraz wizerunkowe. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Z branżą public relations związana od trzech lat. Wcześniej doświadczenie zdobywała w agencjach Walk PR oraz Clear Communication Group.